ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سپاهان، حنیف عمران زاده را می خواهد


یکی از شرطهای رحمتی برای ماندن در استقلال، تمدید قرارداد حنیف است

آی اسپرت: در شرایطی که هنوز تکلیف مدیرعامل و کادرفنی استقلال برای فصل آینده مشخص نشده است، شایعات زیادی در مورد بازیکنانی که قرار است از این تیم جدا شوند، به گوش می رسد.

بعد از آنکه بوبکر کبه با حضور در باشگاه استقلال، قراردادش را فسخ کرد، حالا این خبر به گوش می رسد که حنیف عمران زاده مدافع محبوب هواداران استقلال مشغول بررسی پیشنهاد باشگاه سپاهان است. یکی از سایتهای هواداری باشگاه استقلال در فیس بوک با اعلام این خبر، اظهار امیدواری کرده که حنیف علیرغم داشتن پیشنهاد از سپاهان، در استقلال ماندنی شود چرا که یکی از شرطهای مهدی رحمتی برای تمدید قرارداد با استقلال، ماندن حنیف در این تیم است.

عمران زاده البته بعید است در ایران، تیمی جز استقلال را انتخاب کند. این هم نکته دیگری است که هواداران استقلال با استناد به آن، نگران جدایی مدافع محبوبشان نیستند.


ویدیو مرتبط :
گل زیبای حنیف عمران زاده به ملوان..!(کی روش حنیف را ببیند1)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حنیف عمران‌زاده تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرینات استقلال منع شد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

حنیف عمران‌زاده تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرینات استقلال منع شد

به گزارش فارس، در دقیقه 90 بازی امروز استقلال و العین، در حالی ‌که امیر قلعه‌نویی قصد داشت در دقایق پایانی حنیف عمران‌زاده را وارد میدان کند به او گفت تا از پشت دروازه به کنار زمین بیاید اما عمران‌زاده با تأخیر این کار را انجام داد و همین امر باعث شد تا قلعه‌نویی از این تعویض منصرف شود و به عمران‌زاده اعلام کرد که به رختکن برود.

قلعه‌نویی قصد داشت سیدایمان موسوی را جایگزین کند که سوت پایان بازی زده شد.

به همین دلیل کادر فنی باشگاه استقلال تصمیم گرفت که این بازیکن تا اطلاع ثانوی سر تمرینات استقلال حاضر نشود./فارس