ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سید حسن خمینی دان3 جودو گرفت



اخبار,اخبارورزشی,دیدارجودوکاران با نوه امام


اخبارورزشی - دیدار جودویی‌ها با سیدحسن خمینی/ اعطای دان 3 به نوه امام راحل (ره)

جمعی از اهالی جودو با حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی دیدار کردند. در جریان این دیدار به نوه امام راحل دان 3 جودو اعطا شد.

به گزارش ایسنا ، این دیدار صمیمانه دیشب در دفتر حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی در قم برگزار شد که در جریان آن سیدحسن خمینی با تبریک اعیاد پیش رو و خیر مقدم به میهمانان از تک‌تک قهرمانان سوالاتی پرسید و در فضایی صمیمی با آنها به گفت‌وگو پرداخت. نکته جالب در صحبت‌های اولیه نوه امام راحل این بود که وقتی او نام ژاپنی تکنیک‌های جودو را می‌گفت مهمانان با تعجب به او نگاه می‌کردند. سید حسن خمینی در پایان صحبت‌های خود برای تیم ملی آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه این جلسه آرش میراسماعیلی، نایب رییس فدراسیون و مدیر تیم های ملی جودو با تقدیر و تشکر از یادگار امام راحل برای این دیدار گفت: خوشحالیم که شما در دوران نوجوانی جودوکار بوده‌اید و شما را از خانواده جودو می‌دانیم. به همین دلیل در اولین اردوی تیم ملی برای بازی های آسیایی اینچئون به حضور رسیدیم تا با دعای خیرتان بتوانیم سختی های راه را تحمل کرده و موفق شویم.

وی در ادامه گزارشی از برنامه های این فدراسیون ارائه و اعضای کادر فنی و همراهان تیم ملی و قهرمانان را معرفی کرد و در مورد تک‌تک قهرمانان و مقامه‌ای آنها توضیحاتی را ارائه کرد. میراسماعیلی در پایان صحبت‌های خود از سوی فدراسیون جودوی ایران دان ٣ افتخاری و تندیس و نشان فدراسیون ملی جودو را به سیدحسن خمین اهدا کرد. وی همچنین از نوه امام راحل دعوت کرد تا در مسابقات بین المللی که اردیبهشت 93 در ایران برگزار خواهد شد حضور یابد که این مورد با استقبال نوه امام راحل همراه بود.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین فاطمی خرم آبادی رییس کمیته فرهنگی فدراسیون جودو، داوود بلوطی، دبیر فدراسیون، مسعود حاجی آخوندزاده، مسعود و سعید خسروی نژاد کادر فنی تیم ملی، امیر قاسمی نژاد ،جواد محجوب، محمد جمالی، احمد میرزاپور، رامین صفویه نیز حضور داشتند.
اخبار ورزشی - ایسنا
 


ویدیو مرتبط :
سید حسن خمینی در فوت حاج احمد خمینی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهارات سید حسن خمینی در مورد تحولات مصر و انقلاب اسلامی



 

اظهارات سید حسن خمینی در مورد تحولات مصر و انقلاب اسلامی

 

 

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی با اشاره به تحولات اخیر مصر آن را به حق ادامه انقلاب اسلامی عنوان كرد و گفت: هیچكس نمی‌تواند این روح بیداری اسلامی را كه در جهان اسلام دمیده شده، ادامه انقلاب اسلامی و رهبری امام خمینی(ره) نداند.

 

به گزارش ایسنا، فرزند یادگار امام (ره) كه در مراسم تجدید میثاق كاركنان شهرداری تهران با آرمان‌های امام (ره)، در حضور شهردار و كاركنان شهرداری تهران در حرم مطهر امام خمینی (ره) سخن می‌گفت، اظهار كرد: هر كس بیداری اسلامی را نادیده بگیرد و یا آن را كوچك بشمارد، قطعا در تحلیل خود دچار اشتباه شده است، زیرا امروز انقلاب ما در گام سوم خود نقش بزرگی را در جهان بشریت ایفا می‌كند.

وی همچنین از حسنی مبارك به عنوان فرعون جدید مصر یاد كرد و افزود: من برای مبارزان مسلمان و كسانی كه در برابر استبداد، استعمار و ظلم می‌ایستند آرزوی توفیق می‌كنم.

وی ادامه داد: تقدیر روزگار ما اینگونه بود كه در زیر سایه مردی بزرگ، جمهوری اسلامی را به عنوان یك ودیعه الهی بدست آوریم، اما نعمت نظام جمهوری اسلامی شكر لازم دارد؛ چرا كه شكر نعمت آن را افزون می‌كند و در مقابل كفران آن نه تنها باعث می‌شود خدا این نعمت را از ما بگیرد، بلكه عذاب الهی را در پی دارد.

فرزند یادگار امام همچنین خطاب به كاركنان شهرداری تهران، گفت: شما در مجموعه‌ای مشغول به كار هستید كه اولین مواجهه با مردم در شهر تهران به همت شما صورت می‌گیرد و لذا شكر نعمت انقلاب اسلامی در مسوولیت شما خدمت بیشتر به مردم است.

وی تاكید كرد: بزرگ‌ترین مشكلی كه فرعون در روزگار خود داشت این بود كه ادعای خدایی می‌كرد و رابطه خود را با مردم خداگونه تعریف كرده بود. این ویژگی مختص فرعون نیست و همه ما می‌توانیم در جایگاهی كه قرار داریم چنین رابطه‌ای را با مردم داشته باشیم، اما به یاد بیاوریم كه روزی این مسوولیت را از دست خواهیم داد و در جایگاه مقابل قرار خواهیم گرفت.

فرزند یادگار امام یادآور شد: خدمت به مردم امری خدایی و شكری عملی برای نعمت جمهوری اسلامی است، لذا همه ما در هر كجا كه هستیم باید سعی كنیم خدمت بیشتری به مردم ارایه كنیم.../ایسنا