ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سپاهان در خانه برابر الاهلی شکست خورد


تیم‌ فوتبال سپاهان اصفهان در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که آخرین دیدارش در سال 92 بود، در خانه مغلوب الاهلی امارات شد

خبرنگزاری مهر: روز دوم از هفته سوم مرحله گروهی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 امروز چهارشنبه با برگزاری یک دیدار از گروه B پیگیری شد که طی آن تیم فوتبال سپاهان اصفهان در خانه برابر تیم الاهلی امارات با نتیجه 2 بر یک شکست خورد، آنهم درحالیکه تیم برتر میدان بود و موقعیت‌های بسیاری را روی دروازه مهمان خود ایجاد کرد اما روی دو ضد حمله دروازه‌اش را باز شده دید.

در این مسابقه که در ورزشگاه فولاد شهر برگزار شد، احمد خلیل در دقیقه 39 با یک شوت از راه دور که با اشتباه رحمان احمدی همراه شد، گل برتری الاهلی را به ثمر رساند. البته سرجیو فنداک 3 دقیقه بعد از ورود خود به زمین، یعنی در دقیقه 74 گل تساوی تیم سپاهان را به ثمر رساند اما اسماعیل الحمادی در دقیقه 4+90 و روی یک ضد حمله گل دوم تیم الاهلی را به ثمر رساند . البته مهدی شریفی هم در دقیقه 21 دروازه الاهلی امارات را باز کرد که داور این گل را به نشانه آفساید قبول نکرد.

در این بازی شاگردان زلاتکو کرانچار در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودند و حملات بسیاری را روی دروازه میهمان خود ایجاد کردند اما این فرصت‌ها به راحتی از دست رفت تا در نهایت سپاهان در این بازی نتواند نتیجه خوبی را بدست آورد. با این برد الاهلی امارات 5 امتیازی شد و موقتا به رده دوم این گروه صعود کرد و سپاهان را به رده سوم فرستاد.

برای سپاهان در این دیدار از وجود رحمان احمدی، شجاع خلیل‌زاده، هادی عقیلی، حسین پاپی، محرم نویدکیا، امید ابراهیمی، احسان حاج‌صفی، مهدی شریفی، علی حمودی (71- سرجیو فنداک)، اروین بولکو و جواهیر سوکای (72 - یعقوب کریمی) استفاده کرد.

در هفته سوم از مرحله گروهی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا و پیش از این بازی، تیم‌ استقلال در تهران با نتیجه 2 بر 2 برابر الجزیره امارات متوقف شده بود، تراکتورسازی تبریز برابر میزبانش العین امارات با نتیجه 3 بر یک شکست خورده بود و فولاد خوزستان هم عصر امروز در خانه بنیادکار ازبکستان در حالی پیروزی را با تساوی یک بر یک عوض کرد که تا ثانیه‌های پایانی مسابقه با یک گل از میزبانش پیش بود.

هفته سوم از مرحله گروهی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا امشب با برگزاری دو دیدار طبق برنامه زیر به پایان می‌رسد:
گروه B:
* الفتح عربستان - الجیش قطر، 22:30، ورزشگاه ملک عبدالله بن جلوی شهر الاحسا

گروه D:
* السد قطر - الهلال عربستان، ساعت 19:15، ورزشگاه شیخ جاسم بن حمد شهر دوحه


ویدیو مرتبط :
سپاهان 2 - الاهلی 4

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سپاهان 2- الاهلی 1؛صعود مقتدرانه سپاهان با شکست الاهلی عربستان؛ در انتظار استقلال



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

لیگ قهرمانان آسیا؛

سپاهان الاهلی را برد و مقتدرانه صعود کرد

تیم فوتبال سپاهان با پیروزی مقابل الاهلی به عنوان تیم اول گروهش به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.

دیدار تیم‌های سپاهان ایران و الاهلی عربستان در چارچوب هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:30 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان در حضور حدود 8 هزار تماشگر آغاز شد که سپاهان در پایان با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.

 

گل‌های زردپوشان اصفهانی را در این دیدار جواهر سوکای در دقیقه 19 و محسن بنگر در دقیقه 86 وارد دروازه نماینده عربستان کردند. تک گل الاهلی را هم عماد علی الحسنی در دقیقه 61 به ثمر رساند.

 

در حالی‌که پیش از این دیدار صعود هر دو تیم به مرحله بعد قطعی شده بود این بازی به نوعی جنگ صدرنشینی محسوب می‌شد که سپاهانی‌ها با پیروزی مقابل الاهلی به عنوان تیم اول گروه خود راهی مرحله حذفی شدند.

 

بدین ترتیب سپاهان در مرحله یک‌هشتم نهایی که به صورت تک دیدار برگزار خواهد شد میزبان خواهد بود و باید با تیم دوم گروه اول که احتمال دارد استقلال باشد رو در رو شود. استقلال در صورت تساوی در دیدار فردا مقابل نسف قارسی به عنوان تیم دوم گروهش راهی مرحله حذفی خواهد شد.

در دیگر این گروه النصر امارات با نتیجه 2 بر یک از سد لخویا قطر گذشت./ورزش3