ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سوءتفاهمی که سبب توهین به منصوریان شد


سرمربی نفت در مصاحبه‌ای به انتقاد از اماراتی‌ها پرداخت اما این صحبت‌ها سوءتفاهمی را برای هواداران استقلال اهواز به وجود آورد.

خبر آنلاین: «علیرضا منصوریان در بازی نفت و استقلال اهواز شاهد توهین‌های زیادی بود. طرفدارانی که به ورزشگاه خانگی استقلال اهواز رفته بودند، به منصوریان توهین کردند چون می‌گفتند او به عرب‌های ایرانی توهین کرده است. ایراد آنها هم به یک مصاحبه بود. مصاحبه معروفی که او امسال بعد از حذف مقابل الاهلی امارات در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان با خبرآنلاین انجام داد. در آن مسابقه اماراتی‌ها به شکل عجیبی پرچم بزرگی از عربستان در ورزشگاه برافراشتند که باعث دلخوری شدید منصوریان شد. او سپس گفت: «دوران مربیگری علیرضا منصوریان تازه شروع شده است. من به مردم ایران همین جا قول می‌دهم، در دوران مربیگری‌ام پوست فوتبال امارات را می‌کنم. بدترین فشاری که در تمام دوران فوتبالم به من آمد، این کار اماراتی‌ها بود که پرچم عربستان را بالا بردند. من پارسال همه اماراتی‌ها را زدم. خیلی زمان دارم و قول می‌دهم که پوست فوتبالشان را می‌کنم.»

او همچنین در بخش دیگری از حرف‌هایش گفت: «من حاضر بودم 28 سال فوتبالم را بدهم ولی پرچم عربستان و امارات جلوی چشمم بالا نرود. وقتی این صحنه را دیدم گفتم خدایا تمام عقبه فوتبال من را بگیر ولی برنده این بازی باشم. حاضر بودم تمام افتخاراتم را بدهم تا اماراتی‌هایی را ببرم که پرچم عربستان را بالا بردند. من دوست داشتم مردم این صحنه‌ها را ببیند. دوست داشتم مردم کشورم ببیند که در حوزه خلیج فارس با ما چه رفتاری می‌شود.»

این تمام حرف های منصوریان بود. او از ایران دفاع کرد و به هیچ وجه از واژه «عرب‌ها» استفاده نکرد بلکه به انتقاد از اماراتی‌ها و عربستانی‌ها پرداخت.»


ویدیو مرتبط :
‫توهین میناوند به مهدی رحمتی و علیرضا منصوریان!‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

منصوریان گفت پیراهن قرمزت را در بیاور / از توهین استقلالی ها ناراحت بودم



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال نفت تهران

دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران گفت: «همه بعد از گل شادی می‌کنند و من هم این کار را کردم. به کسی توهین نکردم و شادی انجام دادم. انتظار داشتند سینه بزنم؟!»

 نفت تهران در روزی موفق شد مثل بازی رفت استقلال را شکست دهد که علیرضا بیرانوند دروازه‌بان این تیم بدون اشتباه بود و همه موقعیت‌های آبی‌پوشان را خنثی کرد. به حدی که قلعه‌نویی مدعی شده اگر بیرانوند نبود نفت را با اختلاف شکست می‌داد!‌

در این اظهارات بیرانوند را بخوانید که در دو بازی رفت و برگشت دروازه‌اش را مقابل استقلال بسته نگه داشت:


* امیر قلعه‌نویی مدعی شده اگر بیرانوند نبود با اختلاف نفت را شکست می‌دادند. نظر تو چیست؟
- به هر حال امیرخان به من لطف دارد و تعریف و تمجیدهای او باعث می‌شود روحیه من بالاتر برود. آقای قلعه‌نویی مربی بزرگی است که وقتی از کسی تعریف می‌کند احساس مسئولیتش زیاد می‌شود.

* واقعا روی دروازه نفت فشار آوردند؟
- مگر می‌شود فشار نیاورده باشند! مگر قرار بود ده بار تک به تک بگیرم یا چند تا توپ از طاق بیرون بکشم؟! آنها از کناره‌ها خیلی سانتر کردند و من باید بدون اشتباه بیرون می‌آمدم و آنها را دفع می‌کردم. دو بار هم توپ خطرناک را از جلوی پای مهاجمان گرفتم. به نظر خودم بدون اشتباه بودم و بد کار نکردم.

* یک موقعیت تک به تک از برهانی گرفتی. آرش با دست توپ را کنترل نکرد؟
- فکر نمی‌کنم. او استپ سینه کرد و می‌خواست از بالای سرم توپ را گل کند که دستش را خواندم و نگذاشتم گل بزند.

* چیز خاصی به تو نگفت؟
- اتفاقا گفت "تو نمی‌ترسی همین‌طوری از دروازه بیرون می‌آیی و توپ را جمع می‌کنی. کم مانده بود بینی‌ات بشکند." که گفتم آخر من که بینی ندارم، بشکند!

* واقعا نداری؟
- دارم ولی به این راحتی‌ها نمی‌شکند چون خیلی ضربه خورده است.

* قبول داری اوایل فصل وقتی قانون کمتر از 12 گل را برایت گذاشته بودند گل‌های عجیب و غریب دریافت می‌کردی ولی پس از دریافت 12 گل دیگر راحت دروازه‌ات باز نشد؟
- کاملا درست است و نفت دیگر راحت گل نمی‌خورد. این هم به مجموعه تیم مربوط می‌شود نه من علیرضا بیرانوند.

* منصوریان قانون را برداشته؟
- لطف کردند ولی هنوز هم قانونی هست و نباید گل مفت دریافت کنم. الان هم که می‌بینید بهترین خط دفاعی را داریم و خوب کار می‌کنیم.

* نفت می‌تواند قهرمان شود؟
- چرا که نه! تیم ما شرایط خوبی دارد و قهرمانی هم دست خودمان است.

* کدام تیم را رقیب اصلی نفت می‌دانی؟
- همین استقلال رقیب اصلی نفت برای قهرمانی است.

* از نتیجه تراکتورسازی مقابل راه‌آهن خبر داشتید؟
- بین نیمه خبردار شدیم و فکرش را نمی‌کردیم راه‌آهن سه گل از تراکتورسازی دریافت کند. راه‌آهن تیم خوبی است و برای سقوط نکردن می‌جنگد انتظار داشتیم یقه تراکتورسازی را بگیرد که نتوانست.

* پادوانی پنالتی‌زن خوبی است چرا به فروزان نتوانست گل بزند؟
- خدا خیرش بدهد که بعضی مواقع به قول علی‌آقا (منصوریان) آدم را سکته می‌دهد تا پنالتی نزند خدا را شکر جبران کرد وگرنه اوضاع خراب می‌شد.

* خیلی تلاش کرد تا جبران کند؟
- دقیقه نود داشت "اور لب" می‌زد و پیستون کار می‌کرد. دیگر دفاع را هم رها کرده بود که خیلی جالب بود.

* خود تو مگر ناراحت بودی که با عصبانیت ورزشگاه را ترک کردی؟
- استقلالی‌ها خیلی به من توهین کردند و از این بابت ناراحت بودم. انتظار نداشتم آنها به من توهین کنند چرا که مرا می‌شناسند.

* منصوریان هم گفته همه می‌دانند بیرانوند استقلالی است.
- بالاخره با آقای منصوریان کری زیاد داریم و می‌داند من طرفدار چه تیمی هستم.

* کری با یک مربی استقلالی؟
- من لباس قرمز می‌پوشم تا آقای منصوریان را اذیت کنم او هم می‌گوید برو زود پیراهن را در بیاور.

* حالا واقعا استقلالی که هستی؟
- همه می‌دانند استقلالی هستم ولی فوتبال حرفه‌ای است و شاید یک دفعه به تیمی رفتم که کسی هم فکرش را نمی‌کرد. فوتبال حرفه‌ای است و بحث رنگی ندارد.

* تیم نفت این همه در لیگ برتر خوب کار می‌کند ولی در آسیا چندان خوب نیست دلیلش چیست؟
- اول اینکه تیم ما جوان است و نباید زیاد انتظار داشت دیگر اینکه ما در گروه مرگ قرار گرفته‌ایم و پاختاکور و العین و الشباب کم تیمی نیستند و همگی مدعی قهرمانی آسیا هستند. اینکه بگویند نفت در آسیا خوب نیست من قبول ندارم.

* اخیرا عده‌ای از دروازه‌بانان ایرانی خوب کار می‌کنند به نظرت با انتقادهایی که از آنها شد به خودشان آمدند؟
- فکر نمی‌کنم اینطور باشد ولی باید یک کار کنیم که دیگر دروازه‌بان خارجی جذب نکنند. من به انتقادها کاری ندارم و کار خودم را می‌کنم.

* چرا بعد از گل پشتک زدی تا هواداران استقلال شاکی شوند؟
- همه بعد از گل شادی می‌کنند و من هم این کار را کردم. به کسی توهین نکردم و شادی انجام دادم. انتظار داشتند سینه بزنم؟! کار خاصی انجام ندادم و شادی‌ام عادی بود.

* چرا نفت خوب بلد است یقه تیم‌های بزرگ را بگیرد؟
- چون تیم‌های بزرگ فوتبال بازی می‌کنند ودفاع نمی‌کنند. هر تیمی جلوی ما فوتبال بازی کند می‌بازد.

اخبار ورزشی - روزنامه نود