ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سلفی ملی پوشان ایران در هواپیما


تیم ملی ایران بلافاصله بعد از پیروزی برابر ترکمنستان عازم فرودگاه شد.

ورزش سه: تیم ملی ایران بلافاصله بعد از پیروزی برابر ترکمنستان عازم فرودگاه شد.

ملی پوشان ایران که در یک بازی حساب شده موفق شدند ترکمنستان را با سه گل شکست دهند بلافاصله بعد از بازی عازم فرودگاه امام خمینی شدند.

تیم ملی در بازی بعدی خود به مصاف گوام خواهد رفت و کاروان ایران در این سفر 39 ساعته از فرودگاه امام به دوبی - سئول و در نهایت گوام مسافرت خواهند کرد.

کمال کامیابی نیا، کاوه رضایی، عزت الله پورقاز و رامین رضاییان که در برابر ترکمنستان به میدان رفتند در کنار کریم انصاریفرد که به دنبال گلزنی در برابر گوام است در این سلفی در هواپیمای عازم دوبی مشاهده می کنید.

سلفی ملی پوشان ایران در هواپیما


ویدیو مرتبط :
بازگشت ملی پوشان به ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برنامه آماده‌ سازی ملی‌پوشان فوتبال ایران اعلام شد



 

 

 

برنامه آماده‌سازی ملی‌پوشان فوتبال ایران اعلام شد

برنامه آماده‌سازی ملی‌پوشان فوتبال ایران پس از پیروزی مقابل چین و در آستانه دیدار برابر کره‌جنوبی اعلام شد.

تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی 2 بر صفر در دیدار دوستانه مقابل چین که روز گذشته در زمین حریف به دست آمد، ساعت 14:50 دقیقه امروز جنجو را به مقصد پکن ترک خواهد کرد.

ملی‌پوشان ساعت 18 عصر امروز وارد پکن شده و سپس پایتخت چین را به مقصد سئول، برای برگزاری دیدار دوستانه مقابل کره‌جنوبی ترک خواهند کرد.

کاروان تیم ملی ساعت 20:30 دقیقه امشب وارد سئول می‌شود تا تمرینات آماده‌سازی خود برای دیدار مقابل کره‌جنوبی را در پایتخت این کشور پیگیری کند.

بازیکنان سپس صبح فردا به صلاحدید کادرفنی تیم ملی به استراحت می‌پردازند تا خستگی بازی تدارکاتی مقابل چین و سفر به کره‌‌جنوبی از تن آنها خارج شده و عصر فردا نخستین تمرین تیم ملی در کره‌ برگزار خواهد شد.

تمرینات آماده‌سازی تیم ملی روز دوشنبه در سئول ادامه پیدا خواهد کرد تا تیم ملی با آمادگی کامل مقابل حریف قدرتمند آسیایی به میدان برود.

تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار دوستانه خود پس از پیروزی مقابل چین، سه‌شنبه هفته جاری به مصاف کره‌جنوبی خواهد رفت.

تیم ملی عصر روز گذشته در دیداری تدارکاتی مقابل چین با نتیجه 2 بر صفر و با گل‌های آندرانیک تیموریان و محمد غلامی به پیروزی دست پیدا کرد.