ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سلفی هوادار دختر در اتوبوس تیم ملی ایران / عکس



 اخبار ورزشی  -  پس از صدور اجازه کی روش اتفاق افتاد؛
سلفی هوادار دختر در اتوبوس تیم ملی ایران / عکس

هواداران تیم ملی فوتبال در استرالیا که به محل تمرین آمده بودند با اجازه کی روش به داخل اتوبوس رفتند و با بازیکنان تیم ملی عکس یادگاری و امضا گرفتند.

اخبار,اخبارورزشی,بازیکنان تیم ملی

 

 اخبار  ورزشی  -  جام  نیوز


ویدیو مرتبط :
عکس سلفی در حد تیم ملی(فوق العاده هیجان انگیز)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس سلفی در تیم ملی ایران، ممنوع!



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی فوتبال ایران

 

تمسخرملی پوشان ایران توسط رسانه های عربی به خاطر سلفی های منشوری!

پس از انتشار چند عکس سلفی از بازیکنان تیم ملی با هواداران ایرانی در استرالیا، سریعا کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در این زمینه موضع گیری کرد.

اکثر رسانه های عربی از جمله رسانه های اماراتی و قطر از نقل و قول های رئیس کمیته اخلاق فدراسیون سواستفاده کرده و به تمسخر ایرانی ها پرداخته اند. محمدزاده که پیش از این بارها به خاطر مصاحبه بازیکنان برایش حکم بریده و تاکید داشته: «باید همه مسایل در داخل خانواده حل شود و به رسانه ها کشیده نشود» این بار با مصاحبه اش، تمام دنیا را از این اتفاق مطلع کرده است.

روزنامه تلگراف استرالیا نقل و قولی از او منتشر کرد با این محتوا: «بعضی از تصاویری که با بازیکنان می گیرند، سواستفاده می کنند.»

او همچنین گفت که این عکس ها با موازین جمهوری اسلامی همخوانی ندارد. همین نقل و قول ها سوژه رسانه های عربی هم شد و دیروز و امروز(سه شنبه) به صورت تمسخر آمیز این موضوع توسط رسانه های نامبرده پررنگ شد. بی شک چنین مسئله ای می توانست به سادگی در داخل تیم ملی حل شود تا این گونه در رسانه های عربی سوژه نشود.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین