ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سلیمی: رفته رفته به آمادگی کامل می‌رسم


بهداد سلیمی، وزنه‌بردار فوق سنگین تیم ملی گفت: رفته رفته به شرایط و آمادگی کاملی در تمرینات تیم ملی می‌رسم و برای حضور همه‌جانبه در المپیک ریو ۲۰۱۶ برزیل آماده هستم.

خبرگزاری تسنیم: بهداد سلیمی ظهر امروز در حاشیه اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در اردبیل اظهار داشت: هم‌اکنون شرایط جسمانی‌ام بسیار قابل قبول است و رفته رفته به آمادگی کامل برای حضوری قوی در المپیک 2016 می‌رسم و تنها هدفم در این دوره از مسابقات کسب مدال طلا در این المپیک است.

وی با اشاره به اینکه تمرینات بسیار خوب و تاکتیکی را زیرنظر انوشیروانی پشت سر گذاشته‌ایم، ‌افزود: این تمرینات به صورت منظم در حال برگزاری  است تا بتوانیم با آمادگی کامل در المپیک ریو 2016 برزیل حاضر شویم.

وزنه‌بردار تیم ملی بیان کرد: تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان شانس بسیار زیادی برای حضور قوی و کسب مدال رنگارنگ در المپیک دارد و از آمادگی کاملی که از بچه‌های تیم ملی دیده شده کسب این مدال‌ها دور از دسترس نیست.

سلیمی اظهار کرد: کسب مدال طلا در المپیک یک افتخار بسیار بزرگ برای تمام ورزشکاران محسوب می‌شود و من تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ام که بتوانم در المپیک ریو 2016 به مدال طلا کسب کنم و بتوانم هم‌وطنان ایرانی خود را خوشحال کرده و نیز پرچم جمهوری اسلامی ایران را بالای سر ببرم.


ویدیو مرتبط :
آمادگی کامل برای رزمی کاران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزارت آموزش و پرورش برای حذف کنکور آمادگی کامل دارد/اعمال سوابق تحصیلی



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

وزارت آموزش و پرورش برای حذف کنکور آمادگی کامل دارد/اعمال سوابق تحصیلی

وزیر آموزش و پرورش آمادگی کامل این وزارتخانه را برای اعمال سوابق تحصیلی در پذیرش دانشجو برای سال تحصیلی 93 اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، به زودی طرح یک فوریتی سنجش و پذیرش دانشجو در صحن علنی مجلس شورای اسلامی توسط نمایندگان بررسی خواهد شد.

پیش از این، رئیس و اعضای کمیسیون آموزش همچنین کمیته آموزش عالی مجلس تاکید بر حضور بیشتر وزارت آموزش و پرورش در خصوص اعمال بیشتر سوابق تحصیلی و ساماندهی این موضوع مهم در پذیرش دانشجو داشتند.

به تازگی نیز، مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش از ارائه فرصتی 5 سال به وزارت آموزش و پرورش خبر داد تا سوابق تحصیلی خروجیهای این وزارتخانه یعنی دانش آموزانی که قصد ورود به مقاطع آموزش عالی را دارند، سر و سامان دهد.

حمید رضا حاجی بابایی - وزیر آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار مهر، در این باره از آمادگی کامل این وزارتخانه برای اعمال صد در صدی سوابق تحصیلی در پذیرش دانشجو خبر داد و گفت: وزارت آموزش و پرورش آمادگی کامل خود را برای اعمال سوابق تحصیلی و عمل کردن به خواسته قوانین موجود اعلام کرده است.

وی در پاسخ به این پرسش که چه تمهیداتی در نظر گرفته شده است، پاسخ این سوال را منوط به نوع خواسته مجلسیها و سایر تصمیم گیرندگان حذف کنکور سال 93 دانست.

وزیر آموزش و پرورش، تا آنجا تابعیت این وزارتخانه از قوانین موجود و قوانین بعدی حذف کنکور را نشان داد که گفت " ما بر اساس قانون فعلی عمل می کنیم" وقتی خبرنگار مهر از وی سوال کرد که قانون قدیمی حذف کنکور، حذف خواهد شد، باز هم تاکید کرد که " ما نیز بر اساس قانون جایگزین عمل می کنیم اما بستگی دارد از ما چه تمهیداتی خواسته شود"./مهر