ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سوشا مکانی آقای گل شد!


سرمربی و مربی تیم فوتبال استقلال به تصمیمات تورج حق‌وردی در جریان بازی امروز اعتراض کردند.

خبرگزاری فارس: دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال تهران در پایان نیمه اول با نتیجه 3 بر 2 به سود استقلال خوزستان به پایان رسید اما امیر قلعه‌نویی در پایان این نیمه به تصمیمات داور مسابقه اعتراض داشت.

سرمربی تیم استقلال به همراه کریم بوستانی مربی این تیم به داخل زمین رفت و در حالی که حق‌وردی قصد ترک زمین را داشت به تصمیمات آنها اعتراض کرد.

* پورکیانی قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در حاشیه بازی به جایگاه خبرنگاران آمد و به آنها خوشامد گفت.‌

* سید مهدی سیدصالحی که با زدن 2 گل یکی از بازیکنان خوب تیمش در نیمه اول بود هنگامی که قصد داشت زمین را به سمت رختکن ترک کند با تشویق هواداران استقلال خوزستان روبرو شد و به پیراهن آبی تیمش بوسه زد.

* هواداران تیم استقلال خوزستان در اقدامی عجیب به تشویق دراگان اسکوچیچ پرداخته و ضمن حمایت از سرمربی فولاد خوزستان شعار می‌دادند «سوشای آقای گل»

* مسئولان ورزشگاه غدیر اهواز اعلام کردند اینترنت ورزشگاه تنها در بازی‌های آسیایی فعال است و برای دیدارهای داخلی این ورزشگاه از امکانات اینترنت بی‌بهره خواهد بود. هر چند جایگاه ویژه این ورزشگاه امکانات اینترنت وایرلس دارد که در اختیار میهمانان هست اما خبرنگاران از آن بی‌بهره هستند.

* تمامی بازیکنان ذخیره تیم استقلال خوزستان در بین دو نیمه برای گرم کردن به داخل زمین آمدند.


ویدیو مرتبط :
گل زیر طاقی سوشا مکانی به راه آهن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آقای مایلی کهن رفتار شما چه تفاوتی با سوشا مکانی دارد؟



اخبار,اخبار ورزشی,مایلی کهن

حاجی مایلی کهن و یک انفجار خبری جدید ؛ این بار در حاشیه بازی پرسپولیس و ملوان جام حذفی.

محمد مایلی کهن را نمی توان دوست نداشت و البته نمی توان دوستش داشت و از رفتارهایش متعجب نشد و خرده نگرفت.

 

حاجی می گوید معلم اخلاق است اما رفتارهایش آیا به واقع الگویی است برای جوانان؟ او این بار در پایان بازی پرسپولیس و ملوان به شدت از سوشا مکانی برای فریادهایش در زمین انتقاد گرده و گفته:« این بازیکن فقط یادش رفته بود قمه به زمین ببرد. »

 

این جمله را بی شک او درست می گوید اما همین مایلی کهن شصت یا شصت و یک ساله حتی این را بر نمی تابد که به ازای همه طرفدارانی که دوستش دارند ، گروهی هم او را با تشویق کروش یا دایی ، به چالش بکشند و رو به سوی شان اسکناس 50 هزار تومانی می گیرد و پولکی خطاب شان می کند. این البته اولین بار نیست که حاجی درد اخلاق دار فوتبال ما ، اینچنین شاکی می شود.

 

این رفتار او درست همان رفتار است که در سال های جوانی برای تنبیه هواداری انجام داد که حرف بدی زده بود و به ازایش مدتی را در محرومیت به سر برد. منتهی این بار رفتارش متناسب با 60 سالگی و تعداد معترضین بوده است.

 

جنسی از رفتار کنترل نشده که شاید ریشه اش را در فریادهای سوشا مکانی هم بتوان دید. برای مایلی کهن که دوستش داریم و می دانیم دردش ، درد پاک شدن فوتبال است ، همچنان می نویسیم آنچه شما انجام می دهید ، الگویی مناسب برای جوانان علاقمند به فوتبال نیست حاج آقا.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین