ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سوپر لیگ امسال کاراته كشور شبیه دیگ بود!



 

 

کارته

 

سرمربی تیم كاراته فولاد مباركه سپاهان گفت: با وجود آنكه ۳ دیدار تا پایان مسابقات لیگ كاراته باقی مانده است اما احتمال قهرمانی تیم سپاهان بیش از ۹۰ درصد است.

علی شاطرزاده واحد اصفهان افزود: در دیدار پایانی لیگ برابر اصلی‌ترین رقیب خود یعنی نفت اهواز قرار خواهیم گرفت و به نوعی فینال لیگ كاراته نیز محسوب می‌شود اما، از آنجایی كه دو دیدار ما قبل آخر سپاهان برابر سپاهان نوین و زنجان است و شكست این تیم‌ها برای سپاهان چندان مشكل نیست واگذاری دیدار پایانی برابر نفت اهواز نیز خللی در قهرمانی سپاهان وارد نخواهد ساخت.

وی درباره تیم دانشگاه آزاد و شكایت باشگاه سپاهان از این تیم اظهار داشت: باشگاه سپاهان به دلیل استفاده غیرمجاز تیم دانشگاه آزاد از یك بازیكن روسی در دیدار برابر سپاهان به كمیته انظباطی شكایت كرد و اكنون نیز تنها خواهان اجرای قانون هستیم چرا كه طبق قانون نتیجه دیدار برابر دانشگاه آزاد به دلیل تخلف این تیم ‌باید به سود سپاهان برگردانده شود.

شاطرزاده ضمن انتقاد به برگزاری لیگ كاراته امسال گفت: لیگ امسال بیشتر شبیه دیگ بود چرا كه امسال بدون كمترین برنامه‌ریزی و تنها با حضور ۱۰ تیم مسابقات به اصطلاح سوپر لیگ كاراته شروع شد و در طول تمامی مسابقات شاهد بی‌نظمی و هرج‌ومرج بودیم و حتی قوانین آیین نامه موجود نیز اجرا نمی‌شد.

سرمربی تیم كاراته فولاد مباركه سپاهان تغییرات به وجود آمده در فدراسیون كاراته را به نفع این رشته خواند و تصریح كرد: روی كارآمدن پناهی به عنوان رییس فدراسیون كاراته با توجه به اینكه وی خود كاراته كار بوده و از لایه‌های این رشته ورزشی باخبر است انتخاب درستی بود ضمن آنكه تحویل چنین فدراسیونی كه همه چیز در آن خراب است كار سختی است كه برای اصلاح آن نیز زمان زیادی خواهد برد.

شاطرزاده درباره نتایج ضعیف تیم كاراته سپاهان نوین با وجود كسب عنوان سومی سال قبل افزود: هیچ گاه از سپاهان نوین انتظار برروی سكورفتن را نداریم چرا كه این تیم تنها برای كسب تجربه و پشتوانه تیم اصلی سپاهان بسته شده است اما امسال نیز اگر ۲ باخت بد را كه به واقع حق‌اش نبود و قربانی برخی اشتباهات داوری شد را كسب نمی‌كرد اكنون وضعیت این تیم در جدول به گونه‌ای دیگر بود.

وی از بومی شدن تیم كاراته سپاهان در سالهای بعد خبر داد و اظهار داشت: امسال برخی از بازیكنان غیربومی تیم سپاهان آنچنان مطلوب ظاهر شدند و با تاسیس مدارس مختلف كاراته در سطح استان تلاش خواهیم كرد تا در آینده هر سه تیم كاراته سپاهان را با بازیكنان بومی به مسابقات اعزام كنیم.

شاطرزاده درباره حسین روحانی بازیكن ملی‌پوش تیم سپاهان گفت: روحانی امسال نتایج خوبی راتا این لحظه برای ما كسب كرده است و اگر سال بعد نیز با این بازیكن به توافق برسیم وی را حفظ خواهیم كرد.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: امیدوارم با تغییراتی كه در فدراسیون ایجاد شده است در سالهای بعد سازمانی به نام سازمان لیگ مستقل از فدراسیون تشكیل شود تا دیگر شاهد بی‌برنامگی در بازیهای لیگ كاراته نباشیم.

 

 


ویدیو مرتبط :
گل سید امین یعقوبی لیگ دسته دو كشور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تاج: اگر سازمان لیگ قاطعیت نداشت لیگ، دیگ می‌شد!!



تصور ما این است که پرسپولیس و سپاهان توافق نمی‌کنند

تاج: اگر سازمان لیگ قاطعیت نداشت لیگ، دیگ می‌شد!

سرپرست سازمان لیگ گفت: اگر سازمان لیگ قاطعیت خود را اجرا نمی‌کرد لیگ ما دیگ می‌شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی تاج درباره بخشیده شدن محرومیت تماشاگران استقلال که از سوی او عنوان شده بود، اظهار داشت: ما درخواست باشگاه استقلال را به کمیته انضباطی ارجاع دادیم که آنها عنوان کردند از سوی باشگاه استقلال نامه‌ای به کمیته انضباطی ارسال نشده و همچنین از گذشته این تصمیم را گرفته‌ایم و احتمال تغییر آن وجود ندارد.

وی درباره اعتراض تماشاگرانی که به ورزشگاه آمده بودند و شعارهایی علیه او سر دادند، یادآورشد: تماشاگران حدود 50-60 نفر و شاید کمتر پشت درب ورزشگاه حضور داشتند و شعار خاصی هم سرداده نشد. اشخاصی هم نیامده بودند که بخواهد اتفاقی بیفتد.

سرپرست سازمان لیگ درباره فینال جام حذفی تصریح کرد: فینال 14 اردیبهشت برگزار خواهد شد و درباره محل بازی هم ابتدا توافق دو باشگاه را در نظر خواهیم گرفت. تصور ما بر این است که این توافق صورت نمی‌گیرد البته شاید هم چنین اتفاقی رخ داد. اما پس از آن بحث قرعه‌کشی است که حالا می‌تواند هر شهری یا تهران و اصفهان باشد.

تاج در مورد اینکه آیا روز سه شنبه تکلیف مکان برگزاری فینال  مشخص خواهد شد، خاطرنشان کرد: عجله‌ای در این باره نداریم نمی‌خواهیم ورزشگاه را تازه بسازیم. همه چیز مهیا است، فقط ورزشگاه را باید مهیا کنیم البته ممکن است در همان روز هم اگر دو باشگاه به توافق نرسیدند قرعه‌کشی صورت گیرد.

وی در مورد اینکه پیشنهاد سازمان لیگ برگزاری فینال در ورزشگاه ثامن است، تاکید کرد: سازمان لیگ نمی‌تواند چنین کاری انجام دهد بلکه با توافق دو باشگاه موافقت خواهد کرد. من در نامه‌ای به نبی سرپرست تیم ملی عنوان کردم که برنامه‌های سال آینده را به ما اعلام کند تا سازمان لیگ پیش از اتمام این فصل رقابت‌ها برنامه سال آینده لیگ برتر جام حذفی و تمام موارد را یکجا اعلام کند حتی فینال مسابقات که قرار است در یک شهر برگزار شود را مشخص کرده باشد.

سرپرست سازمان لیگ درباره اعتراض باشگاه پرسپولیس نسبت به زمان فینال جام حذفی عنوان کرد: پرسپولیسی‌ها اعتراضی اعلام کردند که این درخواست مورد بررسی قرار خواهد گرفت. بحث غیرمنطقی و ضرر و سود تیمی مطرح نیست. ما دنبال این هستیم عدالت را رعایت کنیم. اگر قاطعیت سازمان لیگ وجود نداشت نمی‌توانستیم لیگ را پیش از مقدماتی جام جهانی به پایان برسانیم وحتی شاید تا برج 5 سال آینده به طول می‌انجامید.

وی افزود: باید حرفه‌ای بودن را یاد بگیریم. نمی‌توانیم بازی‌های استقلال را پس از دو روز در یک ورزشگاه برگزار کنیم. این اعتراض‌ها به هر حال طبیعی است و باید در حد اعتراض وجود داشته باشد. اما قاطعیت سازمان لیگ است که اگر وجود نداشته باشد کار را پیش نمی‌برد. اگر قاطعیت سازمان لیگ نبود لیگ ما دیگ می‌شد!/فارس