ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سیلوا خانه نشین شد


هافبک اسپانیایی آبی‌پوشان شهر منچستر دو تا سه هفته به‌دور از میادین خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم: مانوئل پیگرینی اعلام کرد که داوید سیلوا به‌دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ به‌مدت دو تا سه هفته قادر به همراهی آبی‌های شهر منچستر نیست.

هافبک اسپانیایی من‌سیتی در بازی سه‌شنبه شب منچسترسیتی مقابل رئال مادرید در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود که مصدوم شد و در دقیقه 41 به ناچار جای خود را به کِلچی داد. به این ترتیب او بازی حساس چهارشنبه شب تیمش برابر رئال را از دست می‌دهد.

من‌سیتی در حالی باید یکشنبه شب در هفته سی‌و‌ششم لیگ برتر به مصاف ساوتهمپتون برود که داوید سیلوا را در اختیار ندارد و حضور یحیی توره هم که تاره به تمرینات تیمش بازگشته در هاله‌ای از ابهام است.


ویدیو مرتبط :
لوکاس سیلوا در راه خانه ی دومش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیاگو سیلوا یک ماه خانه‌نشین شد


مدافع و کاپیتان برزیلی تیم پاری‌سن‌ژرمن به دلیل مصدومیت یک ماه خانه‌نشین شد.

ورزش سه: مدافع و کاپیتان برزیلی تیم پاری‌سن‌ژرمن به دلیل مصدومیت یک ماه خانه‌نشین شد.

 «تیاگو سیلوا»‌ که در بازی دوستانه با ناپولی در روز یکشنبه از ناحیه ران پای راست دچار مصدومیت شد به مدت 30 روز نمی‌تواند پاریسی‌ها را در مسابقات همراهی کند.

این ستاره که کاپیتان تیم ملی برزیل نیز هست، دیدارهای ملی با کلمبیا و اکوادور که اوایل ماه میلادی آینده انجام خواهد شد،‌ را از دست خواهد داد.

مسئولان سن‌رژمن با اعلام این موضوع اظهار امیدواری کردند وی تا قبل شروع مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در دسترس باشد.