ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سیر نزولی هرتابرلین ادامه دارد


در ادامه هفته بیست ویکم بوندس‌لیگا هرتابرلین به مصاف فرایبورگ رفت.

خبرگزاری فارس: در ادامه هفته بیست و یکم بوندس‌لیگا از ساعت 18  هرتابرلین در ورزشگاه المپیک برلین به مصاف فرایبورگ رفت.

هرتابرلین صفر - فرایبورگ 2

هرتا که با آغاز نیم فصل دوم 3 دیدار متوالی را با باخت سپری کرده بود در این دیدار به سیر نزولی خود ادامه داد و با باخت مقابل فرایبورگ با این تیم هم‌امتیازی شد تا به نوعی فرایبورگ را از بحران خارج کند.

در جدول بوندس‌لیگا بایرن مونیخ با 52 امتیاز در صدر و هرتابرلین و فرایبورگ با 21 امتیاز در جایگاه پانزدهم و شانزدهم جدول قرار دارند.


ویدیو مرتبط :
ادامه روند نزولی قیمت نفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ادامه سیر نزولی وامها برای دانشجویان شهریه‌ای/ میزان وام شهریه در بودجه93



اخبار,اخبار دانشگاه,میزان  وام شهریه در لایحه بودجه 93


اخبار دانشگاه  - رئیس صندوق رفاه خبر داد:
ادامه سیر نزولی وامها برای دانشجویان شهریه‌ای/ میزان وام شهریه در بودجه93

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از سیر نزولی وام شهریه در لایحه بودجه خبر داد و گفت: متاسفانه اختصاص وام شهریه از سال 91 تا کنون روند نزولی پیدا کرده و همچنان ادامه دارد به طوریکه برای سال 93 حدود 100 میلیارد تومان وام شهریه در لایحه بودجه 93 اختصاص داده شده که از 2 سال گذشته نیز کمتر است.

کیوان مرادیان در گفتگو با  مهر درباره وام شهریه در لایحه بودجه سال 93 گفت: متاسفانه اختصاص وام شهریه از سال 91 در لایحه بودجه روند نزولی پیدا کرده و همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: در لایحه بودجه سال 91 حدود 170 میلیارد تومان به وام شهریه اختصاص داده شد که این شهریه مربوط به دانشگاه های وزارت علوم تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد، علمی کاربردی، نوبت دوم و غیر انتفاعی ها بود.

رئیس صدوق رفاه دانشجویان افزود: در لایحه بودجه سال 92 حدود 136میلیارد تومان به وام شهریه اختصاص داده شد و در لایحه بودجه سال 93 نیز 100 میلیارد تومان به وام شهریه اختصاص داده شده است یعنی 36 میلیارد تومان کمتر از سال 92 به وام شهریه اختصاص داده شده است.

وی یادآورشد: با توجه به افزایش دانشجویان متقاضیان و افزایش شهریه این موضوع باعث نگرانی شده است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان ادامه داد: در سال 91 نیز 73 میلیارد تومان از وام شهریه یعنی 43 درصد اختصاص نیافت و در سال 92 نیز مشخص نیست که در نهایت چه مقدار وام اختصاص یابد و با این اوضاع در لایحه بودجه سال 93 نیز 100میلیارد تومان وام شهریه اختصاص یافته است که مشخص نیست چه مقدار از آن محقق شود که این مساله نگرانی جدی را به وجود آورده است.

وی تصریح کرد: درست است که کشور در وضعیتی قرار دارد که مشکلات وجود دارد ولی وام شهریه نیز از مسایلی است که باید در اولویت قرار گیرد.
اخبار دانشگاه  - مهر