ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سیمئونه: در زمینی سخت پیروز شدیم


سرمربی اتلتیکو مادرید تاکید کرد تیمش در زمینی به پیروزی رسیده که بازی کردن در آن بسیار سخت بوده است.

خبرگزاری ایسنا: اتلتیکو مادرید در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ فوتبال اسپانیا با نتیجه سه بر یک در خانه ایبار به برتری رسید.

در این دیدار آنتونی گریزمان در دقیقه هفت و ماریو مانژوکیچ در دقیقه های 23 و 25 برای اتلتیکو گلزنی کردند. تنها گل ایبار را هم فدریکو پیوواکاری در دقیقه 89 زد. با این نتیجه، اتلتیکو 47 امتیازی شد تا هم امتیاز با بارسلونا که در رده دوم است، در رتبه سوم قرار بگیرد. ایبار هم با 27 امتیاز در جدول رده بندی در رتبه هشتم است.

دیگو سیمئونه پس از این دیدار در نشست خبری گفت: از ابتدای دیدار خیلی خوب بودیم. می خواستیم از سمتی که گریزمان در زمین بود، روی دروازه حریف حمله کنیم. زمین مسابقه هم کیفیت نامطلوبی داشت و توپ روی آن حرکت نمی کرد. دروازه بان ما هم توپ های خوبی را دفع کرد. اینجا زمین سختی است و بازی در آن آسان نیست ولی ما می دانستیم از این دیدار چه می خواهیم و برنامه هایمان خیلی خوب جواب دادند. در این زمین، بیشتر حواستان باید به توپ باشد. از بازی کانی، ماریو سوارز و خیمنز هم که نمایش مطلوبی نداشتند هم راضی هستم. در این دیدار پیروز شدیم چون تیم بهتر بودیم و در دیدارهای قبلی، از جمله در رویارویی با بارسلونا، تیم بهتر موفق شد ما را شکست دهد. ما برای ایبار هم احترام زیادی قائل بودیم. آنها بازیکنان خوبی دارند و فوتبال را خیلی سریع بازی می کنند.

سیمئونه افزود: فکر می کنم گریزمان خیلی خوب در تیم جا افتاده است. البته ناعادلانه است اگر بخواهیم کارهایی که او به غیر از گلزنی در تیم انجام داده را نادیده بگیریم. بر این باور هستم اگر بازیکنی با استعداد است، علاوه بر آن باید تلاش زیادی هم به کار گیرد تا بتواند یکی از بهترین ها باشد. در این دیدار از ماریو مانژوکیچ استفاده کردم و به فرناندو تورس استراحت دادم. ماریو یکی از بهترین بازی هایش را برای اتلتیکو انجام داد. او توانایی های، مهارت در گلزنی و تاثیر خود در این دیدار را به نمایش گذاشت.


ویدیو مرتبط :
کنفرانس مطبوعاتی راجرز:مهم این است که پیروز شدیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دایی: در یک بازی سخت پیروز شدیم/ بازیکنان پرسپولیس از گذشته درس گرفته‌اند



گسترش فولاد تبریز,علی دایی

پنالتی روی بازیکن گسترش فولاد را ندیدم
دایی: در یک بازی سخت پیروز شدیم/ بازیکنان پرسپولیس از گذشته درس گرفته‌اند

سرمربی پرسپولیس گفت: در یک بازی سخت به پیروزی رسیدیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل گسترش فولاد تبریز در نشست خبری اظهار داشت: فکر می‌کنم امروز بازی خیلی سختی را بردیم و با تیم سختی بازی داشتیم.

 

آنها در ورزشگاه آزادی خیلی خوب کار کردند و فکر می‌کنم سرعت بازی خیلی بالا بود و هر دو تیم برای برد به میدان آمده بودند. گسترش فولاد هم پا پس نکشید اما باید از تمامی بازیکنان پرسپولیس و هواداران تشکر کنم و امیدوارم دست به دست هم بدهیم تا تیم به موفقیت‌های بیشتری برسد.

وی در مورد اظهار نظر رسول خطیبی در مورد نگرفتن پنالتی روی ایمان موسوی از سوی داور، گفت: از صحنه خیلی دور بودم و چنین چیزی را ندیدم و نمی‌توانم در مورد این صحنه نظر بدهم.

دایی در مورد از دست دادن موقعیت‌های گلزنی مهاجمان پرسپولیس، گفت: بازیکنانم آنقدر با تجربه شده‌اند و از بازی‌های گذشته درس گرفته‌اند.

 

همین که تیم موقعیت سازی می‌کند و خیلی راحت روی دروازه‌ حریفان حمله می‌کنیم نشانه پیشرفت است و در بازی‌های آینده بیشتر گل می‌زنیم و امشب به دنبال سه امتیاز بودیم و خدا را شکر می‌کنم که در یک بازی خیلی سخت به برد رسیدیم. باید بیشتر کار کنیم و جا برای پیشرفت بیشتر تمام شد./فارس