ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سپاهان 2- الاهلی 1؛صعود مقتدرانه سپاهان با شکست الاهلی عربستان؛ در انتظار استقلال



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

لیگ قهرمانان آسیا؛

سپاهان الاهلی را برد و مقتدرانه صعود کرد

تیم فوتبال سپاهان با پیروزی مقابل الاهلی به عنوان تیم اول گروهش به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.

دیدار تیم‌های سپاهان ایران و الاهلی عربستان در چارچوب هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:30 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان در حضور حدود 8 هزار تماشگر آغاز شد که سپاهان در پایان با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.

 

گل‌های زردپوشان اصفهانی را در این دیدار جواهر سوکای در دقیقه 19 و محسن بنگر در دقیقه 86 وارد دروازه نماینده عربستان کردند. تک گل الاهلی را هم عماد علی الحسنی در دقیقه 61 به ثمر رساند.

 

در حالی‌که پیش از این دیدار صعود هر دو تیم به مرحله بعد قطعی شده بود این بازی به نوعی جنگ صدرنشینی محسوب می‌شد که سپاهانی‌ها با پیروزی مقابل الاهلی به عنوان تیم اول گروه خود راهی مرحله حذفی شدند.

 

بدین ترتیب سپاهان در مرحله یک‌هشتم نهایی که به صورت تک دیدار برگزار خواهد شد میزبان خواهد بود و باید با تیم دوم گروه اول که احتمال دارد استقلال باشد رو در رو شود. استقلال در صورت تساوی در دیدار فردا مقابل نسف قارسی به عنوان تیم دوم گروهش راهی مرحله حذفی خواهد شد.

در دیگر این گروه النصر امارات با نتیجه 2 بر یک از سد لخویا قطر گذشت./ورزش3


ویدیو مرتبط :
سپاهان 1 - 4 الاهلی عربستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکست سپاهان برابر الاهلی در اصفهان



اخبار,اخبار ورزشی ,بازی سپاهان و الاهلی

 

اخبار ورزشی - شکست سپاهان برابر الاهلی در اصفهان

سپاهان ایران در آخرین رقابت فوتبالی سال، نتوانست در اصفهان حریف اماراتی خود را شکست دهد.

 در آخرین دیدار هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا سپاهان ایران در اصفهان میزبان الاهلی امارات بود و در پایان با نتیجه دو بر یک مقابل این تیم شکست خورد..

احمد خلیل در دقیقه 39 الاهلی را پیش انداخت. در پایان نیمه نخست همین یک گل از خط دروازه دو تیم گذشت. با شروع نیمه دوم نماینده ایران برای جبران گل خورده حملات زیادی را روی دروازه الاهلی تدارک دید که در یکی از این حملات و پس از سانتر مهدی شریفی، پدیده این فصل فوتبال ایران، سرجیو ون دیک مهاجم اندونزیایی – هلندی سپاهان موفق شد در دقیقه 72 گل تساوی را وارد دروازه الاهلی کند. بعد از این گل سپاهان برای به ثمر رساندن گل دوم تلاش زیادی انجام داد اما اتلاف وقت از سوی بازیکنان الاهلی وقفه‌های زیادی در جریان بازی به وجود آورد که همین مسئله در روند حملات نماینده ایران تاثیرگذار بود.

در آخرین دقیقه از وقت‌های تلف شده بازی اسماعیل همادی بازیکن تیم الاهلی بر روی یک ضربه از راه دور دروازه سپاهان را باز کرد تا نایب قهرمان سابق آسیا برابر حریف اماراتی خود شکست بخورد.

در پایان دست سپاهان از سه امتیاز این بازی خانگی کوتاه ماند تا نایب قهرمان سابق لیگ قهرمانان آسیا، در پایان دور رفت مرحله گروهی این فصل از مسابقه‌ها تنها با 3 امتیاز به کار خود پایان دهد.

در دیگر دیدار این گروه السد قطر تا دقیقه 80 با نتیجه 2 بر 2 در دوحه برابر الهلال عربستان متوقف شده است. 

اخبار ورزشی - ایسنا