ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سیتی 0-1 یونایتد؛ ساکت‌ کردن همسایه پرسروصدا



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,منچستر

دربی حساس شهر منچستر بین سیتی و یونایتد لحظاتی پیش با نتیجه 1-0 به سود یونایتد خاتمه یافت تا امیدهای شیاطین سرخ برای کسب رتبه چهارمی افزایش یابد.

به گزارش ورزش سه، منچسترسیتی در حالی از یونایتد میزبانی می کرد که در رده چهارم قرار داشت و شیاطین سرخ با 4 امتیاز کمتر تیم ششم جدول بودند. سیتی بازی قبلی خود را در زمین نوریچ مساوی کرده بود و یونایتد نیز به وست بروم باخته بود. شیاطین سرخ به دلیل حذف از لیگ اروپا توسط لیورپول، روحیه چندان مناسبی نیز نداشتند.

بازی را سیتی بهتر آغاز کرد و می توانست خیلی زود روی شوت ناواس به گل برسد اما داوید دخیا بار دیگر با واکنش خوب خود مانع از به گل رسیدن حریف شد. یونایتد کمی بعد با دو شوت مارسیال و راشفورد به این موقعیت سیتی واکنش نشان داد اما واکنش های هارت نتیجه بازی را بدون گل نگاه داشت.

در حالیکه سیتی کنترل بازی را در دست داشت، یونایتد روی همکاری عالی ماتا و راشفورد به گل رسید. پای عمقی ماتا به راشفورد رسید و این بازیکن با دریبل دمیچلیس و ضربه ای دقیق، توپ را به قعر دروازه سیتی فرستاد تا شیاطین سرخ 1-0 پیش بیفتند. راشفورد با این گل به جوان ترین گلزن تاریخ دربی شهر منچستر بدل شد.

سیتی برای جبران جلو کشید و دو موقعیت عالی گلزنی توسط توره و آگوئرو کسب کرد اما هیچکدام به گل تبدیل نشدند ضمن اینکه آنها دقیقه 26 استرلینگ را نیز به دلیل مصدومیت از دست دادند. در نهایت علی رغم بازی هجومی سیتی، نیمه اول با همان یک گل به سود یونایتد به اتمام رسید.

نیمه دوم با یک بدشانسی دیگر برای سیتی شروع شد. جو هارت، دروازه بان اول این تیم مصدوم شد و جای خود را به کابایرو داد. پاس به عقب بی موقع دمیچلیس سبب شد تا هارت مجبور به واکنش سریع شود و برخورد او با راشفورد به مصدومیتش منجر شد. یونایتد در همان دقایق ابتدایی نیمه می توانست توسط مارسیال و سپس راشفورد فاصله را بیشتر کند اما با بدشانسی موقعیت هایشان از دست رفت.

سیتی برای جبران گل فشار را لحظه لحظه روی دروازه یونایتد افزایش داد و بین دقایق 65 تا 71 دو فرصت مسلم گلزنی را از دست داد. ابتدا ضربه آگوئرو به تیرک دروازه برخورد کرد و در ادامه طی یک فعل و انفعال بونی نتوانست در شش قدم توپ را وارد دروازه یونایتد کند.

حملات بی امان سیتی در دقایق باقیمانده نتیجه ای نداشت تا در نهایت یونایتد برنده این دربی کم گل اما جذاب باشد. بدین ترتیب سیتی برای سومین بازی متوالی در شکست دادن یونایتد ناکام ماند. شیاطین سرخ با این برد 50 امتیازی شده و به یک امتیازی سیتی رسیدند.

 

اخبار ورزشی - ورزش سه


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی هال سیتی 0-0 منچستر یونایتد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی 4 بر 0 سیتی بر آستون ویلا


منچستر سیتی با نتیجه 4 بر 0 بر آستون ویلا غلبه کرد. ورزش 3:
منچسترسیتی    4 - 0    استون ویلا