ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سه تمرین لاغری برای شروع یک روز پرتحرک



 

 

سه تمرین لاغری برای شروع یک روز پرتحرک

 

در این نوشتار حرکات ساده‌ای را به شما آموزش می‌دهیم که با انجام آنها روزتان را کاملاً سرحال و با  نشاط آغاز خواهید کرد! صبح‌ها فقط ده دقیقه وقت بگذارید تا هم بدن تان نرم و منعطف شود و هم خودتان پرانرژی شوید.

 

انجام این تمرینات را به این ترتیب شروع کنید: در ابتدا سه روز در میان، سپس دو روز در میان و بعد از مدتی هر روز تمرینات را انجام دهید: بعد از مدت کوتاهی انجام این حرکات برایتان عادت می‌شود و دیگر نمی‌توانید از انجام شان صرف نظر کنید!

 

ورزش صبحگاهی: تمرین شماره

1

روی لبۀ تخت بنشینید، یک پا را جمع کرده و پای دیگر را به سمت جلو بکشید. بازوی مخالف پای کشیده شده را در امتداد همان پا دراز کنید. سر نیز در راستای پشت قرار دارد. ده ثانیه در همین وضعیت بمانید و سپس جهت را عوض کنید.

این تمرین را برای هر سمت 8 بار انجام دهید.

 

ورزش صبحگاهی: تمرین شماره 2

 

باز هم لبۀ تخت بنیشنید، این بار پاها را اندکی از هم باز کنید، بالاتنه تان را به سمت جلو خم کنید، پشت کاملاً صاف است و عضلات شکمی منقبض شده اند. تا بیشترین حد ممکن بازوها را به سمت بالا بکشید و 5 ثانیه در این حالت بمانید سپس در حالی که پشت تان را گرد می‌کنید، به حالت اولیه بازگردید.

این حرکت را سه بار تکرار کنید.

 

ورزش صبحگاهی: تمرین شماره 3

 

همچنان روی تخت نشسته اید، پشت تان کاملاً صاف است و دست‌ها لبۀ تخت را گرفته اند، سر را برای 4 یا پنج ثانیه به سمت جلو خم کنید، سپس بسیار آرام گردن را به شکل دایره به یک سمت و بعد به سمت دیگر حرکت دهید. این تمرین را 3 بار برای یک سمت و سه بار برای سمت دیگر انجام دهید.

 

سرحال هستید؟

 

خون و هدایت شدن درستش در بدن است که اکسیژن را به تمام اعضا و بافت‌ها می‌رساند و آلودگی‌ها را از آنها دور می‌کند. این تمرینات جریان گردش خون را بیدار کرده و بدن را تقویت می‌کند؛ از این روست که احساس می‌کنید سرحال و بانشاط هستید.

منبع:seemorgh.com


ویدیو مرتبط :
‫علیرضا منصوریان و بازیکنان استقلال پیش شروع تمرین روز خبرنگار را به حاضران در تمرین تبریک گفتند‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نکونام: دو سه روز دیگر تمرین می کنم


جواد نکونام، هافبک اوساسونا گفت که با دو، سه روز استراحت مصدومیتش برطرف می شود و می تواند تمرین هایش را از سر گیرد.

صبح بخیر: جواد نکونام، هافبک اوساسونا گفت که با دو، سه روز استراحت مصدومیتش برطرف می شود و می تواند تمرین هایش را از سر گیرد. او در بازی برابر والنسیا مصدوم شد و در دقیقه 77 از زمین بیرون رفت.

نکونام در این باره به ایسنا گفت: «روز گذشته از پای مصدومم MRI گرفتم و مشخص شد که خوشبختانه نه کشیدگی پیدا کرده و نه پارکی و تنها تاندون پایم ضربه شدیدی خورده است که البته با دو سه روز استراحت خوب می شوم».

او درباره تساوی با اوساسونا برابر والنسیا گفت: «فکر می کنم این نتیجه به ضرر ما بود. خیلی راحت می توانستیم والنسیا را شکست دهیم. داور با ما رفتاری نامهربانانه داشت. می توانست یک پنالتی برای ما بگیرد و دروازه بان حریف را هم اخراج کند». تیم اوساسونا باید روز دوشنبه با اتلتیکو مادرید بازی کند. کاپیتان تیم ملی درمورد این بازی گفت: «ما در شهر خودمان با اتلتیکو بازی داریم. آنها پس از تعویض مربی شان به روند خوبی رسیده اند و دو بازی را پشت سر هم برده اند. برای ما این بازی اهمیت بسیار زیادی دارد».

 نکونام در ادامه اعتراض برخی مربیان لیگ برتری به برنامه های تیم ملی و دفاع کی روش از این برنامه ها گفت: «شکی ندارم که حق با کی روش است. اما از آن طرف، نباید لیگ به گونه ای برنامه ریزی شود که فشار زیادی روی بازیکنان بیاید. باید طوری برنامه ریزی کنیم که مسابقه های لیگ زود به پایان برسد تا تیم ملی بتواند در رقابت های انتخابی جام جهانی نتیجه بگیرد. اگر باشگاه ها و بازیکنان تلاش می کنند، همه اش برای این است که تیم ملی به جام جهانی برود. اگر قرار است به جام جهانی نرویم، پس دیگر چه دلیلی دارد لیگ برگزار کنیم. باید برای سال آینده به گونه ای برنامه ریزی کرد که بازیکنان استراحت کافی داشته باشند. نتایجی که می گیریم برای صعودمان به جام جهانی بسیار مهم است.»

 او معتقد است لیگ ایران باید 14 تیمی باشد: «فکر می کنم با امکاناتی که فوتبال ایران دارد برگزاری لیگ با 14 تیم کافی باشد. تا موقعی که امکانات تیم ها به حداقل استاندارد برسد، باید با همین 14 تیم لیگ را برگزار کرد. وقتی امکانات نداری دلیلی ندارد بخواهیم 18 تیم در لیگ برتر داشته باشیم». او در مورد صحبت هایی که با ژاوی در بازی تیمش با بارسلونا در جام حذفی داشت هم گفت: «به هر حال این جور صحبت ها در فوتبال رایج است. صحبت دوستانه ای بود که بین من و ژاوی انجام شد و اتفاق خاصی نبود».

انتقاد نکونام از صداوسیما

جواد نکونام دل پردردی از تلویزیون و گروه ورزش آن دارد. او قبل از بازی با والنسیا به خبرآنلاین گفته بود: «نمی دانم چه بگویم. تلویزیون بازی های ما را یا پخش نمی کند یا وقتی پخش می کند که همه خواب باشند که کسی نبیند. دلم خوش بود که بازی هایمان جلوی رئال و بارسا پخش مستقیم شود که آن را هم کم لطفی می کنند. من نیاز به این ندارم که بازی ام در ایران پخش شود یا کسی من را ببیند ولی فکر می کنم این خیلی بد نباشد که وقتی بازی های لالیگا را پخش می کنند، مسابقه ای که بازیکنی ایرانی در آن بازی می کند در اولویت باشد. من در لیگ اسپانیا بازی می کنم که معتبرترین لیگ دنیاست. خیلی ها را می شناسم که بازی هایم را از طریق اینترنت پیگیری می کنند. به هر حال کاش طوری مسابقات را پوشش می دادند که هردو یا 3 بازی یکبار چیزی از ما پخش می شد. ببینید بعد از جام ملت های آسیا یک ژاپنی به لالیگا آمد که اولین بازی این بازیکن در پامپلونا بود جلوی ما، 5 خبرنگار ژاپنی برای پوشش خبری بازی اش آمده بودند. چند وقت قبل چند دوست خبرنگار برای پوشش خبری بازی ما نامه به باشگاه زده بودند که باشگاه هم خیلی استقبال کرد و اعلام شد برای مسائل مربوط به روادید، همکاری می کند اما نمی دانم چرا این اتفاق نیفتاد. برای دایی، مهدوی کیا، باقری هم همین اتفاقات افتاد. اگر از آنها هم بپرسید، دلخوری داشتند که حتی برای بازی در تیم های مهمی چون بایرن و هامبورگ، بازی هایشان روی آنتن نمی رفت».

منبع: تماشا