ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سویا به صدرنشینان نزدیک شد


سفیدپوشان آندلس با یک پیروزی خانگی برابر لاس‌پالماس، شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده افزایش دادند.

خبرگزاری تسنیم: در چارچوب دیدارهای هفته بیست‌و‌چهارم لالیگای اسپانیا، امروز (یکشنبه) سویا در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان با نتیجه 2 بر صفر بر میهمان خود لاس‌پالماس غلبه کرد.

اور بانگا در دقیقه 69 و کوین گامیرو در دقیقه 75، گل‌های سویا را به ثمر رساندند تا آندلسی‌ها 40 امتیازی شوند و جایگاه خود را در رده پنجم جدول تثبیت کنند.

هفته بیست‌و‌چهارم لالیگا امشب با برگزاری سه دیدار دیگر به پایان می‌رسد که در آخرین و مهمترین آنها بارسلونای صدر جدولی از ساعت 23 به وقت تهران میزبان سلتاویگو است.

پیش از این بازی نیز اتلتیکومادرید از ساعت 20:45 میهمان ختافه است و همزمان با این بازی ایبار هم از لوانته پذیرایی می‌کند.

در جدول رده‌بندی لالیگا،‌ بارسلونا 54 امتیازی با یک بازی کمتر در صدر است،‌ رئال‌مادرید 53 امتیازی در رده دوم قرار دارد و اتلتیکومادرید 51 امتیازی سوم است.


ویدیو مرتبط :
سویا بخورید تا پیر نشوید+بیان تمامی خواص بی همتای سویا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سالاد نان و دانه های سویا



 

 

سالاد نان و دانه های سویا

 


این سالاد، بدون گوشت می‌باشد اما کاملاً مقوی و سرشار از پروتئین است و در سس مخصوص آن از ریحان، روغن زیتون و سرکه استفاده شده است.

 

 


مدت آماده سازی:
30 دقیقه

 


مدت پخت: 6 دقیقه

 

 


مواد لازم : برای 6 نفر

 

 

پنیر فتا
4/3 فنجان
ماست کم چربی
2/1 فنجان
ریحان تازه خرد شده
2 قاشق غذا خوری
سیر کوچک رنده شده
1 عدد
دانه سویا تازه یا یخ زده 300 گرم
لوبیا سبز تمیز شده 600 گرم
سس بالزامیک 1 نسخه
گوجه فرنگی زرد نصف شده 2 فنجان
نان تست برشته شده 12 برش
برگ ریحان تازه برای تزیین

 

 


طرز تهیه:

 


در یک کاسه پنیر فتا و ماست را مخلوط کنید و با استفاده از چنگال آنها را به صورت پوره در آورید. ریحان و سیر با نمک و فلفل سیاه را به آن اضافه کرده و برای 8 ساعت آن را در یخچال قرار دهید.

 


در یک ماهی تابه 8 فنجان آب نمک ملایم بریزد و بگذارید روی اجاق تا داغ شود، سپس لوبیا سبز و سویا را به آن اضافه کنید، حرارت را کاهش دهید، تا وقتی که پخته شوند و یا در حدود 6 تا 8 دقیقه آنها را بپزید، سپس خشک کنید بگذارید تا خنک شود. سس را آماده کنید.

 


به مخلوط دانه ها گوجه فرنگی ها را اضافه کنید و نم نم نصف سس را به روی آن بریزید، هم بزنید تا مزه دار شود، 8 دقیقه سرد کنید.

 


مخلوط پنیر را روی آن ریخته و برشهای نان را هم روی بشقاب ها بگذارید، باقیمانده سس را به آن اضافه کنید.

 

 


سس بالزامیک :
در یک مخلوط کن 4/1 فنجان روغن زیتون، 2 قاشق غذاخوری سرکه بالزامیک، 2 قاشق غذا خوری سرکه قرمز، 4/1 فنجان ریحان خرد شده را مخلوط کنید تا یکدست شود. نمک و فلفل هم به عنوان چاشنی به آن اضافه کنید.