ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سلیمانی: بازی با قهرمان جهان دشوار بود


سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان دیدار تیمش با برزیل را که منجر به شکست شاگردانش شد را مسابقه‌ای سخت توصیف کرد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فروزان سلیمانی در خصوص شکست تیم فوتسال بانوان ایران مقابل برزیل اظهار داشت: بازی با تیم قهرمان جهان به ما یادآور یک نکته بود که برای بهتر شدن باید خیلی کار کنیم. اگر قرار است در مسابقات مهمی مانند جام جهانی حضور داشته باشیم، باید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: بازی مقابل تیم قهرمان جهان کار بسیار سختی بود. زمانی که بازیکنان تیم به لحاظ روحی و جسمی (سفر طولانی) بسیار خسته هستند، باید منتظر هر گونه نتیجه‌ای بود. به هر حال این بازی‌ها به ما درس زیادی داد تا بیشتر کار کنیم و در آینده موفق‌تر شویم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان افزود: قهرمان آسیا شدن نباید ما را مشغول خودش کند. باید بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شوند تا در دو سال آینده از عنوان قهرمانی آسیایی خود دفاع کنیم.

سلیمانی درباره دیدار مقابل کاستاریکاخاطرنشان کرد: بازی با کاستاریکا برای ما ساده نخواهد بود و قطعاً با بازیکنان صحبت خواهم کرد تا آنها آماده بازی برابر این تیم شوند و بتوانیم برنده مسابقه شویم.


ویدیو مرتبط :
کاوه سلیمانی قهرمان موی تای جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برد مقتدرانه قهرمان والیبال جهان در بازی اول


در گروه دوم از مرحله مقدماتی سطح اول لیگ جهانی والیبال 2015، دو تیم لهستان و روسیه در لهستان به مصاف هم رفتند که لهستان با پیروزی قاطع 3-0، سه امتیاز حساس ازاین دیدار بدست آورد.

طرفداری: در گروه دوم از مرحله مقدماتی سطح اول لیگ جهانی والیبال 2015، دو تیم لهستان و روسیه در لهستان به مصاف هم رفتند که لهستان با پیروزی قاطع 3-0، سه امتیاز حساس ازاین دیدار بدست آورد.

لهستان در ست های اول و دوم این دیدار هیچ مشکلی برای پیروزی نداشت و در کل طول ست ها، جلوتر از حریف خود بود. اما در ست سومف روسیه کمی برای تیم میزبان مشکل ایجاد کرد و بازی در ابتدا پایای دنبال می شد اما باز هم لهستانی ها از حریف خود فاصله گرفتند تا در نهایت با پیروزی در سه ست متوالی با نتایج 25-16، 25-17و  25-20 روسیه را شکست داده و در اولین گام خود در رقابت ها موفق باشند.