ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سیدصالحی:‌ ماندن در پرسپولیس بی‌فایده‌ بود


مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ماندنم در پرسپولیس فایده‌ای نداشت و وقتی متوجه شدم که باید جدا شوم، با مدیرعامل باشگاه صحبت کردم تا رضایت‌نامه‌ام را بگیرم.

خبرگزاری تسنیم: سیدمهدی سیدصالحی در گفت‌وگویی در مورد جدایی‌اش از پرسپولیس گفت: این خواست خدا بود که سرنوشتم اینطور رقم بخورد و همیشه هم گفته‌ام که هر چه او بخواهد همان خواهد شد. من پرسپولیس را دوست داشتم و فصل گذشته هم با جان و دل برای این تیم بازی کردم. یک سال دیگر هم قرارداد داشتم و اگر شرایط مهیا بود می‌ماندم ولی ماندنم در پرسپولیس فایده نداشت به همین دلیل با آقای رحیمی صحبت کردم و در نهایت جدا شدم.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا از علی دایی ناراحت نیستی؟»، تأکید کرد: خیر، دلیلی ندارد ناراحت باشم. سال قبل هم گفتم که اول به خاطر دایی به پرسپولیس آمدم. چند بار هم با او تماس گرفتم تا در مورد فصل بعد صحبت کنیم ولی موفق نشدم. به هر حال قسمت این بود که جدا شوم و برای دایی و پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم. من هم تلاش می‌کنم تا در سایپا بهترین بازی‌ها را انجام داده و روزهای خوبی با این تیم داشته باشم.

سیدصالحی در مورد اینکه برخی معتقدند زدن شش گل آمار خوبی برای یک مهاجم نیست، گفت: من در تمام بازی‌هایی که به میدان رفتم فقط یک هدف داشتم و آن هم برد پرسپولیس بود. اگر خودخواه بودم مطمئن باشید بیشتر از شش گل می‌زدم. در ضمن شما باید به فرصت‌های گلزنی من هم نگاه کنید. من در طول فصل زیاد در موقعیت گل قرار نگرفتم و فکر می‌کنم در مجموع از 11 موقعیتی که به دست آوردم شش گل زدم. اگر فقط به خودم فکر می‌کردم مطمئن باشید شرایطم بهتر می‌شد.


ویدیو مرتبط :
سومین گل سیدصالحی به فولاد با پیراهن پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام محرمی به درخشان: برای ماندن در پرسپولیس اصرار بی‌فایده نکن +عکس



اخبار,اخبار ورزشی,اخبارمحرمی

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص وضعیت این روزهای این تیم و حمید درخشان صحبت هایی را در اینستاگرام شخصی خود منتشر کرده است.

 تیم فوتبال پرسپولیس این روزها شرایط خوبی ندارد و پنجمین شکست متوالی خود را با سرمربیگری حمید درخشان پشت سر گذاشت.

نتایج این روزهای پرسپولیس انتقاد هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس را در پی داشته و برهمین اساس مجتبی محرمی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام مطلبی را منتشر کرده است که در زیر می‌خوانید:

درد دلی با دوست دوران جوونی جناب حمید خان درخشان: حمید خان دلم گرفته خیلی جلوی خودمو گرفتم تو این روزهای سخت نمک به زخمت نپاشم ولی وقتی بعضی از نظرات جوونهایی رو میخونم که بدون اینکه بدونن این حرفهارو به کسی میزنن که یکروز مغز متفکر پرسپولیس و تیم ملی بود و عربها ارزوی داشتنشو داشتن داغون میشم، اما حمید عزیز ماها باید با واقعیت کنار بیایم نسل جدید با اسم ماها دیگه زیاد کار نداره، اونها فقط یک چیز واسشون مهمه، تیمشون و تیمشون و تیمشون.

همون تیمی که تو قول دادی درستش کنی ولی نتونستی اونم به هزار دلیل و تقصیر که خودت مسئولشی. لذا بعنوان کسی که یک عمر کاپیتاتم بودی ازت خواهش میکنم تا حرمتت بیش از این از بین نرفته استعفا بده و خودتو خلاص کن. بخدا دیگه قاطی کردی و دست و پای بیخودی میزنی.

مقایسه این تیم داغون با تیم دهه شصت و هفتاد نشون دهنده عدم تعادل روحی و فکری تو هست و این توجیه کردنها فقط خرابترت میکنه مقایسه تیمی که رضا شاهرودی و جواد منافی و مهرداد میناوند باید زاپاس من کمترین میشستن و فرشاد و دایی و شاه محمدی فورواردش بودن با تیم فعلی یعنی توهین به شعور مردم. تا اینجا نتیجه رو باختی و اعتبارتو بخوای بیخودی إصرار به ماندن بی فایده کنی فردا خدای ناکرده پای عزیزانت رو هم به این کارزار دوزاری میکشونی که خوشایند تو نیست و نیز مایه عذاب رفقات.

به حرمت هم تیمی‌هات بکش کنارو نگذار نوستالوژی دهه شصت فوتبال ایران در سایه سو مدیریت شما نزد افکار عمومی خدشه دار و بی اعتبار بشه. منم مجتبی محرمی دوست و هم بازیه سالهای دورت که اینهارو بهت گفتم نه رقیب و دشمنت پس خوب بهشون فکر کن و تصمیم درستو تا دیر نشده بگیر‎.

اخبار,اخبار ورزشی,اخبار پرسپولیس

 

اخبار,اخبار ورزشی,اخبار پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - فارس