ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سند جدید پرسپولیسی ها علیه استقلال(+عکس)



این مدرک نشان می‌دهد استقلال چطور در سال 71 راهی مسابقات دسته سوم شده است. حتما شنیده‌اید پرسپولیسی‌ها به تازگی این سند را پیدا کرده‌اند و در فضای مجازی روی آن مانور می‌دهند.

اخبار,اخبار ورزشی, پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - پرسپولیس نیوز


ویدیو مرتبط :
کلیپ پرسپولیسی راجب ارزش مالی استقلال و پرسپولیس (اگر پرسپولیسی هستی دنبال کن) و

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حرکت زشت خرید جدید استقلال علیه پرسپولیسی ها و عذرخواهی پس از آن (+عکس)



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,شیحی

بازیکن جدید و مراکشی الاصل تیم فوتبال استقلال به سبک مهاجم الهلال عربستان برای پرسپولیسی ها کری خواند.

به گزارش جام نیـوز، عادل شیحی نیامده جنجال هایش را آغاز کرده است. شاید او می خواهد جا پای جاسم کرار بگذارد و البته با این حرکتی که دیروز انجام داد خیلی از کرار جلوتر است.

ماجرا از این قرار است که شیحی مراکشی در پایان اولین تمرینش بعد از عقد قرارداد با استقلال و زمانی که قصد ترک ورزشگاه را داشت؛ با سوال یکی از خبرنگاران در خصوص پرسپولیس مواجه شد و او دستش را به طور خاصی زیر گردنش حرکت داد و نام پرسپولیس را زمزمه کرد.

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,شیحی

  حرکت جنجالی عادل شیحی در نخستین روز تمرینش با استقلال

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,شیحی

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,شیحی

 

این حرکت را اولین بار بازیکن النصر عربستان پس از گلزنی به پرسپولیس در خاک این کشور انجام داد که خیلی زود پاسخش را از مهدی طارمی در ورزشگاه آزادی گرفت.

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,شیحی

حرکت زشت بازیکن النصر عربستان در بازی پرسپولیس و پاسخ مهدی طارمی

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,شیحی

 

  در واقع این حرکت او بیشتر از اینکه کری برای پرسپولیسی ها باشد، توهین محسوب می شود. این حرکت وی با اعتراض گسترده پرسپولیسی ها در صفحات مجازی روبرو شد و البته برخی استقلالی ها هم از این حرکت ابراز ناراحتی کردند.

شیحی پس از اینکه متوجه حرکت زشت خود شد، به توصیه اطرافیانش بلافاصله در صفحه اجتماعی خود مطلبی منتشر کرد تا از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کند.

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,شیحی

 

وی نوشت: «من عادل شیحی هستم هواداران عزیز فوتبال،

من امروز یک شوخی کوچک داشتم که بیشتر از حد طبیعی بود. من یک فوتبالیست حرفه ای هستم و نباید آن رفتار را انجام می دادم. به همین دلیل از باشگاه پرسپولیس و هوادارانش عذرخواهی می کنم.

شما مورد احترام من قرار دارید. سپاسگزارم.

من استقلال، باشگاهم را دوست دارم.»

 

 

اخبار ورزشی - جام نیوز