ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سیمئونه: لیگ هنوز تمام نشده است


سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال اتلتیکومادرید با وجود ناکامی تیمش برای صعود به رده سوم جدول لالیگا، چندان ابراز نگرانی نکرد.

خبرگزاری تسنیم: دیه‌گو سیمئونه پس از تساوی بدون گل تیمش در خانه اسپانیول که سبب شد روخی بلانکو نتواند رده سوم جدول را از والنسیا‌ پس بگیرد، ادعا کرد که اتلتیکو توانایی شکست میزبانش را داشته است و اگر واکنش‌های تحسین برانگیز کیکو کاسیا ‌دروازه‌بان اسپانیول نبود، مردان او حتی با یک یار کمتر سه امتیاز را از آن خود کرده بودند.

سیمئونه در پاسخ به این سؤال که آیا نتیجه عادلانه‌ای برای بازی رقم خورده است، گفت: نیمه اول بازی متعادلی در جریان بود. ما فرصت خوبی برای گلزنی داشتیم، به عنوان مثال شوت زاویه‌دار آنتوان گریزمان. در نیمه دوم عملکردمان بهتر شد و بخشی از توانایی‌هایی که تیم در سه و سال نیم گذشته با آن خودش را شناسانده است، نشان دادیم. حتی با 10 بازیکن (میراندا در دقیقه 45 اخراج شد) ما می‌توانستیم بازی را ببریم اما دروازه‌بان اسپانیول عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت.

سیمئونه درباره اخراج میراندا از زمین بازی و اینکه آیا کارت قرمز مستقیمی که به او نشان داده شد عادلانه بوده است یا نه، اظهار داشت: با اینکه یک بازیکن کمتر داشتیم، در نیمه دوم عملکردی فوق‌العاده داشتیم اما در نهایت تاوان 10 نفره شدن‌مان را دادیم. از جایی که من ایستاده بودم می‌توانستید تشخیص دهید که میراندا دیر پرید و داور هم کاملاً نزدیک به صحنه بود. بیشتر از این نمی‌توانم چیزی درباره این اتفاق بگویم.

سرمربی روخی بلانکو در جواب این پرسش که آیا پیدا کردن راه رسیدن به دروازه رقبا برای شاگردانش سخت شده است، عنوان کرد: بله ما در این اواخر در زمینه گلزنی مشکلاتی داشته‌ایم اما وضعیت نگران‌کننده از این بابت بود اگر نمی‌توانستیم موقعیت گلزنی خلق کنیم. تیم در این بازی موقعیت‌های خوبی خلق کرد و دلگرم کننده‌تر از آن، این بود که ثبات به عملکردش بازگشت. تیم در حال پیشرفت است و ما این پیشرفت را در بازی برابر والنسیا دیدیم و حالا باید به این روند ادامه دهیم. سه‌شنبه این هفته یک بازی دیگر در پیش داریم و باید به کارمان ادامه دهیم. این تنها راهی است که ما می‌شناسیم.

اتلتیکومادرید با قبول تساوی در رده چهارم جدول ماند اما سیمئونه از این بابت چندان نگران به نظر نمی‌رسید. او تأکید کرد: ما هنوز هیچ چیز را از دست نداده‌ایم چون لیگ تمام نشده است. در پیش فصل گفتم که رقبای اصلی ما در این فصل والنسیا و سویا هستند. شما باید بازی‌های این دو تیم را تماشا کنید تا ببینید چرا این را می‌گویم. ویارئال هم در این دسته قرار می‌‌گیرد. این‌ها تیم‌هایی هستند که به بهترین شکل خودشان را تقویت کردند. والنسیا در هیچ تورنمنت دیگری حضور ندارد و به همین دلیل درک وضعیت این تیم سخت نیست.


ویدیو مرتبط :
حرکت زشت و زننده دیگو سیمئونه ....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واترپلولیست های لیگ برتری به آب می زنند



هفته نخست دور رفت نوزدهمين دوره رقابتهاي واترپلو قهرماني باشگاه‌هاي ليگ برتر كشور از فردا /جمعه/ با برگزاري3 ديدار پيگيري مي‌شود.ايرنا، پس از وقفه‌اي دو ماهه فصل جديد مسابقات ليگ برتر واترپلو از روز جمعه اول آبان با برگزاري 3ديدار باقي مانده هفته اول اين رقابتها دنبال  خواهد شد.

بر اين اساس دو ديدار در اهواز اين هفته برگزار مي‌شود كه در نخستين ديدار نفت و گاز اميديه (مقام سوم فصل گذشته ليگ برتر واترپلو) ميزبان تربيت بدني فارس خواهد بود و در بازي دوم نيز تيم هيات شناي خوزستان پذيراي دانشگاه آزاد تهران است.

در سومين و آخرين ديدار هفته نخست ليگ برتر در اصفهان تيم فولاد ماهان سپاهان تيم چهارم فصل قبل به مصاف هيات شناي زنجان خواهد رفت.خاطر نشان مي‌شود در تنها ديدار برگزار شده از هفته نخست رقابتهاي ليگ برتر واترپلو، تيم نفت و گاز گچساران قهرمان فصل قبل اين رقابتها با نتيجه7بر8 مغلوب تربيت بدني گيلان شد .تا نوزدهمين دوره اين رقابتها با شگفتي آغاز شود.

بر اساس گزارش فدراسيون شنا، شيرجه و واترپلو، نوزدهمين دوره رقابتهاي ليگ برتر واترپلو با شركت ‪ ۸تيم نفت و گاز اميديه، تريبت بدني فارس، هيات شناي خوزستان، دانشگاه آزاد تهران، فولاد ماهان سپاهان، هيات شناي زنجان، نفت و گاز گچساران و تربيت بدني گيلان در يك گروه به صورت ديدارهاي رفت و برگشت برگزار مي‌شود