ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سوال علی سامره پس از شش تایی کردن پرسپولیس چه بود؟



اخبار,اخبار

سامره می گوید اگر دربی امیدها مهم نبود چرا برای این بازی جلسات اضطراری برگزار کردند؟

  این روزها همه از علی سامره و تیم امیدهای استقلال می گویند که توانستند در دربی امیدها شش گل به پرسپولیس بزنند.

پس از این اتفاق بود که خیلی از پرسپولیسی ها مصاحبه کردند و گفتند ثبت این نتیجه در رده سنی امید اهمیتی ندارد و استقلالی ها بی جهت خوشحالی می کنند.این اتفاق در حالی است که سامره چنین حرفی را قبول ندارد.او در گفت و گویی که با خبرورزشی انجام داده در این مورد گفته است:«اگر این بازی اهمیتی نداشت پس چرا برایش جلسات اضطراری گذاشتند؟»

سامره ادامه داد:«این هم یک مسابقه با اهمیت بود که به نظرم برای مسئولان دو تیم هم مهم بود.در هر صورت من و شاگردانم خوشحالیم که توانستیم در این بازی شش گل به پرسپولیسی ها بزنیم.»

 اخبار ورزشی  - خبرانلاین   


ویدیو مرتبط :
گل علی سامره به پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باید دو سه بازیکن را به پرسپولیس اضافه کنیم / علی دایی شرافتش را زیر سوال نمی برد



اخبار,اخبار ورزشی,مصطفی قنبرپور

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «در شأن و شخصیت علی دایی نیست که تیمش بازی همیشگی‌اش را برابر پرسپولیس ارائه نکند.

مصطفی قنبرپور در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس پس از درگذشت مرحوم هادی نوروزی اظهار داشت: «این مصیبت به همه اعضای باشگاه پرسولیس اعم از بازیکنان، هیات مدیره و کادرفنی آسیب زد و جو سنگینی را ایجاد کرد. فقدان ناگهانی کاپیتان محجوب تیم، بهت و اندوه زیادی را به همراه داشت.

 

با این حال ما ناچار بودیم که راهمان را ادامه دهیم، راهی که هادی زمانی یکی از اعضای آن بود. به همین خاطر از هفته گذشته استارت کار را زدیم.»

وی ادامه داد: «روز اول شروع تمرینات بچه‌ها سنگین بودند و بچه‌ها حال و هوای تمرین کردن را نداشتند اما به مرور زمان و با ریکاوری‌های ذهنی که برانکو روی بچه‌ها انجام داد آنان به شرایط تمرین بازگشتند.

 

امیدوارم با اضافه شدن بازیکنان ملی‌پوش که از امروز به تمرینات تیم اضافه می‌شوند به شرایط خوب گذشته بازگردیم و بتوانیم هماهنگی و توازن خاصی را در میان بازیکنان به وجود آوریم.»

قنبرپور همچنین تاکید کرد: «واقعیت امر این است که مسئولیت ما با رفتن هادی بیش از گذشته شده و باید به گونه‌ای عمل کنیم که نتایج خوبی برابر حریفان به دست آوریم تا در پایان فصل بتوانیم جام قهرمانی را به دست آوریم.»

دستیار برانکو در پاسخ به این سوال که با درگذشت نوروزی پرسپولیس فکری برای جانشین او کرده است یا خیر؟ بیان داشت: «‌از صمیم قلب می‌گویم که بازیکنی نمی‌تواند جای هادی را پر کند چون او جدای از اینکه کاپیتان تیم بود بازیکنی محجوب و بزرگتر دیگر بازیکنان به حساب می‌آمد.

 

بنابراین آوردن بازیکنی که در قد و قواره او باشد، ممکن نیست. با این حال پرسپولیس که با وجود مرحوم نوروزی هم جای خالی داشت حالا با رفتن او بیش از گذشته با کمبود بازیکن روبه‌رو شده و نیاز به تعامل درستی است که دو سه بازیکن به تیم اضافه شود.»

وی افزود: «بحثی که در این میان وجود دارد این است که ما وظیفه داریم مهره‌هایی را به تیم اضافه کنیم که در قد و قواره نام پرسپولیس باشند. از این رو در این مقطع حساس که فصل نقل و انتقالات نیست پیدا کردن بازیکنان آماده سخت‌تر از گذشته می‌شود. قطعا ناچاریم در مقطع کنونی از تمام موجودیت‌مان استفاده کنیم تا به مرور زمان بازیکنان قابلی را جذب کنیم.»

مربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: «اگر در اضافه کردن بازیکنان مورد نظرمان شتابزده عمل کنیم و نفراتی را بیاوریم که نقاط ضعف‌مان را پوشش ندهند در ادامه فصل به مشکل بر می‌خوریم. امیدوارم با انتخابی دقیق بازیکنانی پیراهن پرسپولیس را بپوشند که قابلیت‌های مدنظر سرمربی تیم را داشته باشند و بتوانند به ما کمک زیادی کنند.»

قنبرپور در مورد دیدار روز جمعه پرسپولیس مقابل صبای قم عنوان کرد: «‌ما از امروز که ملی‌پوشان‌مان به تمرینات تیم اضافه می‌شوند با جدیت بیشتری تمرین می‌کنیم تا بتوانیم حریف را به راحتی شکست دهیم اما می‌دانیم که مغلوب کردن کردن تیمی که سرمربی آن علی دایی است کار آسانی نیست و مشقت زیادی را می‌طلبد.»

وی همچنین گفت: «ملی‌پوشان ما در 15 روز گذشته با تیم ملی تمرین کردند و شیوه تمرینات‌شان متفاوت بوده با تمریناتی که ما در پرسپولیس انجام می‌دادیم. سعی و تلاش کادرفنی تیم این است که تیم را یکدست کنیم تا مقابل صبا بتوانیم همچون گذشته بازی زیبایی را ارائه دهیم.»

قنبرپور در ادامه عنوان کرد: «متاسفانه هر بار که پرسپولیس سیر صعودی را پیدا کرده رقابت‌های لیگ به خاطر بازی‌های ملی تعطیل شده و ما ناچار شدیم دوباره بچه‌ها را به وضعیت قبلی بازگردانیم که این موضوع در بازی نخست سخت بوده و به تیم لطمه زده است. امیدوارم در فاصله باقیمانده تا بازی با صبا بتوانیم هماهنگی و انسجام لازم را ایجاد کنیم تا نتیجه خوبی کسب کنیم.»

وی درخصوص شناخت از تیم حریف نیز گفت: «صبا یکی از بهترین تیم‌های لیگ است و در هفت هفته گذشته فقط یک بازی را واگذار کرده است. برای آنکه بتوانیم در جدول بالاتر از این تیم قرار بگیریم مجبوریم که آنها را در این بازی 6 امتیازی شکست دهیم و با حمایت قاطع هواداران پرسپولیس این امر شدنی است.»

مربی پرسپولیس در خصوص جو مسمومی که پیش از دیدار با صبای قم ایجاد شده که بیانگر این مطلب است که بازیکنان صبا به خاطر درگذشت هادی نوروزی رعایت حال بازیکنان پرسپولیس را خواهند کرد، تصریح کرد: «چنین مسائلی در شخصیت مربی بزرگی چون علی دایی نیست. تمامی تیم ها نسبت به وظیفه‌ای که در تیم خود پذیرفته‌اند تعهد اخلاقی دارند و هیچ‌گاه حاضر نیستند شرافت‌شان را زیر سوال ببرند.

 

با توجه به خصوصیات انسانی که در نزد سرمربی تیم صبا وجود دارد بازیکنان او با جدیت گذشته بازی خواهند کرد و او هیچگاه شرافتش را زیر سوال نمی‌برد. دایی مربی نیست که اجازه دهد در فوتبال حرفه‌ای امروز شاگردانش روی به بازی بیاورند که به دور از مراتب انسانی باشد.

 

یقین دارم تیم صبای قم همچون همیشه بازی خواهد کرد و به گونه‌ای بازی نمی‌کند که این حس در میان تماشاگران و بینندگان ایجاد شود که تیم صبای قم با باخت تعمدی خود شادی را به اردوی پرسپولیس وارد کند. چنین بردی در شان و شخصیت تیم بزرگ پرسپولیس نیست.»

قنبرپور در مورد مصدومان تیم پرسپولیس نیز بیان داشت: «به غیر از مهرداد کفشگری که هنوز آسیب ‌دیدگی‌اش برطرف نشده و به تمرینات گروهی اضافه نشده است تمامی بازیکنان تیم در شرایط خوبی هستند و آمادگی بازی مقابل صبای قم را دارند.»

وی در پایان با تشکر از تمامی اقشار جامعه اعلام کرد: «تمامی اعضای باشگاه پرسپولیس حداکثر تلاش‌شان را می‌کنند تا پرسپولیس در پایان فصل بتواند قهرمان لیگ برتر شود چرا که این کار حداقل کاری است که می توان برای شادی روح مرحوم هادی نوروزی و خانواده داغدارش انجام داد.»

اخبار ورزشی - آنا