ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سوشا، گلر فیکس پرسپولیس


سوشا بلافاصله بعد از عقد قرارداد در تمرین های تیم دایی حاضر شده است.

آی اسپورت: رقابت سوشا مکانی و نیلسون کوریا برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی پرسپولیس ادامه دارد.هر دو نفر در تمرینات حضور مستمر و پررنگی دارند و البته در کنار رقابت شدید و تنگانگ برای نشان دادن آمادگی شان  روابط بسیار خوبی با هم دارند و بارها مقابل دوربین عکاس باشگاه این صمیمیت را نشان داده اند.

با این حال اینطور که از شوهد و قرائن در تمرینات پرسپولیس برمی آید سوشا مکانی در  بازی نخست سرخ ها عصر روز جمعه مقابل نفت تهران در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت که قبلا اینطور به نظر نمی رسید.ظاهرا دایی به خاطر دیر برگشتن نیلسون از مرخصی قصد دارد او را فعلا برای این بازی  بیرون بگذارد و به سوشا که بلافاصله بعد از عقد قرارداد در تمرینات حاضر شده و در اردوی اردبیل هم حاضر بود  بازی بدهد.

با این حال سوال اینجاست که اگر مثلا سوشا نمایشی خوب یا بدون اشکال در بازی با نفت تهران انجام دهد  آیا نیمکت نشینی های نیلسون ادامه خواهد داشت یا دایی فقط برای دیر حاضر شدن در تمرینات دروازه بان برزیلی را یک هفته تنبیه می کند؟


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // سوشا مکانی: 25 گلر با پرسپولیس داخلی بستند‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدایی سوشا مکانی از پرسپولیس/ یک گلر خارجی در راه تیم برانکو



اخبار,اخبار ورزشی,سوشا مكانى

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در پایان فصل از این تیم جدا می‌شود.

سوشا مكانى دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس به احتمال زیاد در پایان این فصل از رقابت هاى لیگ برتر از این تیم جدا شود.

مكانى امسال فراز و نشیب هاى زیادى را در پرسپولیس تجربه كرد و این موضوع باعث شده تا مكانى در پایان لیگ امسال راهى تیم دیگرى شود.
 
این در حالى است كه مكانى امسال عملكرد نسبتا خوبى در پرسپولیس داشته و مشخص نیست در صورتى كه از این تیم جدا شود به كدام تیم خواهد رفت.

از یك دروازه بان خارجى به عنوان جانشین احتمالى مكانى نام برده می شود هر چند که برانکو همیشه از مکانی تعریف می کند. در این خصوص شنیده می شود مکانی تصمیم دارد در پایان فصل از این تیم برود.

اخبار ورزشی - نامه نیوز