ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سید محمد موسوی بهترین مدافع شد


سعید معروف، سید محمد موسوی و میلاد عبادی‌پور در رده نخست بخش‌های مختلف بهترین بازیکنان مسابقات انتخابی المپیک قرار گرفتند.

خبرگزاری فارس: در پایان مسابقات انتخابی المپیک، اسامی بهترین بازیکنان در بخش‌های مختلف نیز اعلام شد که سعید معروف در رده نخست بهترین پاسورها، سید محمد موسوی در رتبه اول بهترین مدافعان روی‌تور و میلاد عبادی‌پور در مکان نخست بهترین دریافت کننده‌ها ایستادند.

رده‌بندی بهترین بازیکنان رقابت‌ها در پایان مسابقات به شرح زیر است:

* امتیازآورترین بازیکن

1- جان گوردون پرین از کانادا 122 امتیاز

2- گاوین اشمیت از کانادا 119 امتیاز

3- آنتونین روزیر از فرانسه 113 امتیاز

.

6- شهرام محمودی از ایران 96 امتیاز

6- میلاد عبادی پور از ایران 96 امتیاز

* بهترین زننده اسپک

1-آنتونین روزیر از فرانسه 59٫77 درصد

2- بارتوش کورک از لهستان 56٫52 درصد

3- یوکی ایشیکاوا از ژاپن 56٫41 درصد
.

5- شهرام محمودی از ایران 55٫28 درصد موفقیت

* بهترین مدافع روی تور

1-سید محمد موسوی از ایران میانگین 0٫83 امتیاز در هر ست

2- نیکلاس لوگاف از فرانسه میانگین 0٫74 امتیاز در هر ست

3- آیدان زینگل از استرالیا میانگین 0٫69 امتیاز در هر ست

* بهترین زننده سرویس

1-گاوین اشمیت از کانادا میانگین 0٫43 امتیاز در هر ست

2- کونیهیرو شیمیزو از ژاپن میانگین 0٫42 امتیاز در هر ست

.
2- کوین له روکس از فرانسه امتیاز 0٫37 در هر ست

8- سید محمد موسوی از ایران میانگین 0٫24 امتیاز در هر ست

* بهترین پاسور

1-سعید معروف از ایران میانگین 8 پاس در هر ست

2- تیلر ساندرز از کانادا میانگین 7٫73 پاس در هر ست

2- بنجامین تونیوتی از فرانسه میانگین 7٫63 پاس در هر ست

* بهترین توپ‌گیر

1- لوک پری از استرالیا میانگین 1٫92 توپ گیری در هر ست

2- ژنیا گربینیکوف از فرانسه میانگین 1٫63 توپ گیری در هر ست

3-پاول زاتورسکی از لهستان میانگین 1٫54 توپ گیری در هر ست

و در مکان پنجم مهدی مرندی از ایران میانگین 1٫410 توپ گیری در هر ست

* بهترین دریافت کننده

1- میلاد عبادی پور از ایران 53٫85 درصد موفقیت

2- رافال بوژک از لهستان با 52٫46 درصد موفقیت

3- میخال کوبیاک از لهستان 52٫38 درصد موفقیت


ویدیو مرتبط :
محمد موسوی(تنها مدافع قلب عاشقانش)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سید محمد خاتمی:چرا باید آقایان موسوی و كروبی در حصر باشند؟/ واقعیت این است كه نمی‌گذارند وارد صحنه شویم



کاندیداتوری سید محمد خاتمی,حصر موسوی و کروبی,اخبار انتخابات

سخنان مهم سید‌محمد خاتمی در دیدار با گروهی از ایثارگران:

نمی‌خواهم با آمدنم هزینه‌ای به كشور و مردم تحمیل شود

رییس‌جمهور سابق كشورمان امروز (شنبه) دردیدار با گروهی از ایثارگران با بیان اینكه قبل از هرچیز باید به توقعاتی كه از رئیس جمهور آینده داریم بپردازیم ابراز داشت: كسی كه رئیس‌جمهور می‌شود رئیس‌جمهوری اسلامی ایران است و به هیچ وجه نمی‌توان از او توقع داشت مقابل نظام بایستد.

به گزارش خبرنگار بهارنیوز، سیدمحمد خاتمی افزود: درواقع این نظام مبنایی دارد به نام قانون اساسی. البته هیچ اشكالی ندارد كه كسی به قانون اساسی نقد داشته باشد اما مبنای نظم ما قانون اساسی است. همین قانون اساسی یك اصلی دارد به نام اصل ولایت فقیه كه همه ما به آن پایبندیم و چنانچه این اصل را حذف كنیم یك نظریه فقهی می‌شود در مقابل سایر نظریات فقهی دیگر.

این اصل وجود دارد و همه ماهم باید به آن اعتقاد داشته باشیم.  آقای خاتمی ضمن تاكید بر جایگاه ملت و حقوق مردم در قانون اساسی افزود: در كنار مبحث ولایت فقیه حقوق ملت نیز مطرح شده است و در ادامه همین مسئله اعلام شده است كه همه امرو از طریق انتخابات صورت می‌گیرد.

بخش‌هایی دیگر از اظهارات امروز آقای خاتمی به نقل از خبرنگار بهارنیوز كه در این جلسه حضور داشت را بخوانید با این توضیح كه به دلیل اهمیت و فوریت خبر، اظهارات ایشان به شكل كوتاه شده، چكیده و پراكنده می‌باشد:

...رئیس‌جمهور هم مجری قانون است و هم یك وظیفه نظارتی دارد در مقابل انحرافات و نقض قوانین.

... مشكل اصلی مان نقض قوانین در همه ابعاد است. ای كاش یك دادگاه قانون اساسی داشتیم با قضات و حقوق دانان و كارشناسان بی طرف و خبره تا همه قوانین را اجرا كنند وناقضان قانون مجازات شوند.(ضمانت اجرا و...)

... ما با تهدیدهای مختلف روبرو هستیم و فشارهای خارجی و دچار انزوای بین المللی شدیم. ساز و كار خروج از بحران مشخص است. باید بایك سیستم تعاملی و با پایبندی به اصول و ارزش‌های ملی و منافع ملی با جهان روبرو شویم...

...مسائل هسته ای... در زمان ما (دولت اصلاحات) بود كه استفاده از تكنولوژی هسته ای برای نخستین بار به رسمیت شناخته شد. ما دنیا را تحریك نكردیم میلیاردها دلار خرج شد. اعتماد سازی بین المللی شد.

...بیانات رهبری مبنی بر داشتن، حكمت، مصلحت و عزت باید سرلوحه همه كارها باشد.

... جنگ تحمیلی به ما خسارات مادی فراوان زد اما دلبستگی به ایران و اسلام و ارزش‌ها را بیشتر كرد یك مادر با افتخار فرزندش رو به جنگ می‌فرستاد همدلی و همبستگی بیشتر بود.

... الان جدای از مشكلات و بحران‌های مختلف اقتصادی و سیاسی و بین المللی، اعتمادها هم از بین رفته است. بهترین افراد نظام و زجركشیده‌های انقلاب در زندانند.

باید به سرمایه‌های اجتماعی بها داده بشود. ما الان شاهد فساد اجتماعی در همه لایه‌ها هستیم.

...بنیان اقتصاد لطمه دیده است. سازمان برنامه را كان لم یكن كردند. سازمان برنامه قلب تپنده تصمیمات مختلف و برنامه‌های گوناگون درمسیر توسعه بود.

... در دوره اصلاحات چشم انداز بیست ساله زمان ما تدوین شد و شاهكارش هم برنامه چهارم توسعه بود. ظرف چهارسال با۱۰۰ میلیارد دلار رشد ۸ درصدی اقتصاد تورم یك رقمی و ایجاد۷۰۰۰۰۰شغل، حساب ذخیره ارزی برای كنترل نوسان‌های ارزی و...

... باید از همه نیروها استفاده كنیم دیگر نباید شاهد آمدن یك جریان سركار باشیم و باید بدانیم كه دیگر یك جریان منحصرا نمی تواند مملكت ار اداره كند. هرچند سلایق مختلف باشد اما در مقام اجرا می‌توان شاهد یك جامعیت در مدیریت كشور بود و دولتی كه از همه نیروهای كارآمد از تمام گروه‌ها استفاده كند.

...چرا بهترین جوانان ما با بهانه‌های عجیب و غریب درزندان‌اند؟

چرا باید آقایان موسوی و كروبی در حصر باشند؟ معقول این بود كه شروطی كه داشتیم بگوییم آزادی زندانیان، انتخابات سالم و آزاد تبدیل فضای امنیتی به سیاسی و رفع حصر.

  البته من شرایط یك انتخابات آزاد و رقابتی را گفتم. مقصودم شرط گذاری برای انتخابات نبود. من شخصا به عنوان یك شهروند این كشور از ماحصل یك انتخابات سالم توقع آزادی زندانیان سیاسی باز شدن فضای امنیتی و تبدیل آن به فضای باز، نزدیكی دل‌ها ورفع كدورت‌ها و كینه‌ها را خواهم داشت...

... مطمئنم همه اینها كه هزینه داده‌اند به دنبال انتقام و كینه توزی علیه نظام نیستند بلكه برایشان تغییر این فضا مهم است. البته در این فضا من معتقدم همگی باید به قانون اساسی پایبند باشند و هركسی درجای خودش باشد

...در كشور، تهمت، پرونده سازی و دروغ شده یك ارزش، دائم ما را به انواع تهمت ها، جاسوس سیا، موساد، ام آی سیكس، سوروس ووو... مورد هجمه قرار می‌دهند و یك فضایی هم برای دفاع وجود ندارد. یك بار محاكمه كنید اگر واقعا وجود دارد تا معلوم بشود.

...همین علی آقای مطهری هم بنده خدا صحبت‌ها و انتقاداتی كرده است. فرزند شهید مطهری است. همه هم می‌دانند عنصر باسواد، معتقد و معتدلی است ببینید چه نسبت‌هایی به ایشان زده‌اند؟ سالهاست می‌گوییم و فریاد می‌كشیم فضای تبلیغاتی جامعه باید از دروغ پردازان و پرونده سازان و فحاشان پاك بشود اما همچنان مصونیت آهنین دارند و طرف مقابل هم حتی اجازه دفاع ندارد!

...كارشناسان و اساتید دانشگاهی گزارشی داده‌اند به ما كه حداقل چهار سال طول می‌كشد كه تازه برسیم به نقطه صفر برنامه چهارم! یعنی فردا نه تورم شما یك رقمی می‌شود نه اشتغال انفجاری ایجاد و نه مشكلات بین‌المللی و خارجی‌تان به این سادگی‌ها رفع می‌شود. تازه اگر همه نیروها با هم همكاری كنند از رهبری تا همه اركان توقع معجزه نباید داشته باشیم.

...رویكردهای سیاسی، امنیتی- اطلاعاتی بوده است كه ما را به این روز كشانده...اگر این رویكردها عوض شود می‌شود كار كرد اما اگر نشود محال است بتوان كاری كرد. بنده نشانی از تغییر رویكردها هم نمی‌بینم...البته هركس می‌خواهد كار كند باید هماهنگ با رهبری كار كند و رهبری او را بخواهد و یا لااقل مقابل او نباشد. البته اگر كوچك‌ترین نشانی از تغییر‌ها وجود داشت می‌شد برای حضور در عرصه فكر كرد اما متاسفانه هیچ علامتی دیده نمی‌شود.

... اما نكته دوم امیدهایی است كه ایجاد شده است. واقعیت این است كه نمی‌گذارند وارد صحنه شویم. اینها هم شوخی است كه موج ایجاد شود و فلان و فلان بلكه اگر هم ایجاد شود ببینید فرضا بنده هم آمدم. ناراحتی و نگرانی آنها بیشتر می‌شود و هزینه‌اش را بر سر شما خالی می‌كنند و این هزینه، هزینه بی‌نتیجه‌ای خواهد بود. شخصا برای من هزینه‌ای كه بابت ورود اشخاصی چون من به مردم و كشور تحمیل شود، غیرقابل تحمل است. خصوصا وقتی آنها نمی‌خواهند و نمی‌گذارند چگونه می‌توان آمد و از آن بالاتر چگونه می‌توان مملكت را با این همه مشكل و معضل به پیش برد؟...فرض بگیریم برای آمدن ما هزینه می‌دهیم كه مثبت شود، اما نه اینكه هزینه بدهیم كه بدتر شود.

... مگر آقای موسوی بعد از 20 سال دوری از سیاست نگفت: او برای نجات نظام آمده، در حالیكه اینها می‌گویند او برای براندازی آمده بود!

...من اگر بخواهم بیام چهارچوب‌های خودم را دارم. در چهارچوب نظام و رهبری كار كردن از اصول كاری من است. اما اگر من بیایم و بخش‌هایی عمده از نظام موافق نباشند تمام دستگاه هایشان را علیه من راه خواهند انداخت.

...در دوره‌های قبل (۷۶ تا ۸۰) كار كردن راحت تر بود و آقای هاشمی زیر ساخت‌های مناسبی فراهم كرده بودند اما الان، چه؟ مردم هم توقع دارند همه چیز یك شبه عوض شود و این فشارها را تشدید خواهد كرد.

... در مقابل این همه لطف و احساس مردم و شما ایثارگران عزیز بنده كوچك هم هر فداكاری حاضرم بكنم تا خدمتی كرده باشم. اما همه قرائن و شواهد می‌گویند نمی‌گذارند، به همین دلیل به نظرم شخصیتی كه كارآمد است اما حساسیت كمتری روی اوست بهتر می‌تواند كار كند.../بهارنیوز