ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سوریان قهرمان جام پیتلاسینسکی شد


حمید سوریان قهرمان وزن 66 کیلوگرم تورنمنت کشتی فرنگی پیتلاسینسکی لهستان شد و مجتبی کریم‌فر به مدال نقره رسید.

ایسنا: حمید سوریان قهرمان وزن 66 کیلوگرم تورنمنت کشتی فرنگی پیتلاسینسکی لهستان شد و مجتبی کریم‌فر به مدال نقره رسید.

در ادامه تورنمنت بین‌المللی کشتی فرنگی پیتلاسینسکی که در کشور لهستان در جریان است، شیرزاد بهشتی طلا در وزن 59 کیلوگرم که در گروه شانس مجدد برای کسب مدال برنز رقابت می‌کرد، در دیدار رده‌بندی مقابل سوسلان دائورف از بلاروس 8 بر صفر شکست خورد و به مقام پنجمی اکتفا کرد.

اما حمید سوریان برای کسب مدال طلا در فینال وزن 66 کیلوگرم مقابل دومینیک اتلینگر از کرواسی قرار گرفت و موفق شد حریف خود را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد و مدال طلای این وزن را از آن خود کند. سوریان برای رسیدن به فینال حریفانی از لیتوانی و لهستان را شکست داده بود.

مجتبی کریم‌فر نیز که در وزن 85 کیلوگرم با شکست حریفان خود از روسیه،آلمان و بلاروس به دیدار پایانی رسیده، مقابل ملونین نومونوی از فرانسه 4 بر 2 شکست خورد و به مدال نقره رسید.


ویدیو مرتبط :
حمید سوریان این گونه قهرمان شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سوریان به فینال جام پیتلاسینسکی رسید


حمید سوریان با پیروزی مقابل کشتی گیر لهستانی به فینال مسابقات کشتی جام پیتلاسینسکی راه یافت.

خبرگزاری ایسنا: رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام پیتلاسینسکی در کشور لهستان برگزار می‌شود و پس از صعود مجتبی کریم فر به فینال وزن 85 کیلوگرم ،حمید سوریان نیز به فینال 66 کیلوگرم رسید.

سوریان در مرحله نیمه نهایی با میشل از لهستان روبرو شد و در پایان موفق شد حریف خود را با حساب 8 بر 2 شکست داده و به فینال راه یابد. وی در دیدار پایانی با دومینیک از کرواسی مصاف خواهد کرد.

سوریان پیش از رسیدن به مرحله نیمه نهایی حریفان خود از کشورهای لیتوانی و لهستان را شکست داده بود.

همچنین شیرزاد بهشتی طلا در گروه شانس مجدد وزن 59 کیلوگرم برای رسیدن به مدال برنز مسابقه می‌دهد.