ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سوارز: به خاطر توپ طلا عصبانی نیستم


لوئیس سوارز، ستاره بارسلونا، در مصاحبه امروز خود ادعا کرد که از قرار نگرفتن در لیست نهایی توپ طلای 2015 عصبانی نیست.

ورزش سه: لوئیس سوارز، ستاره بارسلونا، در مصاحبه امروز خود ادعا کرد که از قرار نگرفتن در لیست نهایی توپ طلای 2015 عصبانی نیست.

دوشنبه بود که اسامی سه بازیکن نهایی نامزد دریافت توپ طلا اعلام شد و بر این اساس، مسی، رونالدو و نیمار، برای دریافت این عنوان وارد رقابت نهایی شدند. برخی منتظر این بودند تا به جای رونالدو، لوئیس سوارز در این فهرست قرار بگیرد ولی چنین نشد.

سوارز امروز در مصاحبه با خبرنگاران و در واکنش به این موضوع گفت:" از اینکه بین نامزدهای نهایی توپ طلا قرار نگرفتم عصبانی نیستم. از شانس خودم در این زمینه آگاه بودم. از حضور در بارسلونا و کنار دو فوق ستاره همچون مسی و نیمار به خودم می بالم و همه هدفم کمک به موفقیت های بیشتر تیم است. از نظر من، مسی بهترین و نیمار، دومین بازیکن برتر دنیاست. در این مورد شکی ندارم."



ویدیو مرتبط :
4 دقیقه با لوییز سوارز ( نامزد دریافت توپ طلا )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تشکر از جنتی به خاطر «عصبانی نیستم»


نصرالله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از وزیر ارشاد که با عمل به وظیفه قانونی‌اش بر فیلم ها نظارت می‌کند، تشکر کرد.

خبرگزاری مهر: حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی‌ درباره تعامل با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌به ویژه که اخیرا وزیر ارشاد اکران «عصبانی نیستم» را فعلا امکان ناپذیر اعلام کرده است، اظهار کرد: ما در کار اجرایی وزارت ارشاد دخالت نمی‌کنیم.

ارشاد وظایفی در ارتباط با ممیزی فیلم ها برعهده دارد که آن را انجام می‌دهد. ما تشکر می‌کنیم که دستگاه های اجرایی وظایف خود را طبق قانون و چارچوبی که نظام مشخص می‌کند با رعایت خطوط قرمز انجام می‌دهند.

وی افزود: کاری که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی‌انجام داد وظیفه قانونی اش بوده و ما از او تشکر می‌کنیم.

روز گذشته یکشنبه 18 آبان محمدرضا فرجی مدیر کل سینمای حرفه‌ای در نامه ای به رئیس شورای صنفی اکران خواستار خارج شدن فیلم «عصبانی نیستم» از دستور اکران شد.

در نامه او آمده بود: «با توجه به حواشی به وجود آمده در خصوص فیلم «عصبانی نیستم» و اعلام نظر کمیسیون های محترم فرهنگی و اصل نود مجلس شورای اسلامی‌و حسب نظر مقام عالی وزارت و رئیس محترم سازمان، نظر به اینکه انجام اصلاحات خواسته شده مستلزم صرف زمان بیشتری می‌باشد مقتضی است فیلم یاد شده فعلاً از دستور اکران خارج گردد؛ بدیهی است پس از انجام اصلاحات و تایید وزیر محترم تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.»

پیش از این نیز علی جنتی وزیر ارشاد اکران «عصبانی نیستم» را در شرایط فعلی منتفی اعلام کرده بود.