ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سپاهان و راه آهن بدون دردسر صعود کردند



اخبار,اخبار ورزشی,مسابقات فوتبال

تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و راه آهن تهران با پیروزی مقابل حریفان خود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کردند.

در ادامه مسابقات مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال از ساعت ۱۶:۳۰ امروز جمعه تیم سپاهان در اصفهان به مصاف تیم سفیر قزوین رفت که این بازی در نهایت با چهار گل به سود سپاهان خاتمه یافت. حسین پاپی در دقایق ۱۴ و ۳۸، محمدرضا خلعتبری در دقیقه ۶۵ و امین جهان عالیان در دقیقه ۸۸ برای سپاهان گلزنی کردند.

به این ترتیب سپاهان به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد تا در این مرحله به مصاف برنده دیدار دو تیم استقلال اهواز با کارای شیراز برود.

در دیگر دیدار امروز، راه آهن در تهران به مصاف تیم منطقه آزاد کیش رفت که این بازی هم در نهایت با نتیجه ۵ بر یک به سود راه آهن تمام شد. گل‌های راه آهن در این دیدار توسط بهادر عبدی (۴۲)، سیامک کوهنورد (۵۰)، محسن ایران‌نژاد (۷۰)، حمیدرضا علی عسگری (۷۷) و مهرداد محمدی (۱+۹۰) به ثمر رسید. تک گل منطقه آزاد هم توسط مهدی مناری در دقیقه ۴۶ وارد دروازه راه آهن شد.

راه آهن در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تیم استقلال خوزستان می‌رود.

 

اخبار ورزشی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
صعود سپاهان به مرحله نیمه نهایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ذوب‌آهن غول‌کش را کُشت/ صعود سپاهان به مرحله بعد



یک‌هشتم نهایی جام حذفی

ذوب‌آهن غول‌کش را کُشت

تیم فوتبال ذوب‌آهن به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.

به گزارش فارس، مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی از ظهر امروز با برگزاری دو دیدار همزمان آغاز شد.

در یاسوج تیم فوتبال ذوب‌آهن با نتیجه یک بر صفر از سد شهرداری این شهر گذشت تا در مرحله یک چهارم نهایی حریف برنده دیدار نفت تهران و پرسپولیس شود.

تک گل ذوبی‌ها در دقیقه 74 توسط اسماعیل فرهادی به ثمر رسید، ضمن اینکه شهرداری در دقایق پایانی یک پنالتی را از دست داد.

تیم یاسوجی در 3 فصل اخیر جام حذفی همواره به عنوان یک پدیده خود را مطرح کرده بود و در خانه مقابل تیم‌های بزرگی به برتری رسیده بود. این تیم در مرحله اول مسابقات امسال نیز 4 بر یک مس کرمان را برده بود.

دومین اصفهانی هم به جمع ۸ تیم برتر رسید/انتظار برای برنده راه‌آهن و نفت آبادان

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل مس رفسنجان به برتری رسید.

به  فارس، در ادامه مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های ایران تیم‌های مس رفسنجان و سپاهان اصفهان از ساعت 13:30 به میزبانی رفسنجان به مصاف هم رفتند که این دیدار در وقت‌های عادی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا برنده این مسابقه در وقت‌های اضافی یا ضربات پنالتی مشخص شود.

در نهایت سپاهان در دقیقه 109 وقت‌های اضافه با گل جواهیر سوکای این دیدار را به سود خود به پایان برد تا پس از ذوب‌آهن که در اولین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با برتری در خانه شهرداری یاسوج به یک چهارم نهایی رسیده بود، دومین تیم اصفهانی نیز به جمع 8 تیم برتر جام حذفی صعود کرده باشد.

سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده دیدار تیم‌های نفت آبادان و راه‌آهن می‌رود./فارس