ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سوسیچ پیشنهاد فوتبال ایران را رد کرد!


شبکه رادیو و تلویزیونی «B۹۲» صربستان مدعی شد سرمربی تیم ملی بوسنی‌و‌هرزگوین پیشنهاد قبول سرمربیگری تیم ملی کشورمان را رد کرده است.

خبرگزاری تسنیم: با وجود اینکه تیم ملی فوتبال بوسنی‌و‌هرزگوین در اولین حضورش در رقابت‌های جام جهانی موفق به صعود از مرحله گروهی جام بیستم نشد رسانه‌های سارایوو گزارش دادند سافت سوسیچ، سرمربی بوسنی که پیش از این اعلام کرده بود از سمت خود کناره‌گیری می‌کند، احتمالاً در پست خود باقی خواهد ماند.

بر اساس گزارش شبکه رادیو و تلویزیونی «B92» صربستان، سوسیچ که قراردادش با فدراسیون فوتبال بوسنی‌و‌هرزگوین به پایان رسیده پیشنهادی از سوی فدراسیون فوتبال ایران برای سرمربیگری تیم ملی ایران دریافت کرده اما او این پیشنهاد همکاری را نپذیرفته و انتظار می‌رود تا رقابت‌های یورو 2016 همچنان روی نیمکت بوسنی بنشیند.

سوسیچ در گفت‌و‌گو با روزنامه «Dnevni Avaz» بوسنی در خصوص آینده کاری‌اش گفت: هرگز نگفته‌ام که قصد جدایی از تیم ملی بوسنی را ندارم یا می‌خواهم از این سمت کناره‌‎گیری کنم. با وجود اینکه قراردادم با این تیم به پایان رسیده اما پیش از هر چیز باید ببینم چه اتفاقی بین من و فدراسیون بوسنی‌و‌هرزگوین خواهد افتاد. بعد از آن است که باید ببینم تکلیف چه خواهد بود.

وی افزود: در چند روز اخیر خبری نبوده پس نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. احتمالاً بعد از جلسه‌ای که کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال بوسنی‌و‌هرزگوین برگزار خواهد کرد، از همه چیز مطلع خواهید شد.

کارلوس کی‌روش در حال حاضر با مسئولان فدراسیون کشورمان برای ادامه همکاری به توافق نرسیده است.


ویدیو مرتبط :
فوتبال 120 - نگاهی به اخراج سوسیچ سرمربی بوسنی(93/8/30)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"آنتیج" به پیشنهاد ایران پاسخ رد داد



رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد انتخاب سرمربی درجه یک خارجی همچنان اولویت این فدراسیون برای تیم بزرگسالان است و اگر این اتفاق نیفتاد از گزینه های داخلی استفاده خواهد شد.

 

مهر: علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در پایان نشست امروز شنبه کمیته فنی این فدراسیون گفت: در نشست امروز پیرامون مسائل مختلفی بحث و گفتگو شد که بیشتر آن در خصوص انتخاب سرمربی برای تیم های ملی بزرگسالان و امید بود.

وی در ادامه افزود: همانطور که می دانید فدراسیون فوتبال چند گزینه خارجی را برای هدایت تیم ملی مد نظر دارد که قرار شد گفتگو با این مربیان ادامه پیدا کند و در عین حال با مربیان داخلی هم مذاکراتی داشته باشیم که اگر سرمربی خارجی درجه یک برای هدایت تیم ملی انتخاب نشد کار را به یک مربی ایرانی بسپاریم.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه رایزنی ها و گفتگوها طی روزها و هفته های آینده نیز ادامه خواهد داشت، افزود: تیم فوتبال امید ایران چهارشنبه هفته جاری با تیم قرقیزستان در مرحله انتخابی مسابقات المپیک 2012 بازی می کند که قرار شد هدایت این تیم در بازی هفته جاری را هومن افاضلی برعهده داشته باشد با توجه به اینکه مراحل آماده سازی تیم امید با هدایت افاضلی آغاز شده و بازیکنان با این مربی تطبیق پیدا کرده اند در بازی با قرقیزستان سرمربی جدیدی انتخاب نخواهیم کرد و پس از آن برای گزینش مربی اقدامی جدی از سوی فدراسیون صورت خواهد گرفت.

وی در ادامه از لغو دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان با اکوادور در تاریخ نهم فروردین ماه خبر داد و گفت: این بازی به علت آنکه فدراسیون های دو کشور برای زمان برگزاری مسابقه به توافق نرسیدند لغو و مقرر شد در دهه اول فروردین ماه برای تیم فوتبال امید دیداری تدارکاتی مهیا کنیم.

کفاشیان با طرح این موضوع که با انصراف کرش از حضور در فوتبال ایران اتفاق خاصی رخ نداده است، افزود: اینکه کرش هدایت تیم ملی را نپذیرفت به دلیل مسائل مالی نبوده او در آخرین ایمیلی که به فدراسیون فوتبال ایران زده است مسائل خانوادگی را دلیل انصراف خود از حضور در فوتبال ایران عنوان کرده و همچنان با مسئولان فدراسیون فوتبال و آقای ترابیان در تماس است.

کفاشیان ادامه داد: کرش اعلام کرده می تواند به عنوان مشاور فنی در کنار تیم ملی ایران باشد اما به جهت اینکه اولویت ما در حال حاضر انتخاب سرمربی است پس از گزینش سرمربی در خصوص قبول مشاوره کارلوس کرش تصمیم گیری خواهیم کرد آن هم با جمع بندی که در نشست های کمیته فنی در این خصوص خواهیم داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شیطنت برخی کشورهای خارجی و مسائل سیاسی باعث انصراف کارلوس کرش از حضور در تیم ملی فوتبال ایران بوده است، گفت: شیطنت و مسائل سیاسی را نمی دانم اما آنچه من می دانم این است که کارلوس کرش از همه نظر کشور ایران را پسندیده بود و دوست داشت که در ایران کار کند. شاید نزدیکانش که به او مشورت می دادند با نقطه نظرات خود نظرش را در خصوص حضور در ایران تغییر داده اند و در این خصوص تاثیر گذار بوده اند من اعتقاد دارم فوتبال و کشور ایران آنقدر بزرگ است که یک مربی برای حضور در آن باید اعتقاد داشته باشد و تحت تاثیر حرف این و آن قرار نگیرد.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین به مبلغ پیشنهادی قرارداد کارلوس کرش در تیم ملی فوتبال ایران اشاره کرد و گفت: قرار بود به این مربی برای هر سال فعالیت در تیم ملی ایران 1.5 میلیون دلار پرداخت کنیم.

کفاشیان خاطرنشان کرد: ما برای انتخاب سرمربی تیم ملی زمان و فرصت داریم و در این خصوص هیچ نگرانی متوجه تیم ملی نیست. ان شاء الله بعد از رایزنی و مشورت و تصمیم گیری در کمیته فنی سرمربی شایسته برای تیم ملی انتخاب خواهیم کرد.

وی در خصوص شایعه مذاکره فدراسیون فوتبال با رادومیر آنتیچ سرمربی پیشین تیم ملی صربستان گفت: این مذاکره به صورت حضوری نبوده واز طریق مدیر برنامه های این مربی با او مذاکره کردیم که اعلام کرد تمایلی به حضور در تیم ملی ایران ندارد.

کفاشیان همچنین تصریح کرد: ذهنیت من این است که کارلوس کرش هنوز تصمیم قطعی برای انصراف از حضور در تیم ملی فوتبال ایران نگرفته است و برای این تصمیم تردید دارد. ما طی مذاکراتی که با این مربی داشتیم همچنان بر مواضع خود استوار بوده و رقم قراردادش را نیز بالا نبرده ایم.

وی در خاتمه تصریح کرد: به هیچ مربی برای حضور در تیم ملی ایران اصرار نمی کنیم. اولویت اول ما این است که سرمربی تیم ملی یک مربی درجه یک خارجی باشد و اگر این مربی پیدا نشد گزینه دیگر را انتخاب خواهیم کرد.../مهر