ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سیاسی: کار خوبی کردند علیه من شعار دادند!



اخبار,اخبارورزشی,سیاسی

رئیس پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تأکید کرد که هیچ نقشی در اتفاقات این باشگاه ندارد.

حمیدرضا سیاسی در مورد اینکه چرا روز گذشته به دفتر علی‌اکبر طاهری رفته بود، اظهار داشت: من فقط برای احوالپرسی به دفتر طاهری رفتم و کار دیگری نداشتم.
وی در خصوص اینکه چرا بعد از حضورش در دفتر طاهری، گرشاسبی و کاشانی هم به این مکان رفتند، خاطرنشان کرد: من هیچ نقشی در اتفاقات پرسپولیس ندارم و در جلسه با طاهری هم فقط صحبت شخصی کردیم. این مسائل فقط شایعه و شائبه است. جلسه کاری من با اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس صحت ندارد.

رئیس پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به اینکه در تجمع روز گذشته هواداران این تیم مقابل باشگاه پرسپولیس علیه او هم شعارهایی سر داده شد، گفت: دست هواداران درد نکند! کار خوبی انجام دادند. من از این مسئله هیچ اطلاعی ندارم و نمی‌دانم روز گذشته چه اتفاقی رخ داده است.

اخبار ورزشی - تسنیم


ویدیو مرتبط :
فریاد های علی دایی و شعار علیه سیاسی توسط پرسپولیسی ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تشکیل کمپین علیه آلزایمر سیاسی! +عکس


در آستانه نهم دی‌ ماه که روز بصیرت نام‌گذاری شده است، عده‌ای از کاربران فضای مجازی کمپین «فراموش نمی‌کنیم» را تشکیل داده‌اند.