ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سپاهان شانس صدرنشینی را از دست داد


هفته هشتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی ذوب‌آهن و راه‌آهن، توقف سپاهان در اصفهان و شکست خانگی سایپا پیگیری شد.

خبرگزاری تسنیم: هفته هشتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی ذوب‌آهن و راه‌آهن، توقف سپاهان در اصفهان و شکست خانگی سایپا پیگیری شد.

هفته هشتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 15:45 امروز (جمعه) با برگزاری چهار دیدار به صورت همزمان ادامه یافت که در مهمترین بازی تیم سپاهان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با تساوی یک بر یک مقابل میهمانش سیاه‌جامگان متوقف شد و با 15 امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال خوزستان در رده دوم و پشت سر استقلال تهران 17 امتیازی قرار گرفت.

نتایج چهار دیدار از مسابقات امروز هفته هشتم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

* راه‌آهن 5 - استقلال اهواز صفر

گل‌ها: امین منوچهری (10) - مهرداد محمدی (26 و 71) - حسین کریمی (90) - بهادر عبادی (3+90)

* سپاهان اصفهان یک - سیاه‌جامگان یک

گل‌ها: مهدی شریفی (45) برای سپاهان - بهروز افشار (59) برای سیاه‌جامگان

* سایپا صفر - ذوب‌آهن اصفهان یک

گل: مسعود حسن زاده (16)

* گسترش فولاد تبریز یک - نفت تهران یک

گل‌ها: امید نظامی‌پور (69) برای گسترش فولاد - آلویز نانگ (46) برای نفت


ویدیو مرتبط :
دست های مهربان3-سپاهان صفر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سپاهان فرصت صدرنشینی را از دست داد/ تداوم ناکامی‌های منصوریان



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم فوتبال سپاهان در هفته هشتم لیگ برتر برابر تیم سیاه جامگان با نتیجه تساوی متوقف شد. تیم ذوب آهن هم توانست در تهران برابر سایپا به برتری برسد.

در ادامه مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران و از ساعت ۱۵:۴۵ امروز جمعه چهار دیدار برگزار شد که در یکی از این مسابقات، تیم سپاهان برابر سیاه جامگان مشهد قرار گرفت. این مسابقه در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

سپاهان در حالی به این نتیجه رسید که ابتدا با یک گل از حریفش پیش افتاده بود اما نتوانست از این برتری استفاده کند. به این ترتیب سپاهان شانس صدرنشینی را از دست داد و با ۱۵ امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت.

همچنین تیم ذوب آهن موفق شد در تهران و در بازی برابر سایپا با یک گل به برتری برسد. تیم نفت تهران هم در ادامه روند ناکامی‌هایش، در این هفته هم نتوانست رنگ پیروزی ببیند و با نتیجه یک بر یک مقابل گسترش فولاد متوقف شد.

نتیجه چهار مسابقه امروز به این شرح است:

* سپاهان یک - سیاه جامگان یک
گل: مهدی شریفی (۴۵) برای سپاهان و بهروز افشار (۵۹) برای سیاه جامگان

* سایپا صفر - ذوب آهن یک
گل: مسعود حسن‌زاده (۱۶) برای ذوب آهن

* راه آهن ۵ - استقلال اهواز صفر
گل‌ها: امین منوچهری (۳) و مهرداد محمدی (۲۴ و ۷۱) بهادر عبدی(۹۱) و امیرحسین کریمی(۸+۹۰)

* گسترش فولاد یک - نفت تهران یک
گل‌ها: آلویس نانگ (۴۶) برای نفت و امید نظامی پور (۶۹) برای گسترش فولاد

قبل از این نیز روز پنجشنبه تیم های استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی به تساوی رضایت دادند و امروز جمعه نیز شاگردان پرویز مظلومی در مشهد برابر پدیده به تساوی یک بر یک رسیدند.

اخبار ورزشی - مهر