ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سکوت محض در تمرین پرسپولیس


تمرین تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز پیگیری شد.

خبرگزاری ایسنا: تمرین تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز از ساعت 17 در ورزشگاه درفشی‌فر پیگیری شد. در تمرین امروز بازیکنان ابتدا زیر نظر مربی بدنساز با انجام کارهای کششی بدن‌های خود را گرم کردند. سپس دروازه‌بان‌ها اختصاصی با مربی خود به تمرین پرداختند اما بازیکنان کماکان کارهای کششی انجام دادند.

در ادامه برانکو ایوانکوویچ موانعی را در زمین قرار داده بود که به وسیله آنها جای بازیکنان در زمین مشخص می‌شد. برانکو با طراحی یک تمرین خاص قصد داشت کارهای تاکتیکی مدنظرش را به بازیکنانش نشان دهد و از آنها می‌خواست که این تمرین را به دقت انجام بدهند. در تمام طول این تمرین برانکو و مترجمش در میانه زمین ایستاده بودند و نکات فنی را مو به مو به بازیکنان گوشزد می‌کرد. پرسپولیسی‌ها که به دو تیم زرد و بنفش تقسیم شده بودند با دقت این تمرینات را انجام دادند و در ادامه به تمرین سانتر از جناحین و زدن ضربه سر پرداختند.

در بخش پایانی تمرین تعدادی از بازیکنان به رختکن رفتند اما چند بازیکن در زمین ماندند و زیر نظر قنبرپور به تمرین پنالتی‌ پرداختند.

حدود 30 هوادار با حضور در ورزشگاه درفشی‌فر این تمرین را از نزدیک تماشا کردند. نکته جالب سکوت محضی بود که در میان هواداران و همین‌طور در ورزشگاه حاکم بود. به طوری که به راحتی می‌شد صدای برانکو را شنید.


ویدیو مرتبط :
شهر من تهران - سکوت محض شب | ویدیویی کوتاه از رضاصاد در مورد زیبایی تهران در شب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سکوت و ناراحتی در تمرین پرسپولیس


پرسپولیس بعد از سومین شکستش در لیگ برتر ریکاوری کرد.

خبرگزاری ایسنا: تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست مقابل تراکتورسازی از ساعت 11:30 در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد و 90 دقیقه به طول انجامید.

در این تمرین بازیکنان اصلی دیدار شب گذشته پس از 30 دقیقه ریکاوری ورزشگاه را ترک کردند. بازیکنان ذخیره هم پس از گرم کردن و پاس‌کاری گروهی با نظر کادر فنی فوتبال دست گرمی بازی کردند.

نیلسون که در محل تمرین حاضر شده بود با اجازه دایی درفشی‌فر را ترک کرد. ماهینی هم که کمی در پایش احساس درد می‌کرد تمرین نکرد و روی پایش یخ گذاشته بود.

پیام صادقیان و مهرداد کفشگری اختصاصی تمرین کردند. دغاغله هم در این تمرین غایب بود. علی دایی نیز با لباس شخصی نظاره گر کار شاگردانش بود.

اندک تماشاگران حاضر در درفشی‌فر هم با ناراحتی از شکست مقابل تراکتورسازی در سکوت کامل تمرین را مشاهده کردند.

تمرین سرخ‌پوشان فردا تعطیل است و دوشنبه در دو نوبت برگزار می‌شود.