ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سوتی وحشتناک همسر مارسیال



اخبار,اخبار ورزشی, باشگاه منچستر یونایتد

همسر مهاجم جوان شیاطین سرخ با سوتی‌های وحشتناکی که داد، هواداران یونایتد را به خشم آورد و شوهرش را در وضعیت بسیار بدی قرار داده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از رویترز، منچستر یونایتد در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس پیروزی ارزشمندی به دست آورد و موفق شد که در ورزشگاه خانگی واتفورد با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسد.

همسر آنتونی مارسیال، مهاجم شیاطین سرخ، او را در شرایط بسیار بدی قرار داده است. او قبل از دیدار یونایتد برابر واتفورد در صفحه اینستاگرام خود برای همسرش آروزی موفقیت در این دیدار کرد، این درحالی بود که این ستاره جوان فرانسوی نتوانست به خاطر آسیب دیدگی تیمش را همراهی کند.

بدتر اینکه همسر مارسیال عکس ورزشگاه امارات را به جای اولدترافورد منتشر کرد که این باعث شد تا بسیار او را مسخره کنند و همسرش در شرایط بدی قرار بگیرد. البته او خیلی سریع به سوتی وحشتناکش پی برد و آن عکس را حذف کرد.

مارسیال در فصل جابجایی تابستانی با 36 میلیون پوند به شیاطین سرخ پیوست. این بازیکن جوان فرانسوی خیلی سریع در تیم جدیدش جا افتاد و بازی های درخشانی را به نمایش گذاشته است. او یکی از بهترین های یونایتد در فصل جاری بوده است، اما نتوانست در دیدار برابر واتفورد تیمش را همراهی کند چرا که در دیدار تیم ملی فوتبال فرانسه برابر انگلیس که چند روز پیش برگزار شد آسیب دید.


 اخبار ورزشی  -  ایسنا 


ویدیو مرتبط :
ترساندن وحشتناک همسر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مجازات عجیب و وحشتناک یک زن امریکایی علیه همسر خیانتکارش +عکس



یک زن 50 ساله آمریکای به خاطر مجازات عجیب و وحشتناکی که علیه همسرش اعمال کرد دادگاهی شد. این زن که اهل فلوریداست و کاترین نام دارد هنگامیکه متوجه شد همسرش به او خیانت میکند آلت تناسلی او را قطع کرد.

مجازات عجیب و وحشتناک یک زن امریکایی علیه همسر خیانتکارش

 

همسر 60 ساله این زن در سال 2011 با زن دیگری آشنا شده و رابطه پنهانی آغاز کرد، کاترین به شوهرش مشکوک شد و موفق شد او را غافلگیر کند و برای اینکه درس خوبی به او داده باشد و انتقام خود را از او بگیرد آلت تناسلی او را بریده و درحالیکه فریاد میزد " تو لیاقت مرد بودن را نداری" آن را میان زباله ها پرتاب کرد . اگرچه شوهر او تحت عمل جراحی پیوند عضو قطع شده قرار گرفت اما موفق نشد عضو از دست رفته را دوباره به دست آورد.

مجازات عجیب و وحشتناک یک زن امریکایی علیه همسر خیانتکارش

 

او میگوید به نظر من کار او چیزی از یک قتل کم ندارد. من هرگز آن صحنه های درد آور و وحشتناک را فراموش نمیکنم. او هویت مرا به عنوان یک مرد خدشه دار کرده است و باعث شد به یک فرد منزوی و گوشه گیر تبدیل شوم.

دادگاه این زن را به حبس ابد محکوم کرده است . گفتنی است او بعد از گذراندن 7 سال از دوران محکومیتش در لیست انتظار عفو مشروط قرار خواهد گرفت.

 منبع: پرداد