ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سوتی عجیب مجری خارج از گود


دیشب در بخش خبری بیست و سی خارج از گود با گزارش های علی رضوانی روی آنتن رفت و مثل همیشه سعی داشت با تكه‌پرانی های خود نسبت به تیم های سرخابی به خصوص پرسپولیس برنامه خود را جذاب كند.

بانک ورزش: شب گذشته در بخش خبری بیست و سی خارج از گود با گزارش های علی رضوانی روی آنتن رفت و مثل همیشه سعی داشت با تكه‌پرانی های خود نسبت به تیم های سرخابی به خصوص پرسپولیس برنامه خود را جذاب كند.
 
او در بخشی از گزارشش مصاحبه بعد از بازی نفت تهران و استقلال را كه مظلومی در ان می‌گوید داورها به سمت خاصی چرخیده اند رصدی می‌زند و ثانیه ای بعد بازی پرسپولیس و سایپا پخش می‌شود؛ رضوانی روی فیلم بازی در حال صحبت است و صحنه ای كه پاس رو به عقب بازیكن سایپا به دروازه بان را پخش می‌كند، حرف عجیبی می‌زند. نكته جالب همینجاست كه او با این همه ادعا در این باره نظر جالبی می‌دهد و می‌گوید: بله داور اول برای پرسپولیس پنالتی گرفت و بعد تصمیمش چرخید.
 
مجری جنجالی در همین قسمت اشتباه بزرگی كرده است زیرا پاس رو به عقب به دروازه بان هیچ وقت خطای پنالتی نیست بلكه یك ضربه دو ضرب به سمت دروازه است، نه خطای پنالتی!
 
مجری خارج از گود اگر همان طور كه به همه می تازد در این قسمت هم دقت بیشتری می‌کرد، احتمالا چنین اشتباه وحشتناکی مرتکب نمی‌شد!


ویدیو مرتبط :
بند عجیب در قرارداد خاکپور (خارج از گود)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سوتی عجیب خانم مجری و دخترش در پخش زنده اخبار +عکس



سوتی عجیب خانم مجری و دخترش در پخش زنده اخبار +عکس

در تمام دنیا گویندگان اخبار آموزش دیده اند تا بتوانند در بدترین شرایط خونسردی خود را حفظ کرده و برنامه زنده را ادامه دهند. حساسیت بخش خبری مهارت زیاد مجریان و گویندگان خبر را در مقابله با حوادث و اتفاقات ناگهانی حین اجرای زنده می طلبد.

در تمام دنیا گویندگان اخبار آموزش دیده اند تا بتوانند در بدترین شرایط خونسردی خود را حفظ کرده و برنامه زنده را ادامه دهند. حساسیت بخش خبری مهارت زیاد مجریان و گویندگان خبر را در مقابله با حوادث و اتفاقات ناگهانی حین اجرای زنده می طلبد. اما در مراکش اتفاقی رخ داد که باعث شد خانم گوینده خبر این کشور به سوژه ای رسانه ای تبدیل شود.

 

سوتی عجیب , گویندگان اخبار

 

خانم "لنا الوش" مجری و اخبارگوی شبکه1 کشور مراکش در حال گویندگی بود که دختر کوچکش با موهای مجعد و صورت معصومانه پشت سر او در تصویر حاضر شد و بعد از اینکه بی توجه به دوربینها نزدیک مادرش رفت سعی داشت چیزی را در تلفن همراه به او نشان دهد.


خانم الوش نیز سعی کرد با خونسردی هرچه تمام تر با این صحنه مواجه شود و تنها با تکان دادن سرش و نگاهی زیرچشمی با این اتفاق روبرو شد. عکس العمل خونسردانه وی چیزی بود که بیش از همه مورد توجه قرار گرفت. دختر کوچکش بعد از اینکه متوجه شد برنامه مادرش در حال پخش زنده است با دستپاچگی صحنه را ترک کرد.


گفته میشود این خانم گوینده خبر به راحتی با این اختلال روبرو شد و با خونسردی بدون اینکه برنامه زنده دچار مشکلی شود به کار خود ادامه داد. اما این صحنه جالب که میلیونها نفر شاهد آن بودند به یک سوژه رسانه ای در سراسر دنیا تبدیل شد به طوریکه اکثر نشریات و رسانه های معتبر خبری سراسر دنیا آن را جزء خبرهای داغ روزانه خود منتشر کردند.

 

سوتی عجیب , گویندگان اخبار

 

سوتی عجیب , گویندگان اخبار

 

سوتی عجیب , گویندگان اخبار

 

سوتی عجیب , گویندگان اخبار

منبع:pardad.ir