ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سویا در خانه برابر لوانته متوقف شد


با تساوی سفیدپوشان آندلس برابر میهمان خود، یازدهمین هفته لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا دنبال شد.

خبرگزاری تسنیم: در ادامه دیدارهای هفته یازدهم لالیگای اسپانیا، عصر امروز (یکشنبه) تیم فوتبال سویا در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان برابر لوانته به تساوی یک بر یک رضایت داد.

در این بازی ویتولو در دقیقه 31 برای سویا و ویکتور کاسادسوس در دقیقه 80 برای لوانته گلزنی کردند. سویا با این نتیجه 23 امتیازی شد، هرچند در رده پنجم جدول رقابت‌ها باقی ماند.

هفته یازدهم لالیگا امشب با برگزاری سه بازی دیگر دنبال می‌شود که در آخرین و مهمترین آنها، اتلتیکومادرید مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها از ساعت 23:30 به وقت تهران میهمان رئال سوسیه‌داد خواهد بود. پیش از این بازی نیز اسپانیول میزبان ویارئال است (19:30) و والنسیا از اتلتیک بیلبائو پذیرایی می‌کند(21:30).

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لالیگا تیم‌های رئال مادرید، بارسلونا و والنسیا به ترتیب با 27، 25 و 23 امتیاز اول تا سوم هستند.


ویدیو مرتبط :
طریقه درست کردن پنیر سویا (توفو) در خانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتلتیکومادرید در خانه لوانته متوقف شد


سی‌و‌ششمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا با تساوی قرمز‌و‌سفیدپوشان شهر مادرید در خانه لوانته دنبال شد.

خبرگزاری تسنیم: در چارچوب دیدارهای هفته سی‌وششم لالیگای اسپانیا، عصر امروز (یکشنبه) یک بازی برگزار شد که در آن اتلتیکومادرید رده سومی در خانه لوانته با تساوی 2 بر 2 متوقف شد.

در این بازی داوید بارال در دقیقه 32 و کالو اوچه در دقیقه 63 برای لوانته میزبان گلزنی کردند و گی‌یرمه سی‌کیه‌را در دقیقه 35 و فرناندو تورس در دقیقه 80 دوبار کار را برای اتلتیکومادرید به تساوی کشاندند.

با این نتیجه روخی‌بلانکو 77 امتیازی شد و ضمن حفظ فاصله‌اش با والنسیای رده چهارمی، جایگاه خود را در رده سوم جدول تثبیت کرد.

هفته سی‌و‌ششم لالیگا امشب با برگزاری سه دیدار دیگر ادامه پیدا می‌کند که در بازی نخست از ساعت 19:30 به وقت تهران ویارئال میزبان الچه است. در بازی دوم از ساعت 21:30 آلمریا از مالاگا پذیرایی می‌کند و در آخرین بازی نیز سویا از ساعت 23:30 به خانه سلتاویگو می‌رود.

در جدول رده‌بندی رقابت‌‌ها، بارسلونای 90 امتیازی صدرنشین است، رئال‌مادرید 86 امتیازی در رده دوم قرار دارد و اتلتیکومادرید 77 امتیازی جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.