ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سوریان حریفانش را شناخت


فرنگی کار وزن ۵۹ کیلوگرم کشورمان حریفان خود را رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره آسیا شناخت.

خبرگزاری تسنیم: فرنگی‌کار وزن ۵۹ کیلوگرم کشورمان حریفان خود را رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره آسیا شناخت.

به گزارش سایت فدراسیون کشتی، مراسم وزن کشی وزن 59 کیلوگرم کشتی فرنگی عصر امروز (پنجشنبه) به وقت محلی در شهر آستانه قزاقستان برگزار شد. حمید سوریان در دور نخست به مصاف َشی نی بو اوتا از ژاپن دارنده مدال‌های نقره و برنز آسیا می‌رود و در صورت برتری در دور دوم با برنده مسابقه دژاگانیف از ترکمنستان و توختایف از ازبکستان روبه‌رو خواهد شد.

سوریان در صورت برتری در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده دیدار کیم از کره جنوبی و تاژایف از ترکمنستان مسابقه می‌دهد. در این وزن 10 نفر وزن‌کشی کردند و در بالای جدول در یک گروه آسان کشتی‌گیران هند، عراق، تایلند و چین حضور دارند. نفرات حاضر در دیدار فینال سهمیه حضور در المپیک را کسب می‌کنند.

مسابقات حمید سوریان از ساعت 7:30 صبح فردا (جمعه) آغاز می‌شود. همچنین بشیرباباجان‌زاده در وزن 130 کیلوگرم روز 29 اسفندماه و امید نوروزی در وزن 66 کیلوگرم کشتی فرنگی و کمیل قاسمی در وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد روز اول فروردین ماه به مصاف رقبای خود می‌روند.


ویدیو مرتبط :
شکست سوریان مقابل کره (سوریان باز هم سر به سر شد)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایران حریفانش را در جام ملت ها شناخت


رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا قرعه كشی شد و تیم ملی ایران حریفان خود را شناخت.

خبرگزاری ایسنا: رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا قرعه كشی شد و تیم ملی ایران حریفان خود را شناخت.

مراسم قرعه كشی رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های آسیا در ملبورن استرالیا برگزار شد و تیم ملی ایران با تیم‌های لبنان،‌كویت و تایلند هم گروه شدند.

گروه یك: عمان، سوریه، اردن و سنگاپور

گروه دو: ایران،‌ لبنان، كویت و تایلند

گروه سه: عربستان، چین، اندونزی و عراق

گروه چهار: قطر، بحرین، یمن و مالزی

گروه 5: ازبكستان، امارات، ویتنام و هنگ كنگ

ژاپن،‌استرالیا و كره سه تیم اول تا سوم دوره قبل این رقابتها به طور مستقیم به جام ملتها راه یافته‌اند و كره‌شمالی قهرمان رقابتهای چلنج كاپ سال 2012 هم به این مسابقات به طور مستقیم صعود كرده است.

دو تیم برتر از هر گروه به این رقابتها كه سال 2015 در استرالیا برگزار می‌شود صعود خواهند كرد. قهرمان چلنج كاپ آسیا هم در سال 2014 در كنار استرالیای میزبان،‌ جواز حضور در این رقابتها را كسب می‌كند.


نخستین دیدار ایران 18 بهمن سال جاری و دیدار دوم ایران دوم فروردین 92 برگزار خواهد شد. دیدارهای بعدی ایران در آبان و آذر سال 92 و سایر رقابتها هم در سال 2014 میلادی برگزار خواهد شد.