ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سپاهان کریمی را نمی‌خواهد


باشگاه سپاهان یعقوب کریمی را برای فصل آینده نمی‌خواهد اما رضایت‌نامه این بازیکن را بدون هزینه برای باشگاه استقلال صادر نمی‌کند.

خبرگزاری فارس: یعقوب کریمی بازیکن تیم سپاهان که فصل گذشته به صورت قرضی در استقلال حضور داشت در این فصل مورد نظر حسین فرکی سرمربی این تیم نیست با این حال مسئولان باشگاه سپاهان برای جدایی یعقوب کریمی از تیم و حضورش در استقلال از او درخواست پول می‌کنند.

این در حالی است که طبق قانون جدید نقل و انتقالات باشگاه باید برای جدایی بازیکن مازاد از باشگاه رضایت بازیکن را جلب کند و باشگاه نمی‌تواند بازیکن را در فهرست مازاد قرار داده و از او طلب پول هم بکند.


ویدیو مرتبط :
علی کریمی مهمان رادیو تلویزیون اینترنتی سپاهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور کریمی در سپاهان نهایی شد



کریمی در سپاهان,یعقوب کریمی

حضور کریمی در سپاهان نهایی شد

حضور یعقوب کریمی پس از جلسه با مسئولان سپاهان در این تیم نهایی شد.

به گزارش  فارس،‌ چندی پیش توافقنامه ای بین باشگاه سپاهان با باشگاه نفت به امضاء رسید و یعقوب کریمی بازیکن سابق نفت تهران اجازه حضور در سپاهان را پیدا کرد.

در همین راستا پس از جلسه‌ای که امروز این بازیکن با مسئولان سپاهان برگزار کرد، توافق نهایی در مورد این انتقال صورت گرفت تا او از این پس با حضور در سپاهان به فعالیت خود ادامه دهد.

کریمی از امروز در تمرینات سپاهان حضور پیدا می‌کند./فارس