ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سوارز: سن‌ژرمن نباید دست‌کم گرفته شود


مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا هشدار داد یارانش نباید پاری‌سن‌ژرمن را در لیگ قهرمانان اروپا دست‌کم بگیرند.

خبرگزاری فارس: لوئیس سوارز یک روز پس از نبرد هیجان ال‌کلاسیکو که بامداد دوشنبه (دیروز) با برتری 2 بر یک کاتالان‌ها انجام گرفت، نسبت به رویارویی با پاری‌سن‌ژرمن هشدار داده است.

گلزن سابق لیورپول که امسال در خدمت آبی‌واناری‌پوشان قرار گرفته در مصاحبه‌ای که با یک شبکه رادیویی اسپانیا انجام داده، اظهار داشت:برای کسب مقام نخست لیگ قهرمانان اروپا بدیهی است که پیوسته با حریفان‌ سرسخت‌تری روبه‌رو می‌شویم. برای این که از مراحل باقیمانده عبور کرده و به مقام قهرمانی برسیم، باید همگی بیشتر تلاش کنیم و بجنگیم. نباید حریف را دست‌کم بگیریم.

سوارز که تیمش در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در پایان ماه جاری با پاری‌سن‌ژرمن فرانسه مواجه می‌شود، افزود: کاملا باید هوشیار و دقیق عمل کنیم. باید بدانیم که سن‌ژرمن در مرحله‌ای پایین‌تر یک مدعی سرسخت قهرمانی مسابقات یعنی چلسی را حذف کرده است. پس اکنون برای گذر از آن باید عاقلانه رفتار کنیم. پاریسی‌ها با در اختیار داشتن مدافعین بزرگی مثل تیاگو سیلوا و داوید لوییز نشان دادند چقدر در دفاع و حتی حمله قوی بوده و بهترین‌های جهان به شمار می‌روند.


ویدیو مرتبط :
گل دوم بارسلونا به پاری سن ژرمن توسط سوارز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئال مغرور شکار گرگ‌ها شد / امید‌های صعود سن‌ژرمن با تساوی در پاریس کم‌رنگ شد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,رئال

دیدار‌های رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با باخت ناباورانه رئال مغرور مقابل ولفسبورگ و تساوی سن ژرمن مقابل من‌سیتی در پاریس به پایان رسید.

به گزارش فارس، در دیدار های رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23 و15 دقیقه رئال مادرید در ورزشگاه فولکس‌واگن آره‌نا به مصاف ولفسبورگ رفت و پاری‌سن ژرمن در پاریس میزبان منچستر سیتی بود.

رئال با توجه به شکست بارسا در ال‌کلاسیکو با روحیه بالایی پا به میدان گذاشت اما در نقطه مقابل ولفسبورگ با انگیزه حضور داشت و در شبی که رئال‌های سنگین و مغرور بازی می کردند در همان نیمه اول دو بار دروازه رئال باز شد تا در نیمه دوم قدرت تهاجمی رئال با سد محکم مدافعان تیم ژرمنی مواجه شود و در نتیجه‌ای دور از انتظار رئال شکار گرگ‌ها شود.

این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود ولفسبورگ میزبان خاتمه یافت.
 
برای ولفسبورگ ریکاردو رودریگز در دقیقه 18 از روی نقطه پنالتی و ماکسیمیلیان آرنولد در دقیقه 28 گلزنی کرد.

در دیگر دیدار همزمان  سن ژرمن قهرمان زود هنگام فرانسه با خیال راحت‌تری پا به میدان گذاشته بود و به چیزی جزو برد مقابل من سیتی فکر نمی‌کرد. در این بین زلاتان ابراهیموویچ با پنالتی  که از دست داد و توپ ربایی که از مدافع من‌سیتی داشت که منجر به گل شد نقش اول نیمه اول را بر عهده داشت.

نیمه دوم با اشتیاق وافر شاگردان بلان برای گلزنی آغاز شد و در نهایت این خواسته با گلزنی رابیوت برآورده شد اما در ادامه فرناندینیو که یک گل را به میزبان هدیه کرده بود اشتباه خود را با گشودن دروازه سن ژرمن جبران کرد .در نهایت این دیدار با تساوی خاتمه یافت تا امیدهای صعود شاگردان بلان کم ‌رنگ تر از حریف انگلیسی شود.

این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.

زلاتان ابراهیموویچ در دقیقه 14 یک پنالتی را هدر داد.
 
گل‌های بازی را زلاتان ابراهیموویچ در دقیقه 41 و رابیوت در دقیقه 59 برای سن ژرمن و کوین دی‌بروین در دقیقه 38 و فرناندینیو در دقیقه 72 برای من سیتی به ثمر رساند.
 
بازی‌های برگشت هفته آینده روز سه شنبه برگزار می‌شود.

 

اخبار ورزشی - فارس