ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سهرابی: امیدوارم پیام مثمرثمر باشد


مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: من و رسول خطیبی اجازه نمی‌دهیم صادقیان و سایر بازیکنان دچار حاشیه شوند.

خبرگزاری میزان: میرمعصوم سهرابی درباره پیوستن پیام صادقیان به ماشین سازی اظهار داشت: با پیام صاقیان به توافق رسیدیم و او از این پس بازیکن ماشین‌سازی محسوب می‌شود.

وی افزود: قرارداد صادقیان با ماشین‌سازی یکساله است و امیدوارم این بازیکن بتواند برای تیم مثمرثمر باشد.

مدیرعامل ماشین‌سازی تبریز در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان به عدم حاشیه‌‌سازی صادقیان در این تیم امیدوار بود، گفت: به طور حتم همین‌گونه خواهد بود. اولویت من و رسول خطیبی استفاده از بازیکنانی است که اخلاق‌مدار باشند و به طور حتم اجازه نمی‌دهیم صادقیان و سایر بازیکنان دچار حاشیه شوند. ضمن اینکه پیام به خوبی می‌داند در چه باشگاه بزرگی توپ می‌زند و این اجازه را به خودش نمی‌دهد که حاشیه‌سازی کند.

سهرابی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: با حبیب گردانی نیز قرارداد امضا کردیم و این بازیکن در فصل آینده با پیراهن ماشین‌سازی به میدان خواهد رفت.


ویدیو مرتبط :
محمد سهرابی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام مسی به نیمار: امیدوارم زودتر برگردی


ستاره فوتبال جهان آرزو کرد تا نیمار هرچه زودتر به میادین فوتبال بازگردد.

خبرآنلاین: لیونل مسی در صفحه شخصی اش در فیس بوک خطاب به نیمار نوشته است:«دوست من،امیدوارم هرچه زودتر آسیب دیدگی ات بر طرف شود.آرزو می کنم هرچه زودتر سلامتی خودت را به دست بیاوری.»

نیمار در بازی شب گذشته برزیل مقابل کلمبیا مصدوم شد و به دلیل آسیب دیدگی شدید از ناحیه کمر بازی های بعد برزیل در جام جهانی را از دست می دهد.