ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سه تصویر از بازی لبنان - ایران / یادگارعنتر در کیسه رحمتی



سه تصویر از بازی لبنان - ایران / یادگارعنتر در کیسه رحمتی

مگر اردوهای طولانی مدتی که کارلوس کی روش ترتیب می دهد، برای رفع این نقاط ضعف آشکار نیست؟

 

دست بال!

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

«ورزشی که با توپ و پا بازی انجام می شود» این ساده ترین تعریف بازی فوتبال است؛ اما در فوتبال مدرن ایران! مدتی است که عنصر «دست» گره گشاتر از پا شده و اوت دستی های بلند گاهی تنها حربه یک تیم برای رسیدن به گل است.

صد البته تیم ملی هم با وجود اینکه از یک مربی مسلح به دانش روز بهره می برد، از این ترفند بی نصیب نمانده است و اوت دستی فعلاً یکی از مهم ترین تاکتیک های تیم ملی برای راهیابی به جام جهانی است. در این تصویر احسان حاج صفی با این شکل و شمایل عجیب مشغول خشک کردن دست هایش است تا اوت را هرچه بلندتر روی دروازه لبنان پرتاب کند. آیا واقعاً تیمی که راه های گلزنی از پرتاب اوت دستی جستجو می کند، لایق حضور در جام جهانی است؟

 

دفاع هشت نفره

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

جای شگفتی نبود که تیم لبنان که صعودش تا همین مرحله جای شگفتی داشته، در بازی با ایران، فوتبالی بسته و با لایه های پرتعداد دفاعی به نمایش بگذارد. لبنان که از بازی های قبلی فقط یک مساوی گرفته بود، در اغلب دقایق بازی در یک سوم خودی جمع می شد و  با هشت بازیکن دفاع می کرد. تیم ملی در شصت و چند دقیقه ای که فرصت داشت گل خورده را جبران کند، کمتر توانست از این لایه های دفاعی عبور کند و در معدود دفعاتی که مدافعان لبنان تسلیم شدند، دروازه بان این تیم فرصت ها را از تیم ایران گرفت. 

 

تصویر یادگاری از عنتر

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

خاطره تلخ این تصویر شاید سال ها از ذهن فوتبال دوستان پاک نشود. رضا عنتر در حالی که مدافعان ایرانی محاصره اش کرده اند، با ضربه سر قوسی شکل، دروازه سیدمهدی رحمتی را باز می کند. این برای اولین بار نیست که تیم ملی از ضربات ایستگاهی و در چنین موقعیت هایی تسلیم می شود. سوال اینجاست: مگر اردوهای طولانی مدتی که کارلوس کی روش ترتیب می دهد، برای رفع این نقاط ضعف آشکار نیست؟/گل

 

 


ویدیو مرتبط :
بازی فوتبال ایران و لبنان سه شنبه 28 آبان 92

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراض دولت های لیبی، اردن، مراکش، کویت و لبنان: ایران به اشغال جزایر سه گانه پایان دهد!



اعتراض دولت های لیبی، اردن، مراکش، کویت و لبنان: ایران به اشغال جزایر سه گانه پایان دهد!/کویت سفیر خود را از تهران فراخواند

در حالی که وزارت خارجه از خود در مقابل اعتراضات بی جا کشورهای مختلف عربی واکنش نشان نمی دهد، دولت های عربی از محکوم کردن! سفر رئیس جمهور به جزیره ابوموسی دست بر نمی دارند.

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در حالی که وزارت خارجه از خود در مقابل اعتراضات بی جا کشورهای مختلف عربی واکنش نشان نمی دهد، دولت های عربی از محکوم کردن! سفر رئیس جمهور به جزیره ابوموسی دست بر نمی دارند.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، دولت های  لیبی، لبنان، اردن، کویت و مراکش سفر رئیس جمهور به جزیره ابوموسی را محکوم کرده و آن را تحریک آمیز! خوانده اند.

 

اردن

یک سخنگوی وزارت خارجه اردن در این خصوص گفت: "دولت اردن همبستگی کامل خود با امارات را در مورد جزایر سه گانه اعلام می دارد و خواستار حل و فصل سریع آن از طریق مذاکره است"

وی افزود: "اردن از درخواست امارات مبنی بر بازگرداندن جزایر سه گانه که توسط ایران اشغال شده حمایت می کند"

 

لیبی

دولت لیبی در بیانیه ای اورده است: "اقدام اخیر احمدی نژاد غیرقابل توجیه و جلوگیری از تلاش های صلح امیز  برای حل موضوع جزایر امارات است"

در ادامه این بیانیه آمده است: ما از ایران تقاضا داریم که از ایجاد چنین شرایطی که موجب افزایش تنش در منطقه و تاثیر منفی در روابط اعراب و ایران می شود خودداری کند"

دولت لیبی در ادامه این بیانیه خواستار حل مسئله ی جزایر از طریق مذاکره شد.

 

مراکش

وزارت خارجه مراکش ضمن محکوم کردن سفر رئیس جمهور به جزیره ابوموسی اعلام کرد: "سفر رئیس جمهور ایران اقدامی تحریک امیز و مغایر با طرح ها و تلاش های امارات برای حل و پایان دادن به مسئله ی اشغال جزایر است"

در ادامه بیانیه وزارت خارجه مراکش آمده است: "ما همبستگی کامل خود با امارات اعلام می داریم"

 

کویت

خالد سلیمان اجرالله، معاون وزیر خارجه کویت گفت: "فراخواندن سفیر کویت از تهران پاسخ و واکنشی به سفر احمدی نژاد به جزیره ابوموسی بود"

 

مصر

حسین حریدی، معاون سابق وزیر خارجه مصر سفر احمدی نژاد را "تحریک امیز" خواند و آن را تهدیدی برای امارات و دیگر کشورهای حلیج فارس عنوان نمود!

 

لبنان

مقیانی نخست وزیر لبنان هم دیدار با سفر ایران در این کشور، از سخنان احمدی نژاد در جزایر ابوموسی گلایه کرد./انتخاب