ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سید جلال نفتی می شود


مدافع تیم ملی کشورمان در چند روز آینده از بین چهار پیشنهادی که دارد مقصد آینده اش را انتخاب می کند.

جام نیوز: سید جلال حسینی که مورد توجه باشگاه های سایپا، سپاهان، نفت تهران، تراکتورسازی و استقلال قرار گرفته ظاهرا به نفت نزدیک تر شده است.
 
این بازیکن باتجربه به خاطر جذب پادوانی مدافع برزیلی توسط سپاهان، تمایلی به حضور در این تیم ندارد و به خاطر عقبه پرسپولیسی اش نمی خواهد به استقلالی شود.
 
با این حساب تراکتورسازی، سایپا و نفت گزینه های جدی حسینی هستند و در این میان شنیده می شود سید جلال به خاطر دوستی با علیرضا منصوریان سرمربی جوان نفت تهران تمایل دارد در این تیم فوتبالش را ادامه دهد.
 
اگر حسینی با نفت به توافق برسد پس از پیام صادقیان دومین پرسپولیس خواهد بود که شاگرد منصوریان می شود!


ویدیو مرتبط :
سید جلال حسینی دختردار شد.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سید جلال حسینی هم از دست استقلالی‌ها پرید



 

 

سید جلال حسینی هم از دست استقلالی‌ها پرید

 

بازیکنی که با استقلالی ها به توافق رسیده بود،قراردادش را برای یک سال دیگر با سپاهان تمدید کرد.

سید جلال حسینی قراردادش را برای یک سال دیگر با سپاهان تمدید کرد.این اتفاق در حالی افتاد که سید جلال یکی از بمب های فتح الله زاده در فصل نقل و انتقالات بود و استقلالی ها با اطمینان از اینکه حتما با این بازیکن قرار داد امضاء می کنند مدافعان خود را در لیست فروش قرار دادند.
به گزارش خبر آنلاین،حسینی که در حال حاضر در اردوی اتریش به سر می برد در حالی با سپاهانی ها به توافق رسیده است که رییس هیئت مدیره این باشگاه چندی قبل اعلام کرده بود او یکی از بازیکنانی است که سال گذشته سقف قرار داد را رعایت نکرده بود!هر چند محمد رضا ساکت در گفت و گوی دیگری منکر این قضیه شد اما این شایعه یک بار دیگر در لیگ پیچیده است که سید امسال هم بالای سقف قرارداد امضا کرده است.
با همه این تفاسیر مدافعی که حالا بمب خنثی شده حاجی فتح الله لقب گرفته است برای یک فصل دیگر در اصفهان توپ خواهد زد.سپاهانی ها برگه قرارداد را از طریق فکس برای او ارسال کرده اند و او با امضای آن با وجود قولی که به سرپرست آبی پوشان داده بود به حضور در استقلال «نه» گفت.