ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سوژه شدن خبرنگاران محجبه ایرانی +عکس


از نکات قابل توجه بازی های یکشنبه شهر کراکوف؛ توجه اهالی رسانه های مختلف اروپایی به خبرنگار و عکاس محجبه تیم ملی ایران؛ خانم ها مهری رنجبر و فرنوش مرادمند بود.

سایت فدراسیون والیبال: از نکات قابل توجه بازی های یکشنبه شهر کراکوف؛ توجه اهالی رسانه های مختلف اروپایی به خبرنگار و عکاس محجبه تیم ملی ایران؛ خانم ها مهری رنجبر و فرنوش مرادمند بود. به طوری که بسیاری از آنان حتی باورشان نمی شد که با حجاب هم می شود مثل خبرنگاران و عکاسان دیگر فعالیت داشت. به همین منظور در صدد تهیه عکس و خبر از حضور و فعالیت این دو بانوی محجبه ایران در جریان مسابقات قهرمانی جهان برآمدند.

سوژه شدن خبرنگاران محجبه ایرانی +عکس


ویدیو مرتبط :
بانوان محجبه مسلمان غیر ایرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک زن سوژه اولین عکس ایرانی!


مدت زمان خیلی زیادی از ورود اولین دوربین عکاسی به ایران نمیگذرد. شاید بتوان این عکس را نخستین عکس تاریخ ایران دانست!

روزگارنو: مدت زمان خیلی زیادی از ورود اولین دوربین عکاسی به ایران نمیگذرد. شاید بتوان این عکس را نخستین عکس تاریخ ایران دانست!

 عکسی از مادر ناصرالدین شاه مهدعلیا که عکاس نیز خود ناصرالدین شاه بود. نخستین شخصی که دوربین را وارد ایران کرد ناصرالدین شاه بود و نخستین عکاس ایران هم همان شاه قاجار بود. در موزه کاخ گلستان هم میتوان تصاویر بسیار زیادی که شخص ناصر الدین شاه با دوربین محبوبش از افراد داخل کاخ و سفرهای تفریحی اش گرفته است مشاهده کرد.

یک زن سوژه اولین عکس ایرانی!