ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سندی که نشان می دهد بیرانوند استقلالی است نه پرسپولیسی!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,بیرانوند

 علیرضا بیرانوند دروازه بان سابق نفت به پرسپولیس پوست اما او در گذشته استقلالی بود.

به گزارش خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش نفت تهران، دوشنبه شب گذشته به آرزوی خود رسید و قرارداد داخلی دو ساله با باشگاه پرسپولیس امضا كرد. بیرانوند كه در نیم‌فصل گذشته هم قصد داشت پیراهن سرخ را بر تن كند، مدعی است هیچ وقت نگفته طرفدار استقلال بوده اما كانال‌ها و صفحات طرفداری استقلال سندی از او رو كرده‌اند كه مربوط می‌شود به ابتدای لیگ پانزدهم كه بیرانوند در صفحه رسمی‌‌اش در اینستاگرام تأكید كرده بود استقلالی است و برای تیم محبوبش در مسابقات ابراز امیدواری كرده بود!


 عكسی كه در فضای مجازی از نوشته خود بیرانوند منتشر شده است، به خوبی ثابت می‌كند گلر تازه پرسپولیسی شده، قبلاً شدیداً استقلالی بوده است!

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,بیرانوند

 


ویدیو مرتبط :
سندی بر اثبات استقلالی بودن علی دایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سیاستمداران پرسپولیسی یا استقلالی؟



 

خبرآنلاین، اینکه چهره های سیاسی ایران طرفدار کدام دو باشگاه پرطرفدار استقلال - پرسپولیس هستند سوالی است که شاید جواب به آن جالب توجه باشد. یکی از نمایندگان مجلس در پاسخ به این سوال لبخندی می زند و می گوید: «معلوم است ما پرسپولیسی ها خیلی بیشتر هستیم.» او دکتر عوض حیدرپور است، نماینده شهرضا. پرسپولیسی تیر است. او مثل خودش در مجلس زیاد دارد.

وی ادامه می دهد: «ما قرمزها بیشتریم.» او اینقدر پرسپولیسی است که اگر بخواهد خاطراتش را بگوید باید یک صفحه روزنامه برایش کنار گذاشت. از قبل از انقلاب شروع می کند و مختصر توضیحی می دهد: «طرفدار شاهین بودم. اولین بار سال 47 با دوستانم از شهرضا آمدیم تهران، رفتیم امجدیه بازی شاهین را ببینم. عاشق بازیکنان این تیم بودم. آن روز هم بردیم.» بعد می رسد به بعد از انقلاب: «دوباره می رفتیم استادیوم. تا سال 86 زیاد می رفتم اما بعد دیگر نشد.»

دلیل این نرفتن هم واضح است؛ عمل قلب. دکترها به نماینده شهرضا توصیه کرده اند اصلا فوتبال نبیند، اگر هم می بیند ضبط شده: «به همین خاطر همیشه بازی ها را ضبط می کنم و می بینم. اصلا برایم خوب نیست هیجان. می ترسم من را بکشد.» با این حال در بین مجلسی ها، او کم کری نمی خواند.

حداد عادل ، حسین حسنی بافرانی (نماینده نائین) از جمله کسانی هستند که معمولا مقابل او ساکت نمی نشینند. حیدرپور لبخندی می زند و می گوید: «آقای امیدوار شانس آورد این دو عزیز هستند وگرنه تنها می شد. طبق آماری که من دارم فقط این دوستان پرسپولیسی نیستند.»

در مجلس، تعداد پرسپولیسی ها مدام دارد زیاد می شود. حسن وند نماینده اندیمشک از قرمزهای تند است. یعنی اگر پایش بیفتد تا آخر شب برای همه کری می خواند. او سال قبل و پیش از دربی رفت گفته بود: «اصلا آبی ها به برد فکر نکنند که ما قعطا برنده ایم.» اما نقل است بعد از شکست در دو بازی رفت و برگشت، آبی های مجلس تا توانستند اذیتش کردند.

او با این حال هنوز می گوید: «مجلس کلا پرسپولیسی است. چند تا استقلالی بیشتر پیدا نمی شود.» تا آنجا که لو رفته فعلا غیر از امیدوار رضایی، حداد عادل، حسنی و مقداد نجف نژاد نماینده بابلسر و فریدونکنار، زیاد آبی در مجلس پیدا نمی شود. اما از بین قرمزها می شود به یوسف نژاد و شجاعی کیاسری دو نماینده ساری اشاره کرد.

گفته می شود رئیس مجلس یعنی آقای علی لاریجانی هم بعد از صبا، یک نیم نگاهی به پرسپولیس دارد. طبق اخبار موثق پسر او فرید، دو آتیشه قرمز است و پدر و پسر دربی ها را با هم دنبال می کنند. از جمله دو آتیشه های مجلس باید به دکتر فریدون سره صدق اشاره کرد. یکی از نمایندگان مجلس که دوست ندارد نامش فاش شود درباره او می گوید: «قطعا و با اختلاف دو آتیشه ترین قرمز مجلس حساب می شود.» او نمانیده کلیمیان مجلس است و می گویند این هفته در جلسات، کری را به حد اعلا رسانده. او جزو سردمداران قرمزهاست که همیشه وقت برای کری خواندن دارد.

درباره یحیی زاده رئیس سابق کمیته تربیت بدنی مجلس هم شنیده می شود پرسپولیسی است اما مثلا درباره دهقان رئیس فعلی این کمیته، خبر موثقی نیست. دهقان می گوید: «می دانید چرا هیچکس نمی داند من کدام طرفی ام؟ چون اصلا طرف هیچکدام نیستم. چون خودم فوتبالیست بودم و به صورت حرفه ای در شیراز هم بازی کردم، هیچ وقت نرفتم سمت هیچکدام از این رنگ ها.»

***

این از مجلس، اما در دولت چه خبر است.

یک منبع خیلی موثق خبر می دهد، رئیس دولت آبی است! نقل است در دیداری که وی، مورالس رئیس جمهور بولیوی و ستاره های استقلال و پرسپولیس برگزار شد، وقتی سعیدلو رئیس وقت سازمان به فتح الله زاده سرپرست استقلال کارت قرمز نشان داد، فتح الله زاده رو به احمدی نژاد گفت: «آقای دکتر، رئیس قرمزها به من کارت قرمز نشان داد.» که رئیس جمهور لبخندی زد و همان کارت را به سعیدلو نشان داد! می گویند رئیس جمهور با برادرش داوود احمدی نژاد که بدجوری پرسپولیسی است کری دارد.

از بین وزرای احمدی نژاد نیز کامران دانشجو قرمز است. او نیز با برادرش خسرو دانشجو که عضو شورای شهر است، کری دارد. آصفی سخنگوی سابق وزارت امور خارجه اما استقلالی تیر است. روایت می کنند او همیشه در کنفرانس های مطبوعاتی اش، دستور می داد پرده آبی نصب شود.

زریبافان رئیس امور بنیاد شهید و ایثارگران هم با آصفی دستش در یک کاسه است. او دوست دارد به استقلال بازگردد و دوباره رئیس مجمع این باشگاه شود. گفته می شود با استقلالی بودن احمدی نژاد کلا کفه ترازو در دولت به نفع آبی هاست تا یک جورهایی قرمز بودن مجلس بالانس شود. جالب اینجاست که دوروبری های رئیس جمهور اغلب قرمز هستند. از جمله آنها می توان به علی سعیدلو اشاره کرد که سعی می کند کلا همه را به سمت این رنگ بکشاند!.../خبر آنلاین