ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سوارس: کیه لینی را گاز نگرفتم!


سوارس پس از ترک اردوی اروگوئه هم اکنون در مونته ویدئو در کنار خانواده اش به سر می برد

آی اسپرت: ساعتی پیش لوئیس سوارس صراحتا اعلام کرد که به هیچ عنوان شانه کیه لینی را گاز نگرفته است . سوارس در دفاعیه خود به فیفا و در اعتراض به محرومیت 4 ماهه اش از فعالیت های فوتبالی این مساله را عنوان کرده است.

سوارس در دفاع از بی گناهی خود به فیفا نوشته است : "در یک لحظه تعادل خودم را از دست دادم و از لحاظ فیزیکی نامتعادل شدم و روی بازیکن مقابلم افتادم. در این لحظه صورتم با شانه های کیه لینی برخورد کرد. برخورد شدیدی که باعث درد زیادی در من شد و البته این برخورد کاملا غیر ارادی بود. به هیچ عنوان نه او را گاز گرفتم و نه قصد انجام این کار را داشتم و تمام نوشته ها علیه من کذب محض است."

لازم به ذکر است که سوارس پس از ترک اردوی اروگوئه هم اکنون در مونته ویدئو در کنار خانواده اش به سر می برد .



ویدیو مرتبط :
درگیری مالدینی و کیه لینی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سوارس: برخوردم با کیه‌لینی طبیعی بود


مهاجم تیم ملی اروگوئه به درگیری‌اش با کیه‌لینی واکنش نشان داد.

ایسنا: مهاجم تیم ملی اروگوئه به درگیری‌اش با کیه‌لینی واکنش نشان داد.

اروگوئه موفق شد در یک بازی حساس ایتالیا را شکست دهد و به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کند. این دیدار یک اتفاق جنجالی نیز داشت که لوئیس سوارس کتف مدافع ایتالیا را گاز گرفت.

سوارس پس از پایان مسابقه درباره حادثه پیش آمده بین او و کیه‌لینی گفت: این‌ها چیزهایی است که در فوتبال رخ می‌دهد. من با کتف کیه‌لینی برخورد کردم و همین. چیز خاصی نبود. ما همه فوتبالیست هستیم و این چیزها را درک می‌کنیم.

مدافعان تیم ملی ایتالیا پس از گاز گرفتن کتف کیه لینی به شدت به داور مسابقه اعتراض کردند و خواستار دادن کارت قرمز به سوارس شدند.