ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سوآرس را از لیورپول اخراج کنید


بازیکنان بزرگ تاریخ لیورپول از سران این باشگاه خواستند لوئیس سوآرس را اخراج کنند.

ایسنا: رسانه‌های انگلیسی با گذشت دو روز از حرکت عجیب لوئیس سوآرس در دیدار مقابل ایتالیا همچنان تیتر یک خود را به این موضوع اختصاص داده‌اند و مهاجم لیورپول را مورد نکوهش و انتقادهای تند خود قرار می‌دهند.

روزنامه سان در صفحه اول خود تیتر یک را به سوآرس اختصاص داده و نوشت: "کودکان معمولا بعد از دو و نیم سالگی دیگر گاز نمی‌گیرند. سوآرس را در رتبه شیطانی بگذارید!"

روزنامه دیلی‌میرر هم به درخواست اسطوره‌های لیورپول از جمله رابی فاولر و فیل تامپسون برای اخراج سوآرس از تیم‌شان اشاره کرد. رابی فاولر با انتقاد از حرکت سوآرس گفت: "شما نمی‌توانید از او دفاع کنید. او به طور ادامه‌دار نام باشگاه را خراب می‌کند." تامپسون هم در این رابطه گفت: "او تنها شرمساری و خجالت را برای لیورپول به همراه آورده است."

البته تیتر این روزنامه با اشاره به درخواست بارسلونا برای خرید این بازیکن ترکیبی از حرکت سوآرس و پیشنهاد بارسلوناست: Chew Camp. یعنی جویدن نوکمپ!

این روزنامه در این رابطه نوشته است:‌ "بارسلونا با وجود حرکت زشت سوآرس همچنان خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن است و قصد دارد برای انجام این انتقال آلکسیس سانچس را هم به لیورپول بدهد."


ویدیو مرتبط :
حواشی اخراج راجرز از لیورپول و نزدیک شدن کلوپ به نیمکت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راجرز از لیورپول اخراج شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

برندان راجرز، سرمربی لیورپول با توافق دوجانبه از سرمربیگری این تیم کنار گذاشته شد.

برندان راجرز، سرمربی لیورپول پس از نتایج ناامید کننده ابتدای فصل با توافق دوجانبه از  تیم شمالی جدا شد.

لیورپول در 8 بازی ابتدای فصل تنها  3 برد، 2 تساوی و 2 باخت به دست آورد و برخلاف دو فصل پیش که با راجرز تا آستانه قهرمانی پیش رفت، اصلاً حال و روز خوبی ندارد.

در حالی که توئیتر رسمی باشگاه خبر از توافق دو جانبه برای قطع همکاری داده است، اما برخی از سایت‌های خارجی از لفظ اخراج در این باره استفاده کرده‌اند.

 

اخبار ورزشی - تسنیم