ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سکوت صادقی مقابل حرف‌های مظلومی


پرویز مظلومی در بیانیه خود نوشت امیرحسین صادقی را می خواست.

خبرآنلاین: نام امیرحسین صادقی دوباره بر سر زبان ها افتاده است. پرویز مظلومی در بیانیه خود نوشت که این بازیکن را می خواسته اما چون قول دادند سید جلال را می گیرند، با رفتنش موافقت کرد. اما شواهد نشان می دهد این بازیکن تا چند دو هفته و اندی بعد از قرارداد سید جلال با نفت هم آزاد بود و مظلومی می توانست این بازیکن را جذب کند.

امروز وقتی درباره حرف های تازه مظلومی از صادقی پرسیدیم، او ترجیح داد سکوت کند: «فعلا هیچ حرفی برای گفتن ندارم و اگر لازم بود بعدا حرف می زنم.»


ویدیو مرتبط :
گاهی نگفتن ها سکوت نیست خود حرف است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حسن‌زاده: مظلومی مراقب حرف زدنش باشد



 

 

حسن‌زاده: مظلومی مراقب حرف زدنش باشد

 

روسای فدراسیون بخواهند به حرف‌های سرمربی استقلال رسیدگی می ‌شود

حسن‌زاده: مظلومی مراقب حرف زدنش باشد

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: مظلومی می تواند پولش را به بنیادهای خیریه بدهد.

اسماعیل حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد درگیری لفظی پیش آمده بین امیر قلعه نویی و رضا غیاثی اظهار داشت: در مورد اتفاقات رخ داده در بازی تراکتورسازی و نفت تهران بررسی ها را انجام دادیم و امیر قلعه نویی را هم توبیخ و جریمه کردیم اما در خصوص اینکه گفته می شود به کمک داور این بازی در جاده حمله شده و وی مورد ضرب و شتم قرار گرفته باید به طور جدی به این مسئله رسیدگی شود.

وی افزود: اگر این داور از شخص یا اشخاصی که می گوید منتسب به تیم خاصی بوده اند و او را مورد ضرب و شتم قرار داده اند شاکی باشد می تواند در دادگاه هم از آنها شکایت کند.

رئیس کمیته انضباطی در خصوص اینکه آیا قلعه نویی و غیاثی تاکنون از هم شکایت کرده اند یا خیر گفت: تا این لحظه شکایتی از طرفین ندیده ام.

حسن زاده در ادامه گفت و گو با فارس درباره انتقاد پرویز مظلومی نسبت به رای کمیته انضباطی در مورد دربی گفت: خطاب به مظلومی که پیشکسوت این فوتبال است باید بگویم که کمیته انضباطی بر اساس آیئن نامه او را جریمه کرده است. خود او به مداخله اش در مورد درگیری دو بازیکن قرمز و آبی گفت از روی حسن نیت این کار را کرده اما مظلومی باید بداند که مداخله او اگر چه برای حسن نیت بوده اما جرم به شمار می رود. کمیته انضباطی برای وی چنین جریمه ای را در نظر گرفت تا در آینده چنین مداخله ای در کنار زمین نداشته باشد.

وی افزود: اگر در آن لحظه که مظلومی چنین مداخله ای کرد بازیکن قرمز که عصبی بود تعرضی به سرمربی استقلال می کرد آیا مظلومی مدعی نمی شد که چرا کمیته انضباطی حواسش به این اتفاقات نیست؟ در گزارش داور مطلبی بابت مداخله مظلومی در درگیری دو بازیکن نبود. من خودم در بررسی هایم در فیلم بازی تعمدا روی این موضوع دست گذاشتم تا مظلومی بداند که نباید حتی برای حسن نیت جرم کند.

حسن زاده تاکید کرد: مظلومی باید بداند که کمیته انضباطی به او لطف کرد که این تنبیه را در نظر گرفت. ضمن اینکه او در برنامه ای ناشیانه صحبت کرد و به نهاد فدراسیون با گفتن این جمله که "اگر پول نیاز دارند بگویند بدهیم،" توهین کرد. در این خصوص اگر روسای فدراسیون شکایتی داشته باشند به این حرف هم رسیدگی می کنیم.

رئیس کمیته انضباطی تصریح کرد: ایشان بهتر است مراقب صحبت های خود باشد. بهتر است اگر مظلومی پول دارد آن را صرف بنیادهای خیریه کند که نیازمند هم هستند نه اینکه به نهادی مثل فدراسیون چنین حرفی بزند. مسلم است وقتی کمیته انضباطی برای کسی جریمه در نظر می گیرد افراد ناراحت می شوند ولی ما نمی توانیم به خاطر ناراحتی افراد قانون را رعایت نکنیم.

حسن زاده در پایان به فارس گفت: اهالی فوتبال بدانند کمیته انضباطی رقیب آنها نیست که برایش کری می خوانند. کری های فوتبال به ما ربطی ندارد و ما را وارد این مسائل نکنند. انصافا انتظار نداریم مربی تیم صدرنشین که الگوی دیگران است این طور صحبت کند.