ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سیمئونه: تورس در نوکمپ بازی خواهد کرد


سرمربی اتلتیکومادرید مهاجم اسپانیایی‌اش را در ترکیب اصلی برابر بارسلونا قرار خواهد داد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، اتلتیکومادرید شنبه در هفته‌ سی و یکم لالیگا پنج بر یک رئال بتیس را شکست داد. فرناندو تورس، آنتوان گریزمان (دو گل)، خوان فران و توماس گلزنی کردند.

دیگو پابلو سیمئونه پس از این پیروزی گفت: روز گذشته ساویچ به همراه تیم تمرین کرد اما چون درد داشت او را از فهرست 18 نفره خارج کردم. پیش از بازی بهترین جایگزین او را انتخاب کردم و مونسالوه را در ترکیب اصلی قرار دادم. او زمان زیادی است که به همراه تیم تمرین می‌کند و خیلی خوب به وظایفش عمل می‌کند. از عملکرد او در اولین بازی‌اش رضایت دارم. او الگویی برای دیگر بازیکنان جوان تیم است. به آنها فرصت می‌دهیم و همیشه به این روش ادامه خواهیم داد.

سرمربی اتلتیکومادرید در ادامه افزود: شاگردانم بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتند. با سیستم 2 – 1 3 - 4 بازی کردیم و آنها به خوبی خود را با این سیستم وفق دادند. بازی با این روش آسان نیست. هر چقدر دیدارهای بیشتری را با این سیستم بازی کنیم موفق تر عمل خواهیم کرد. بازیکنانم به خوبی بازی کردند.

سیمئونه لالیگا را مسابقات مهمی عنوان کرد و افزود: هر یکشنبه، جدول تغییر می‌یابد و هو‌اد‌ا‌ران از بالا رفتن تیم‌شان در جدول به وجد می آیند. کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا ر‌قا‌بت‌های متفاوتی هستند. ر‌قا‌بتی که نظم و قاعده دارد و همچنین طرفداری و استحکام در آن دیده می‌شود لالیگا است.

او درباره مادرید که با بارسلونا در سه‌شنبه این هفته‌ در لیگ قهرمانان گفت: همه بازی‌هایی که برابر این تیم انجام دادیم متفاوت بوده است. به بهترین شکل ممکن خود را آماده می‌کنیم تا بازی را مطابق میل خود پیش ببریم.

سرمربی آرژانتینی در مورد حضور فرناندو تورس در بازی سه‌شنبه اظها‌ر کرد: او در ترکیب اصلی بازی خواهد کرد. پیش از دیدار برابر رئال بتیس با او صحبت کرده بودم. او 60 دقیقه بازی کرد تا برای دیدار مقابل بارسلونا آماده باشد.


ویدیو مرتبط :
سیمئونه بعد از بازی اول با بارسا (1-0)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سیمئونه: تاکتیکی و هوشمندانه بازی کردیم


سرمربی روخی‌بلانکو تأکید کرد تیمش با ارائه یک بازی هوشمندانه یوونتوس را شکست داده است.

خبرگزاری تسنیم: دیه‌گو سیمئونه در پی پیروزی یک بر صفر خانگی شاگردانش برابر یوونتوس در دور دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت: در این بازی مقابل تیم بزرگی به برتری رسیدیم. با توجه به اینکه یوونتوس مهاجمان خطرناکی دارد و در خط هافبک این تیم هم قهرمانانی دیده می‌شوند و با 3 دفاع بلندقامت به دفاع می‌پردازند، بازی با آنها کار ساده‌ای نبود ولی به لحاظ تاکتیکی هوشمندانه بازی کردیم. می‌دانستیم که می‌توانیم با نفوذ از کناره‌ها و ارسال روی دروازه یووه به آنها ضربه بزنیم .

وی افزود: در نیمه نخست یوونتوس تیم بهتر میدان بود و در میانه میدان اتلتیکو را تحت‌فشار قرار داد ولی در نیمه دوم ما بازی را تهاجمی‌تر شروع کردیم و می‌شد دید که کم‌کم چه چیزی در حال رخ دادن است. به نظرم بعد از اینکه آنتونیو گریزمان را به بازی آوردیم و سیستم بازی را به 2-4-4 تغییر دادیم ورق به سود ما برگشت و در نهایت هم به گل رسیدیم. باز هم می‌گویم که یوونتوس یکی از قدرتمندترین تیم‌های گروه A این رقابت‌هاست.