ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سومین برد پیاپی منچسترسیتی در لیگ برتر


تیم فوتبال منچسترسیتی با برتری برابر اورتون نشان داد این فصل به دنبال قهرمانی در لیگ جزیره است.

خبرگزاری ایسنا: منچسترسیتی در دیداری خارج از خانه با 2 گل اورتون را شکست داد. در این دیدار شاگردان "مانوئل پیگرینی" که در دو بازی گذشته خود نمایش فوق‌العاده‌ای داشتند، این بازی را نیز سریع آغاز کردند و از همان ابتدا با خلق موقعیت‌های خوب به دنبال باز کردن دروازه "تیم هاوارد" بودند ولی واکنش‌های خوب "هارت" و نظم مدافعین اورتون آنها را از رسیدن به گل بازداشت. بعد از طوفان اول بازی سیتی، این تیم میزبان بود که رفته رفته خود را در زمین پیدا کرد و قصد داشت با کنترل بازی از زیر فشار حریف بیرون آید ولی شاگردان پیگرینی با دفع حملات اورتون به سرعت برای گلزنی جلو می کشیدند و دروازه تافی‌ها را تهدید می‌کردند ولی تلاش‌های نصفه و نیمه آنها در نیمه اول به جایی نرسید.

"لوکاکو" در دقایق پایانی نیمه اول فرصت داشت تا با گلزنی، تافی‌ها را برنده به رختکن بفرستد ولی ضربه آزاد او به دیرک اصابت کرد تا دو تیم با نتیجه مساوی به رختکن روند.

در نیمه دوم سیتی در نهایت به گل رسید. دقیقه 60 ضربه پای چپ "کولاروف" از زاویه‌ای بسته روی پاس "رحیم استرلینگ" وارد دروازه شد تا سیتی‌زن‌ها از حریف پیش بیافتند. در حالی که آبی‌پوشان لیورپول کاملا بر بازی مسلط بودند، این سیتی بود که روی تجربه بالای بازیکنانش به گل دوم رسید. در دقیقه 88 "سمیر نصری" در مرکز محوطه جریمه روی پاس "یحیی توره" صاحب توپ شد و این بازیکن نیز با ضربه‌ای دقیق اختلاف را به دو گل رساند. در ادامه تلاش‌های اورتون که از کسب نتیجه ناامید شده بود، به جایی نرسید تا سیتی سومین پیروزی متوالی خود را کسب کند و با نه امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار گیرد.

در دیگر دیدار واتفورد و ساوت‌همپتون به تساوی بدون گل رضایت دادند.


ویدیو مرتبط :
الشمال ۲-۳ الاهلی؛ سومین برد پیاپی کرانچار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هفته سوم لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی پیروز شد و به رده دوم رسید



هال سیتی ,منچسترسیتی

هفته سوم لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی پیروز شد و به رده دوم رسید

منچسترسیتی با پیروزی مقابل هال سیتی به رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس رسید.

در نخستین دیدار از هفته سوم لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان هال سیتی بود که در پایان با حساب دو بر صفر این تیم را شکست داد.

آلوارو نگردو 65 و یحیی توره 90 برای سیتی گلزنی کردند تا این تیم به دومین سه امتیاز این فصل خود دست پیدا کند. آنها اکنون 6 امتیازی هستند و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به لیورپول و تاتنهام به رتبه دوم جدول رده بندی صعود کرد. هال سیتی نیز با سه امتیاز از سه دیدار رتبه سیزدهم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده است.

برنامه سایر دیدارهای این هفته که در حال برگزاری هستند به شرح زیر می‌باشند:

کاردیف سیتی - اورتون
نیوکاسل - فولام
نورویچ - ساوتهمپتون
وستهام - استوک
 از ساعت 21 امشب (شنبه) نیز تیم‌های کریستال پالاس و ساندرلند با هم دیدار خواهند کرد./فارس