ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سپاهان پیگیر استخدام هافبک استقلال


سرپرست باشگاه سپاهان ادعا می‌کند که این باشگاه برای جذب علیرضا رمضانی به استقلالی‌ها نامه زده است.

ورزش سه: گفته می‌شود باشگاه سپاهان قصد دارد رسول نویدکیا را با علیرضا رمضانی معاوضه کند اما امروز مدیرعامل این باشگاه اعلام کرد که نویدکیا را به استقلال نخواهد فروخت. خوروش در این‌باره می‌گوید: آقای باقریان مدیرعامل سپاهان است و ایشان وقتی چیزی می‌گویند برای همه ما در باشگاه لازم‌الاجراست.

او در پاسخ به این سوال که آیا این باشگاه علیرضا رمضانی را می‌خواهد یا نه هم گفت: بله ما برای جذب علیرضا رمضانی به استقلالی‌ها نامه زده بودیم و آنها از ما درخواست بازیکن کرده بودند ولی حالا نمی‌دانم شرایط چطور خواهد شد؟

سرپرست سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا استیماچ موافق جدایی نویدکیا از سپاهان است یا نه هم گفت: این موضوع بین سرمربی و مدیرعامل باشگاه اتفاق می‌افتد و من از جزییات آن اطلاعی ندارم.


ویدیو مرتبط :
روی میگوِئل / هافبک پرتغالی ؛ بازیکن جدید تیم استقلال 1392 / Rui Miguel

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هافبک مدنظر استقلال و سپاهان خودش را از دسترس خارج کرد!/پیشنهاد عرب ها ستاره استقلال را هوایی کرده



اخبار,اخبار ورزشی, سپاهان,استقلال

 

 اخبار ورزشی - هافبک مدنظر استقلال و سپاهان خودش را از دسترس خارج کرد!

هافبک سپاهان این روزها موبایل خود را از دسترس خارج کرده است و حاضر به صحبت با هیچ کسی نیست.

 امید ابراهیمی هافبک سپاهان پس از اینکه از تیم خط خورد و فرصت حضور در جام جهانی را از دست داد، به لحاظ روحی به هم ریخت و حتی حاضر به صحبت با باشگاه هایی که خواهان جذبش شده بودند هم نشد.

مدت زیادی از ریکاوری روحی ابراهیمی و فراموش شدن اتفاقات تیم ملی از سوی وی نگذشته بود که این هافبک خودش را در میان جنگ سپاهان و استقلال برای به خدمت گرفتنش دید.

 همین اتفاق باعث شد تا این بازیکن دوباره تلفن همراه خود را از دسترس خارج کند تا برای مدتی دور از این هیاهو باشد تا بتواند بهترین تصمیم را برای آینده اش بگیرد.

 از این رو این روزها نه سپاهانی ها موفق به مذاکره با ابراهیمی می شوند و نه استقلالی ها! به عبارتی این هافبک فعلا این دو تیم را در آب نمک خوابانده است و فقط به استراحت فکر می کند.


                                          ...............................................

 

پیشنهاد عرب ها ستاره استقلال را هوایی کرده

پیشنهاد از چند تیم عربی باعث شده است تا هافبک سیه چرده استقلال هوایی شود و فکر جدایی را در سرش بپروراند.

به گزارش  جام نیوز، جی لوید ساموئل از جمله بازیکنانی است که امیر قلعه نویی برای فصل آتی تاکید به حفظش کرده است اما گویا این بازیکن هوایی شده و خیلی سخت می شود او را حفظ کرد.

جی لوید با پیشنهاد خوب و وسوسه انگیز از سوی چند تیم اماراتی و قطری مواجه شده و فعلا این پیشنهادات را در اولویت قرار داده است و به بازگشت به استقلال و لیگ ایران فکر نمی کند.

 در صورتی که ساموئل نتواند با هیچ یک از این تیم ها به توافق برسد، آن وقت به تمدید قرارداد با استقلال فکر می کند.

 ضمن اینکه نظری جویباری روز گذشته شایعات حضور ساموئل در لیست مازاد قلعه نویی را تکذیب کرد.
 اخبار ورزشی - جام نیوز