ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سینما این بار به سراغ والیبال رفت


رئیس فدراسیون والیبال و مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی تفاهنمامه ساخت فیلم امضا کردند. خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون والیبال و مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی تفاهنمامه ساخت فیلم امضا کردند. این تفاهنمامه امروز شنبه هشتم آذرماه 93 با حضور محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال و محمدرضا جعفری، جلوه مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در این بنیاد امضا شد.

رئیس فدراسیون والیبال در نشست این تفاهنمامه گفت: در چند سال گذشته به دلیل موفقیت‌های والیبال ایران در میادین بین‌المللی علاقمندان به این رشته ورزشی بیش از 10 برابر شدند.

محمدرضا داورزنی تصریح کرد: افزایش مخاطبان این رشته ورزشی و الگو قرار دادن ملی پوشان و بازیکنان زمینه مناسبی برای فرهنگ‌سازی از طریق ورزش ایجاد کرده است و همکاری با بنیاد فارابی و بیان این موضوع از طریق هنر نیز بر همین اساس است.

وی تصریح کرد: با کمک هنر و ورزش می‌توان جلوه های مهم فرهنگ را در جامعه نهادینه کرد به گونه‌ای که با سال‌ها تلاش از دیگر راه‌ها به این اهداف نمی‌توانیم برسیم و فرهنگ‌سازی کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال تاکید کرد: سینما به عنوان یک رسانه تاثیرگذار می‌تواند با کمک والیبال مسایل مهمی را در جامعه نهادینه کند و در نهایت کمک به فرهنگ‌سازی و نگرش صحیح در خصوص رشته والیبال شود.

محمدرضا جعفری جلوه، مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی نیز در این نشست گفت: موفقیت‌های والیبال در چند سال گذشته تحسین برانگیز است. والیبال ایران در قلب مردم جای گرفته است و نشاط و شادی برای جامعه به ارمغان می‌آورد. این نگرش و درک مثبت فدراسیون والیبال در ارزش گذاشتن به جایگاه فیلم در جامعه واقعاً شایسته تقدیر است.

وی تاکید کرد: برای کاهش آسیب اجتماعی نیاز به کارهای فرهنگی است و با توجه به جایگاه والیبالیست ‌ها در این زمینه کارهای مهمی می‌توان انجام داد.

تهیه یک فیلم نامه برای تولید یک فیلم سینمایی با مضمون مرتبط با ورزش والیبال در راستای معرفی جلوه‌های والیبال به عنوان ورزش افتخارآفرین ملی از جمله اهداف این تفاهمنامه است.

بر اساس این تفاهنمامه بنیاد فارابی با استفاده از توان تخصصی کارشناسان مورد نظر خود نسبت به تحقیق و نگارش فیلم نامه اقدام می‌کند و هزینه نگارش فیلمنامه نیز به عهده این بنیاد است.

همچنین مدیریت و نظارت بر کلیه مراحل تحقیق و نگارش فیلم نامه بدون استثناء به عهده بنیاد است و در این مراحل از مشاوره و راهنمایی‌های فدراسیون والیبال استفاده خواهد کرد.

فدراسیون والیبال نیز مستندات، فضاها و امکانات مورد نیاز از جمله انجام هماهنگی برای مصاحبه با قهرمانان ملی و سفرهای مورد نیاز مرحله تحقیقات و نگارش فیلم نامه، پیش‌تولید و تولید فیلم (حسب درخواست بنیاد و تهیه کننده) را عهده دار خواهد بود.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930908001568#sthash.CqeZDNeC.dpuf


ویدیو مرتبط :
سوپراستار سینما،رضاگلزار در سالن والیبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگر مشهور سینما در کنار کاپیتان تیم ملی والیبال ؛ عکس



اخبار,اخبار فرهنگی,محمدرضا گلزار

اخبار فرهنگی و هنری - بازیگر مشهور سینما در کنار کاپیتان تیم ملی والیبال ؛ عکس

محمدرضا گلزار علاقه زیادی به والیبال دارد. او بازی های تیم ملی را از نزدیک دنبال می کند و با برخی از ستاره های این رشته روابط دوستانه دارد.

 اخبار,اخبار فرهنگی,محمدرضا گلزار

 

اخبار فرهنگی و هنری - جام نیوز