ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سوتفاهم میان منصوریان و صالح برطرف شد


سوءتفاهمی که پس از پایان بازی تیم‌های نفت و استقلال در جام حذفی میان سرمربی تیم نفت و مربی تیم استقلال به وجود آمده بود امروز به پایان رسید.

خبرگزاری فارس: سوءتفاهمی که پس از پایان بازی تیم‌های نفت و استقلال در جام حذفی میان سرمربی تیم نفت و مربی تیم استقلال به وجود آمده بود امروز به پایان رسید.

بعد از برد استقلال مقابل نفت از جام حذفی سوءتفاهمی میان علیرضا منصوریان سرمربی تیم نفت و مجید صالح مربی تیم استقلال به وجود آمد که این مسئله امروز با ارسال پیامکی از سوی منصوریان به صالح به پایان رسید.

صالح بعد از آن بازی در یکی از برنامه‌های تلویزیونی حاضر شد و قسم جلاله خورد که همه چیز سوءتفاهم بوده و قصدی نداشته و فقط به خوشحالی کردن پرداخته است اما نتوانسته جلوی خوشحالی بیش از حد خود را بگیرد و هیچ قصد و غرضی در به وجود آمدن آن اتفاق نداشته است.

در همین رابطه علیرضا منصوریان سرمربی تیم نفت که این برنامه را دیده بود امروز پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس پیامکی به مجید صالح مربی استقلال فرستاد که در آن نوشته شده بود: صحبت‌های شما را در برنامه تلویزیونی دیدم و متوجه شدم که قسم جلاله و روح مادرتان را که سادات بود را قسم خوردید که قصد و غرضی در آن اتفاق نداشتید. من در قلبم هیچ چیزی نگه نمی‌دارم و شما هم در قلبت چیزی نگه ندار و چون قسم خوردی این مسئله از نظر من تمام شده است و شما هم فکر کن هنوز روز قبل از بازی استقلال و نفت است و هیچ اتفاقی نیفتاده و شما هم چیزی در قلبت نگه ندار. خیلی از مواقع همین کدورت‌ها و سوءتفاهم‌ها باعث به وجود آمدن دوستی‌های بزرگ و عمیق می‌شود. بهتر است که امروز تیم من مقابل پرسپولیس و تیم شما مقابل سایپا بازی دارد قلبمان را از این اتفاقات پاک کنیم و با آرامش به بازی تیممان بپردازیم.

علیرضا منصوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، این خبر را تأیید کرد.


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // منصوریان: صالح پشت چند کاغذ A4 خودش را مخفی می کند‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

منصوریان: صالح به بیرانوند گفت منصوریان می خواهد خرابت کند/ او فحش داد و فرار کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

علی منصوریان به شدت از دستیار پرویز مظلومی انتقاد کرد.

علیرضا منصوریان سرمربی نفت تهران در نشست خبری پس از بازی با استقلال گفت: «ما شاهد یک ماراتن فوتبال بودیم. بازی دلچسبی انجام شد. از بازی لذت بردم. استقلال ضد فوتبال بازی نکرد و ما هم اعتقادی به این نوع بازی نداریم. ما شانس های خوبی برای گلزنی داشتیم. چون استقلال 10 نفره بازی می کرد و عقب رفت. می توانستیم بازی را ببریم.»

منصوریان ادامه داد: «می دانستیم رحمتی پنالتی گیر است و می دانستیم که فشار هواداران در ضربات پنالتی کار خودش را می کند. من هواداران استقلال را دوست دارم و به آن ها بی احترامی نکردم. این مسابقه یک نکته تاریک داشت. من به مظلومی تبریک گفتم و هیچ بی احترامی هم نکردم.اینکه مجید صالح دستش را حواله ما می کند واقعا تاسف آور است. او در تونل حرف زشت زد و فرار کرد. قبل از بازی به بیرانوند می گوید این ها بازی ات نمی دهند که خرابت کنند. این ها از مد افتاده. آقای صالح تو باید پشت من بایستی. چرا به بیرانوند گفتی منصوریان قصدش خراب کردن توست؟ بیرانوند این را به من گفت.»

سرمربی نفت ادامه داد: «به پسرم می گویم فحش را یاد بگیر ولی استفاده نکن. صالح به علی چینی توهین کرد و فرار کرد. اگر بازیکن این کار را بکند ایرادی ندارد. خدا را شکر که صالح را در تونل و راهرو ندیدم. من در پایان به استقلال تبریک می گویم.»

 

اخبار ورزشی - ایسنا