ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سیمئونه: در مقابل محرومیتم سکوت‌می کنم


سرمربی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید اذعان کرد که شاگردانش می توانستند برنده دیدار برابر رایو وایکانو باشند.

طرفداری: به گزارش AS دیگو سیمئونه سرمربی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید پس از تساوی بدون گل شاگردانش در دیدار نخست خود در رقابت های این فصل لالیگا برابر رایو وایکانو، در صحبت هایی از عدم تمرکز شاگردانش در نیمه دوم مسابقه ابراز نارضایتی کرد.

شرایط مسابقه: "در نیمه اول از حریف برتر بودیم و سه موقعیت جدی نیز خلق کردیم، اما به مرور رایو توانست پیشرفت خوبی داشته باشد و ما کمی تمرکزمان را از دست دادیم که باعث شد شرایط برای مان دشوار شود."

محرومیت 8 جلسه ای:
"خیلی هم خوب. من به این تصمیم احترام می‌گزارم و تنها سکوت می کنم."

بازی با سه مهاجم: "سعی داشتیم حریف را غافلگیر کنیم. برای همین گریزمان را در سمت راست و خیمنز را در سمت چپ خط حمله و ماریو را نیز در وسط به میدان فرستادم. ما می توانستیم در نیمه اول کار را تمام کنیم، اما موفق نشدیم و اتفاقی که در نیمه دوم مسابقه افتاد طبیعی بود، زیرا که ما سه شنبه و جمعه دیدار های سنگینی داشتیم و نتوانست بودیم برای این بازی خوب تمرین کنیم."


ویدیو مرتبط :
حرکت زشت و زننده دیگو سیمئونه ....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هاشمی سکوت نکند!!



 

هاشمی رفسنجانی

علی زادسر از سکوت هاشمی در برابر حرمت شکنی ها انتقاد کرد.


به گزارش فارس امام جمعه اسدآباد که در مجلس هفتم نمایندگی مردم جیرفت را بر عهده داشت، با بیان این مطلب اظهار داشت؛ در مورد هاشمی رفسنجانی نیز ما تا دیروز امیدوار به حضور وی در راهپیمایی و محکومیت اقدامات فتنه گران بودیم ولی در کمال حیرت همچنان شاهد سکوت وی هستیم. وی در ادامه افزود؛ اصرار هاشمی رفسنجانی بر سکوت خود در قبال فتنه گران و هتک حرمت عاشورا از این پس نمی تواند معنایی جز هم آوایی با زنندگان ریشه جمهوری اسلامی، همراهی با بیگانگان و همدلی با فتنه گران داشته باشد.